Zadetki iskanja

66 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Video: Andraž Tori - Zemanta
Avtor Maja Borštnik objavljeno 29.11.2012 Zadnja sprememba 06.12.2012 11:52 — shranjeno kot: , , , ,
Za preganjanje dolgčasa v prihajajočih deževnih dneh vam priporočamo ogled intervjuja z Andražem Torijem iz mladega ljubljanskega podjetja Zemante, ki so ga posneli v Zavodu Hekovnik. Govora bo o "pitch meetingih" in o startup podjetništvu.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Zmagajo ideje, ki se širijo
Avtor Maja Borštnik objavljeno 16.10.2013 Zadnja sprememba 15.10.2013 17:32 — shranjeno kot: , , ,
Uspešni podjetnik in marketinški mojster Seth Godin je na prireditvi Greater Baltimore Technology Council leta 2006 bistvo dobre prodaje povzel v stavku: "Zmagajo ideje, ki se širijo." Kot je pojasnil, je vlaganje v marketing izredno pomembno, saj posredno vpliva na povečanje profita podjetja.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Članek: Pravni vidiki e-marketinga
Avtor Mag. Boštjan J. Turk objavljeno 07.01.2013 Zadnja sprememba 06.01.2013 18:41 — shranjeno kot: , , , , ,
E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobi marketing in e-poštni marketing.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Članek: 7 zlatih pravil marketinga
Avtor Miha Ahačič objavljeno 12.11.2012 Zadnja sprememba 12.11.2012 10:40 — shranjeno kot: , , ,
Marketing je kompleksna dejavnost, ki jo mora izvajati vsako podjetje. Tudi mala in srednje velika podjetja niso izjema. Razlika z večjimi je edino v tem, da morajo biti zaradi omejenih sredstev še veliko bolj iznajdljiva.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Blokiranje oglasov na spletnih straneh je v porastu
Avtor Maja Borštnik objavljeno 23.08.2015 Zadnja sprememba 21.08.2015 15:40 — shranjeno kot: , ,
Raziskava, ki so jo opravili pri podjetjih PageFair in Adobe, je pokazala precejšnje povečanje blokiranja oglasov na spletnih straneh. Zgolj letos naj bi zato ponudniki spletnih vsebin utrpeli za več kot 21 milijard dolarjev škode.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kaj ne odraža poslovnega uspeha?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 12.01.2015 Zadnja sprememba 16.01.2015 09:48 — shranjeno kot: , , , , ,
Številke ne lažejo, a pri merjenju vašega poslovnega uspeha se morate osredotočiti na prave številke. Le tiste vam bodo lahko pokazale resničen uspeh, obenem pa bodo lahko vodilo za nadaljnje poslovanje, v pravi smeri.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje
Avtor Manca Korelc objavljeno 13.02.2015 Zadnja sprememba 26.11.2015 18:58 — shranjeno kot: , ,
Ste že opazili, da ko ste obiskali eno spletno stran ali uporabili aplikacijo na pametnem telefonu, so vam sledili oglasi za točno tisti izdelek, ki ste si ga ogledovali na tisti strani? S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Uporaba družbenih omrežij v podjetništvu
Avtor Maja Borštnik objavljeno 05.03.2014 Zadnja sprememba 04.03.2014 21:00 — shranjeno kot: , , ,
Družbena omrežja so se izkazala kot odličen pripomoček za podjetnike, ki si želijo povečati promocijo za njihovo podjetje ter pridobiti kakšno novo stranko. Poglejmo si, kako lahko uporabljamo katerega izmed družbenih omrežij, da bodo učinki kar največji.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Osnove nevromarketinga za večji obisk spletne strani
Avtor Saba Resnik objavljeno 30.01.2013 Zadnja sprememba 29.01.2013 20:58 — shranjeno kot: , , , ,
Nevromarketing je uporaba nevroznanosti v trženju. Tovrstno trženje združuje neposredno odslikavo možganskih valov in tehnologije za merjenje možganskih aktivnosti. Vse to z namenom, da bi lahko izmerili posameznikov odziv na določene izdelke, embalažo, oglase in druge elemente trženja.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Prednosti mobilnega oglaševanja
Avtor MS3 objavljeno 20.11.2013 Zadnja sprememba 02.12.2013 10:44 — shranjeno kot: , , ,
Prodajni oddelki v podjetjih iščejo vedno nove možnosti oziroma kanale, kjer bi lahko oglaševali določene izdelke ali storitve. Zato smo se v podjetju Ms3 d.o.o odločili, da vam ponudimo nekaj novega: skupno aplikacijo za email in SMS/MMS marketing v enem!
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice