Zadetki iskanja

21 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?
Avtor Urška Honzak objavljeno 26.05.2016 Zadnja sprememba 28.05.2016 22:09 — shranjeno kot: ,
Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Ustvarjanje in negovanje odnosov s potencialnimi strankami prek vsebinskega trženja
Avtor Urška Honzak objavljeno 27.05.2016 Zadnja sprememba 29.05.2016 07:30 — shranjeno kot:
Eden ključnih elementov uspešne spletne trženjske strategije je poleg sistema točkovanja potencialnih strank tudi vsebinsko trženje. V času, ko so kupci prezasičeni z oglasi in vedno bolj izobraženi, lahko prek vsebinskega trženja povečate prepoznavnost in vpliv svoje znamke.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?
Avtor Urška Honzak objavljeno 01.06.2016 Zadnja sprememba 06.06.2016 10:59 — shranjeno kot: ,
Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Kako potencialne stranke prepričati v nakup?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 22.05.2016 Zadnja sprememba 23.05.2016 19:33 — shranjeno kot: , , ,
Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je za vodenje uspešnega podjetja izjemnega pomena. Kljub temu pa zgolj zbiranje elektronskih naslovov ni dovolj: potrebno je vzdrževati kontakt z novimi interesenti in jih sčasoma prepričati v nakup.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Je lead generation sploh uporaben za B2B podjetja?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 24.05.2016 Zadnja sprememba 25.05.2016 20:32 — shranjeno kot: , ,
Kako pogosto slišite, da podjetja pridobivajo zainteresirane stranke (ang. Lead generation), a jih ne uspejo pripraviti do nakupa? Situacija, ki je pogosta v B2B segmentu, je posledica različnih dejavnikov. Kako zastaviti stvari, da bo lead generation uspešen?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Štirje koraki v procesu lead nurturinga
Avtor Maruša Žibert objavljeno 23.05.2016 Zadnja sprememba 25.05.2016 20:32 — shranjeno kot: , ,
Konverzija leadov (ang. zainteresiranih strank) je pomemben dejavnik vseh poslov in podjetij, ne glede na njihovo velikost. Za konsistentno delovanje ni potrebno vreči goro denarja, je pa nujno, da gre za nenehen in aktiven postopek.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Lead generation in lead nurturing pomagata pri povišanju prodaje
Avtor Maruša Žibert objavljeno 21.05.2016 Zadnja sprememba 23.05.2016 16:40 — shranjeno kot: , ,
Digitalni marketing v osnovi pomeni promocijo izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov, kot so spletne strani, iskalniki, socialna omrežja, spletno oglaševanje, elektronska pošta in podobno. Osredotoča se na ustvarjanje spletnega prometa in konverzij.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 11.05.2016 Zadnja sprememba 19.03.2017 16:03 — shranjeno kot: , , ,
Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
Izboljšajte svojo prodajo
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.08.2016 Zadnja sprememba 12.08.2016 10:56 — shranjeno kot: , ,
Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Zahvala za prijavo na delavnico: Osnove DDV
Avtor Maja Borštnik objavljeno 01.11.2015 Zadnja sprememba 07.02.2017 14:29 — shranjeno kot: ,
Prejeli smo vašo prijavo na MP delavnico: Osnove DDV. Za morebitna vprašanja pišite na prijave@mladipodjetnik.si ali pokličite na 031 857 940.
Ki se nahaja v Datoteke