Zadetki iskanja

77 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Kako postati mojster družabnih omrežij?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 15.09.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:48 — shranjeno kot: ,
Skoraj vsak teden lahko poslušamo, katero novo družbeno omrežje je zaživelo. Periscope, Meerkat, Layout, Swich, seznam se nadaljuje. Katera pa so nova pravila, ki nam omogočajo čim boljše vodenje družbenih omrežjih?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Recept za objave za 5 družabnih omrežij
Avtor Manca Korelc objavljeno 25.08.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:49 — shranjeno kot: , , ,
Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Twitter po stopinjah velikih in mešanih
Avtor Maruša Žibert objavljeno 26.09.2015 Zadnja sprememba 25.09.2015 15:52 — shranjeno kot: , ,
Družabno omrežje Twitter si je zadalo nov cilj: svojo delovno silo narediti čim bolj raznoliko in mešano. Postopek naj bi se začel že letos in nadaljeval prihodnje leto. Podoben korak je v preteklih tednih storil tudi Pinterest.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Instragram s 400 milijoni uporabnikov
Avtor Maruša Žibert objavljeno 25.09.2015 Zadnja sprememba 24.09.2015 15:05 — shranjeno kot: , , , ,
Devet mesecev po tem, ko je omrežje Instagram naznanilo 300-milijontega uporabnika, je Instagram večji za 100 milijonov uporabnikov. »Ko je Instagram zaživel pred skoraj petimi leti, se je število 400 milijonov zdelo kot sanje,« je zapisalo podjetje v objavi na blogu.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 22.11.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:41 — shranjeno kot: , , , ,
Manca Korelc je izkušena svetovalka, specializirana predvsem na področju trženja na spletu. Strategije za uspešno komunikacijo na družbenih omrežjih ji torej niso tuje, v seriji člankov pa jih je razkrila tudi našim bralcem.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kaj se skriva za odpuščanji na Twitterju?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 16.10.2015 Zadnja sprememba 25.10.2015 17:22 — shranjeno kot: , ,
Jack Dorsey, ki je na čelu izvršnega direktorja Twitterja manj kot mesec dni, je vpeljal že številne spremembe. Med drugim je najavil tudi odpuščanje delavcev, skupno kar 336. Odpuščanja so sicer sestavni del vsakega podjetja, a kaj je botrovalo k tokratnim odpuščanjem?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 27.06.2016 Zadnja sprememba 29.06.2016 17:24 — shranjeno kot: , ,
Če imate svoje podjetje, ste se zagotovo že prepričali o vplivu družabnih omrežij. Se ob objavah, ki jih pripravljate za svoje oboževalce in sledilce, sprašujete, koliko Slovencev in Slovenk lahko z objavo prepričate? Tu so podatki!
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?
Avtor Domovanje.com objavljeno 13.11.2013 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:54 — shranjeno kot: , ,
Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
5 dobrih praks avtomatizacije marketinga
Avtor Manca Korelc objavljeno 26.10.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 12:07 — shranjeno kot: , , , , ,
Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kaj morate vedeti pred pripravo Facebook nagradne igre?
Avtor Maruša Žibert in Nejc Setnikar objavljeno 20.11.2015 Zadnja sprememba 30.11.2015 08:05 — shranjeno kot: , , ,
»Slovenska podjetja, lahko rečem, pogosto kršijo pravila«, pravi Manca Korelc. Razloge za to lahko poiščemo v nepoznavanju pravil iger s strani Facebooka kot tudi slovenske zakonodaje. Da zmede ne bo več, smo pripravili nekaj napotkov.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice