Zadetki iskanja

58 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Facebook preizkuša oglase v video posnetkih
Avtor Urška Honzak objavljeno 02.03.2017 Zadnja sprememba 06.03.2017 20:58 — shranjeno kot: , , ,
V podjetju Facebook so pred kratkim razkrili, da preizkušajo oglasne premore, ki prekinejo video posnetke na družabnem omrežju. Ustvarjalcem naj bi po njihovih napovedih ostalo 55 odstotkov zaslužka, Facebook pa bi obdržal 45 odstotkov. Se bo spremenil način ustvarjanja videov?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
MP dogodek: Facebook oglaševanje - polno
Avtor Borut Borštnik objavljeno 28.11.2016 Zadnja sprememba 02.02.2017 09:35 — shranjeno kot: , , , , ,
Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
Vrednost Facebooka vztrajno raste
Avtor Maja Borštnik objavljeno 28.07.2014 Zadnja sprememba 28.08.2014 10:28 — shranjeno kot: , , ,
Skupna vrednost Facebooka že krepko presega vrednost Amazona, so pokazali zadnji podatki iz borze. Podjetje Marka Zuckerberga je namreč danes vredno preko 190 milijard dolarjev, kar je precej več kot Amazonovih 165 milijard.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako se je internet spremenil v enem letu?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 02.02.2015 Zadnja sprememba 13.10.2016 12:07 — shranjeno kot: , , , , ,
Verjetno ni presenečenje, da se je vsesplošna uporaba interneta iz leta 2013 v 2014 izrazito povečala. Pravzaprav še ni bilo leta, v katerem se je uporaba interneta povzpela v primerjavi z letom prej. Lani ob koncu leta je bilo 316 milijonov več uporabnikov interneta kot ob začetku.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel
Avtor Maruša Žibert objavljeno 04.01.2015 Zadnja sprememba 11.01.2015 16:37 — shranjeno kot: , , , , , , , , , ,
Nova slovenska spletna aplikacija, ki v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij, je delo treh članov. Za Postercatom stojijo Jure Žove, Goran Blagus in Mojca Marš, ki se jo morda spominjate po nasvetih za upravljanje družbenih omrežij.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Od poznanstva na startup dogodku do redne zaposlitve
Avtor Maruša Žibert objavljeno 30.10.2014 Zadnja sprememba 08.11.2014 14:58 — shranjeno kot: , , , , ,
Jure Knehtl je mladenič, ki mu je obisk Startup Cafeja pomagal do redne zaposlitve. Tja je prišel poslušat svojega bodočega nadrejenega, Žana Bagarića, se mu predstavil in ponudil za izobraževanje. Mesec dni pozneje sta prišla v stik, imela razgovor in začel je s prostovoljno prakso.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?
Avtor Manca Korelc objavljeno 06.02.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:50 — shranjeno kot: , , ,
Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Moč družbenih omrežij izkoristite v svoj prid
Avtor Maja Borštnik objavljeno 06.08.2014 Zadnja sprememba 05.08.2014 19:25 — shranjeno kot: , , ,
Zgolj dobra predstavitvena spletna stran danes ni več dovolj, da bi podjetje lahko postalo uspešno. Storiti morate še korak naprej in (potencialne) stranke obvestiti o vaši ponudbi in o tem, katere so vaše prednosti pred konkurenco. To lahko storite tudi s pomočjo družbenih omrežij.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.12.2016 Zadnja sprememba 16.12.2016 11:55 — shranjeno kot: , , , , ,
Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih
Avtor Urška Honzak objavljeno 27.01.2017 Zadnja sprememba 30.01.2017 14:42 — shranjeno kot: , , , ,
Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice