Zadetki iskanja

48 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Prihodnost je v inbound marketingu
Avtor Mojca Jagodic objavljeno 01.03.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:44 — shranjeno kot: , , , ,
10. in 11. marca bo na Brdu pri Kranju potekala konferenca inOrbit, kamor sta dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja - Red Orbit iz Slovenije in Intren iz Madžarske, povabili 20 strokovnjakov z različnih področij digitalnega marketinga.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.12.2016 Zadnja sprememba 12.12.2016 11:38 — shranjeno kot: , ,
Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu
Avtor Maruša Žibert objavljeno 19.11.2016 Zadnja sprememba 20.11.2016 11:49 — shranjeno kot: , ,
Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov
Avtor Manca Korelc objavljeno 11.09.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 12:01 — shranjeno kot: , ,
Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 28.12.2016 Zadnja sprememba 27.12.2016 09:39 — shranjeno kot: , ,
Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing
Avtor Lea Lipovšek objavljeno 09.10.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 12:01 — shranjeno kot: , , , ,
Vikend je bil čas za kavice, nabiranje nove energije in Shawshank Redemption. Red, Andy in moja malenkost se družimo vsakič, ko želim potrditev, da se vztrajnost in jasen cilj splačata.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
5 dobrih praks avtomatizacije marketinga
Avtor Manca Korelc objavljeno 26.10.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 12:07 — shranjeno kot: , , , , ,
Zadnje čase ogromno govorimo o marketing automation-u in njegovi učinkovitosti za podjetja. Kaj torej pomeni? Ta sodoben način trženja združuje tehnologijo in taktike, ki pomagajo podjetjem avtomatizirano skrbeti za njihove stranke z relevantno in personalizirano vsebino s ciljem povečati dobiček.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Tikate v newslettrih? Morda delate usodno napako!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.11.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:59 — shranjeno kot: , ,
Dnevno pošljemo na milijarde elektronskih sporočil, manj kot polovica pa je dejansko pomembnih, kažejo različne raziskave. Če pošiljate newslettre, je pomembno, da med množico prejetih sporočil izstopate. Kako?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga
Avtor Maja Borštnik objavljeno 15.02.2017 Zadnja sprememba 17.02.2017 09:52 — shranjeno kot: , ,
V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.12.2016 Zadnja sprememba 16.12.2016 11:55 — shranjeno kot: , , , , ,
Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice