Novica 21.02.2017

Odgovor strokovnjaka: Ali so pogajanja zavezujoča?

Vprašanje: Ali nosijo pogajanja obvezne posledice za stranki? Odgovor: Pogajanja niso le navezava stikov in konktakt potencialnega bodočega poslovnega partnerja. Sami stiki sicer ne nosijo pravnih posledic, vendar pa bolj konkretna pogajanja lahko nosijo nezanemarljive posledice. Več »

Novica 21.02.2017

Nove tehnološke iznajdbe, ki so napovedane za leto 2017

Leto 2017 prinaša nove tehnološke bonbončke, ki nam bodo olajšali življenje. V spodnjem prispevku si lahko ogledamo nekatere izmed iznajdb, ki bodo v novem letu nastopile na komercialnem trgu in bodo na voljo večini potrošnikov. Več »

Novica 21.02.2017

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več »

Novica 21.02.2017

Zakaj se udeležiti konference inOrbit 2017?

inOrbit 2017 kot največja konferenca digitalnega marketinga v regiji pokriva področja od psihologije potrošnika in uporabniških izkušenj do optimizacije konverzij in digitalne analitike. Še vedno razmišljate, ali bi se konference udeležili? Predstavljamo 7 razlogov za udeležbo. Več »

Dogodek 21.02.2017

Android Meetup #12

Razvijate aplikacije za Android? Ali pa si to še želite? Podjetje Infinum pripravlja dogodek Android Meetup #12, ki bo na sporedu v torek, 21. februarja 2017, med 18. in 21. uro, v ljubljanskem ZOO-ju. Več »

Dogodek 22.02.2017

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Več »

Članek 11.02.2017

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Več »

Članek 30.01.2017

Kaj je prodajni lijak?

V poslu je vse odvisno od prodaje. Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost sta odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje. Več »

Prijavi se na e-novice!