Zadetki iskanja

23 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?
Avtor Manca Korelc objavljeno 06.02.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:50 — shranjeno kot: , , ,
Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja
Avtor Maruša Žibert objavljeno 25.11.2016 Zadnja sprememba 28.11.2016 17:22 — shranjeno kot: , , ,
Google je približno mesec nazaj napovedal nov dodatek k svoji platformi AdWords: t.i. razširitev Click-to-Message. Opravljena testiranja so dala zeleno luč in tako je nova možnost na voljo po celem svetu.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Google predstavil nov dodatek za AdWords
Avtor Maja Borštnik objavljeno 29.10.2016 Zadnja sprememba 28.10.2016 16:28 — shranjeno kot: ,
Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Tokrat je predstavil novost za AdWords, ki bo interesentom omogočila enostavno kontaktiranje ponudnika oglasa kar preko SMS sporočila.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?
Avtor Urška Honzak objavljeno 06.01.2017 Zadnja sprememba 08.01.2017 16:33 — shranjeno kot: , , , , , , , , ,
Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?
Avtor Urška Honzak objavljeno 10.01.2017 Zadnja sprememba 14.01.2017 17:48 — shranjeno kot: , , , , , , , , , ,
Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Google oglaševalska akcija samo za klice
Avtor Domen Čot objavljeno 17.09.2015 Zadnja sprememba 13.10.2016 15:12 — shranjeno kot: , ,
Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords
Avtor Maja Borštnik objavljeno 03.11.2016 Zadnja sprememba 06.11.2016 11:45 — shranjeno kot: ,
Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
MP dogodek: Google Adwords
Avtor Maja Borštnik Zadnja sprememba 09.11.2016 08:51 — shranjeno kot: , , , ,
Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
Spletno oglaševanje
Avtor Nika Mohar objavljeno 20.02.2011 Zadnja sprememba 13.10.2016 12:20 — shranjeno kot: , , , , , ,
Svetovni splet je od pojava televizije postal najpomembnejši komunikacijski medij, z njegovo uporabo pa so se spremenili tudi temelji trženja in oglaševanja. V tem članku si lahko preberete nekaj več o iskalniškem marketingu, SEO, SEM ter spletnem socialnem trženju.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Marketing, prodaja, splet
Učinkovitejše digitalno oglaševanje – z metodo avkcijskega zakupa v realnem času
Avtor Mojca Jagodic objavljeno 05.02.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:51 — shranjeno kot: , , , , ,
Real-time bidding oziroma avkcijski zakup v realnem času zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo za stranko ter več prihodkov za založnike in višjo donosnost naložb za oglaševalce. Gre za najhitreje rastoč del prikaznega oglaševanja, ki je že dodobra zavzel trge Zahodne Evrope in ZDA.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice