Zadetki iskanja

16 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel
Avtor Maruša Žibert objavljeno 04.01.2015 Zadnja sprememba 28.03.2017 17:14 — shranjeno kot: , , , , , , , , , ,
Nova slovenska spletna aplikacija, ki v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij, je delo treh članov. Za Postercatom stojijo Jure Žove, Goran Blagus in Mojca Marš, ki se jo morda spominjate po nasvetih za upravljanje družbenih omrežij.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Facebook je spremenil algoritem prikazovanja novic
Avtor Matej Žagar objavljeno 06.01.2014 Zadnja sprememba 27.01.2014 10:28 — shranjeno kot: , , ,
Facebook je v začetku decembra spremenil algoritem prikazovanja novic na News Feedu, kar je (ali pa še bo) povzročilo nemalo sivih las pri podjetjih, ki so prisotna na tem omrežju. Njihove vsebine bodo namreč dosegale manjšo organsko vidnost (ang. »organic reach«) kot v preteklosti.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 07.12.2014 Zadnja sprememba 04.12.2014 11:21 — shranjeno kot: , , , , ,
Christiano Ronaldo in Lionel Messi sta velika rivala na nogometnih zelenicah. Njun boj se je preselil tudi na največje družbeno omrežje Facebook, kjer tekmujeta v vrednosti njunih objav. In koliko so vredne?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov
Avtor Manca Korelc objavljeno 29.12.2014 Zadnja sprememba 26.11.2015 17:07 — shranjeno kot: , ,
V prejšnjem prispevku ste si lahko prebrali, kakšne so smernice za čim bolj natančno ciljanje uporabnikov s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Oglaševanje na Facebooku
Avtor Jure Knehtl, AdStar objavljeno 11.02.2017 Zadnja sprememba 14.02.2017 11:30 — shranjeno kot: , , ,
V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Marketing, prodaja, splet
Kako vnaprej razporediti objave na Facebooku?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 24.08.2014 Zadnja sprememba 23.08.2014 18:37 — shranjeno kot: , , ,
Možnost vnaprejšnjega razporejanja objav na Facebooku sicer obstaja že kar nekaj časa, a nekateri te dobrodošle in priročne možnosti še vedno niso prepoznali. Ta predvsem podjetjem olajša delo in lažje planira objave.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
V čem so razlike v uporabi družbenih omrežij med spoloma?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 10.01.2015 Zadnja sprememba 09.01.2015 18:34 — shranjeno kot: , , , , , , ,
Način, kako ženske uporabljajo družbena omrežja, se precej razlikuje od moških, kaže poročilo Finances Online in Ruby Media. Že od začetkov družbenih omrežjih je jasno, da so ženske tiste, ki s svojo prisotnostjo odločijo, katero omrežje bo preživelo. Spomnite se na Google Plus.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Nova pravila Facebooka imajo nekaj lukenj
Avtor Maruša Žibert objavljeno 10.12.2014 Zadnja sprememba 17.12.2014 10:16 — shranjeno kot: , , , ,
O napovedanih spremembah Facebooka glede promocijskih objav smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencijo Super Spicy Media. Odločitev Facebooka v tem primeru popolnoma podpira, a pravi, da pravila igre niso dovolj dobro določena.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Facebook objave, ki so postale prave senzacije
Avtor Maja Borštnik objavljeno 05.01.2015 Zadnja sprememba 11.01.2015 16:38 — shranjeno kot: , , , ,
Tržni in marketinški strokovnjaki venomer iščejo nove načine, kako izboljšati blagovno znamko svojega podjetja, pridobiti nove stranke ter povečati dosedanjo prodajo. Pri tem se mnogi poslužujejo Facebooka, ki si trenutno lasti naziv najbolj priljubljenega družbenega omrežja na svetu.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Več časa na Facebooku prinaša tanjšo denarnico
Avtor Maruša Žibert objavljeno 02.02.2015 Zadnja sprememba 01.02.2015 11:32 — shranjeno kot: , , ,
Medtem ko brskate po Facebooku, pregledujete objave svojih prijateljev, ki se iz fotografij prijetno nasmihajo, se kdaj vprašate, kaj bi med tem časom lahko postorili? Kot pravi Thomas C. Corley, v tem času vaš denar puhti.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice