Zadetki iskanja

11 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 11.05.2016 Zadnja sprememba 19.03.2017 16:03 — shranjeno kot: , , ,
Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani
Avtor Maja Borštnik objavljeno 02.09.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:37 — shranjeno kot: , , , , ,
Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP dogodek: Facebook oglaševanje - polno
Avtor Borut Borštnik objavljeno 28.11.2016 Zadnja sprememba 02.02.2017 09:35 — shranjeno kot: , , , , ,
Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn
Avtor Maja Borštnik objavljeno 11.02.2016 Zadnja sprememba 06.05.2016 12:58 — shranjeno kot: , , ,
LinkedIn je največje poslovno omrežje, ki združuje preko 400 milijonov članov. Za razliko od Facebooka in podobnih omrežij LinkedIn ni namenjen zabavi, ampak prostor, kjer lahko posameznik predstavi svoje veščine bodočemu poslovnemu partnerju ali delodajalcu. To pomeni, da je tudi dober tržni kanal.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP delavnica: Trening javnega nastopanja
Avtor Egon Ravbar objavljeno 01.02.2017 Zadnja sprememba 13.03.2017 12:44 — shranjeno kot: , , ,
Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP dogodek: Google Adwords
Avtor Maja Borštnik objavljeno 21.03.2017 Zadnja sprememba 27.03.2017 16:08 — shranjeno kot: , , , ,
Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP dogodek: Email marketing
Avtor Maja Borštnik objavljeno 20.11.2016 Zadnja sprememba 13.12.2016 14:06 — shranjeno kot: , , , ,
Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Avtor Egon Ravbar objavljeno 14.04.2016 Zadnja sprememba 15.04.2016 16:55 — shranjeno kot: , , ,
Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]
Avtor Maja Borštnik objavljeno 15.11.2016 Zadnja sprememba 04.01.2017 08:12 — shranjeno kot: , , , , ,
[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani
Avtor Maja Borštnik objavljeno 29.03.2016 Zadnja sprememba 29.03.2016 11:19 — shranjeno kot: , , ,
Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki