Zadetki iskanja

15 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?
Avtor Urška Honzak objavljeno 06.01.2017 Zadnja sprememba 08.01.2017 16:33 — shranjeno kot: , , , , , , , , ,
Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?
Avtor Urška Honzak objavljeno 10.01.2017 Zadnja sprememba 14.01.2017 17:48 — shranjeno kot: , , , , , , , , , ,
Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Mikro in makro konverzije kot osnova digitalnega marketinga
Avtor Andraž Štalec, Red Orbit objavljeno 30.03.2016 Zadnja sprememba 31.03.2016 12:38 — shranjeno kot: ,
Cilji so pomemben del digitalne analitike, saj z njimi spremljamo doseganje poslovnih ciljev. Konverzije delimo na mikro in makro konverzije. Makro konverzija po navadi predstavlja ključni poslovni cilj spletne strani.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
13 napak, ki zmanjšujejo konverzijo spletne strani
Avtor Manca Korelc objavljeno 25.03.2016 Zadnja sprememba 04.04.2016 19:00 — shranjeno kot: ,
Postavili smo spletno trgovino, napisali vsa besedila, dodali vrhunske fotografije, pridno jo tržimo na različnih kanalih in sedaj nestrpno čakamo na prodajo. Toda zgodi se zelo malo ali praktično nič. Zakaj ni konverzij oz. zakaj nihče ne kupi naših izdelkov?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Spletno oglaševanje
Avtor Nika Mohar objavljeno 20.02.2011 Zadnja sprememba 13.10.2016 12:20 — shranjeno kot: , , , , , ,
Svetovni splet je od pojava televizije postal najpomembnejši komunikacijski medij, z njegovo uporabo pa so se spremenili tudi temelji trženja in oglaševanja. V tem članku si lahko preberete nekaj več o iskalniškem marketingu, SEO, SEM ter spletnem socialnem trženju.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Marketing, prodaja, splet
Vse, kar morate vedeti o svojih spletnih kupcih
Avtor Maruša Žibert objavljeno 30.03.2016 Zadnja sprememba 31.03.2016 12:38 — shranjeno kot: ,
Da je poznavanje spletnih kupcev nujno, že dolgo ni več skrivnost. Prepoznava njihovih potreb in želja nam daje moč, da jim posredujemo relevantne informacije, ki jim bodo pomagale izvesti nakup. S tem kot prodajalci vplivamo tudi na boljše poslovne rezultate.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Pogled v prakso: Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu
Avtor Nejc Setnikar objavljeno 06.08.2015 Zadnja sprememba 13.10.2016 12:00 — shranjeno kot: , , , , , , ,
V novi rubriki z naslovom Pogled v prakso bomo predstavljali zanimive in uporabne odločitve državnih in upravnih organov, kot so sodne odločbe, odločbe tržnega inšpektorata, informacijskega pooblaščenca, raznih ministrstev idr. Začeli bomo s sklepom Ustavnega sodišča.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Osnove optimizacije stopnje konverzije na spletni strani
Avtor Manca Korelc objavljeno 28.03.2016 Zadnja sprememba 04.04.2016 19:00 — shranjeno kot: ,
O konverzijah na spletni strani se vse glasneje govori. Optimizacija spletne strani pa ni le tista, da pridemo višje med zadetki na iskalniku, ampak še mnogo več. Pojasnimo najprej, kaj je konverzija: je vsaka aktivnost obiskovalca spletne strani, s katero doseže naš cilj.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Zakaj se vaši izdelki ne prodajajo (tako dobro kot pri konkurenci)?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 29.02.2016 Zadnja sprememba 25.02.2016 12:27 — shranjeno kot:
Se spomnite, ko ste nazadnje vstopili v povsem nepoznano trgovino, naredili krog ali dva po njej, pregledovali zanimive produkte, a se za nakup niste odločili? Razlogov, zakaj denarnice niste odprli, je bilo več, mar ne?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 03.03.2016 Zadnja sprememba 06.03.2016 15:33 — shranjeno kot: ,
Malce poenostavljeno, pa vendar: naš cilj mora biti ustvariti spletno stran, ki bo čim bolj preprosta za uporabo. Ne smemo dopustiti, da bi si naši obiskovalci belili glavo s postopkom nakupa naših produktov. Postopek mora biti intuitiven in čim bolj samoumeven.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice