Zadetki iskanja

38 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Prihodnost je v inbound marketingu
Avtor Mojca Jagodic objavljeno 01.03.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:44 — shranjeno kot: , , , ,
10. in 11. marca bo na Brdu pri Kranju potekala konferenca inOrbit, kamor sta dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja - Red Orbit iz Slovenije in Intren iz Madžarske, povabili 20 strokovnjakov z različnih področij digitalnega marketinga.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.12.2016 Zadnja sprememba 13.12.2016 10:14 — shranjeno kot: , , ,
Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani
Avtor Maja Borštnik objavljeno 24.03.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:44 — shranjeno kot: , , ,
Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Optimizacija vsebine spletnega mesta za iskalnike
Avtor David Bergant objavljeno 26.08.2013 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:46 — shranjeno kot: , ,
Kako urediti vsebino, da bo le ta čim bolj primerna za iskalnike? To se sprašuje veliko lastnikov spletnih strani in v tem članku si bomo ogledali nekaj najbolj pomembnih značilnosti, ki jih mora imeti iskalnikom primerna vsebina.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako lahko že danes izboljšate optimizacijo na vaši strani?
Avtor Igor Bajsić objavljeno 26.01.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:45 — shranjeno kot: , ,
V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije
Avtor Maja Borštnik objavljeno 27.01.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:45 — shranjeno kot: , ,
Ali ste še vedno prepričani, da optimizacija spletnih strani (SEO ali v izvirniku: Search Engine Optimization) nima pomembnejše vloge pri nastopanju na tržišču? Poglejte si 7 zanimivih dejstev, ki vas bodo prepričali v nasprotno.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani
Avtor Maja Borštnik objavljeno 02.09.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:37 — shranjeno kot: , , , , ,
Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
Kako tvitati za visoke pozicije na Twitterju in Googlu?
Avtor Manca Korelc objavljeno 07.09.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:46 — shranjeno kot: , , , , ,
Ko govorimo o optimizaciji v spletnem marketingu, običajno pomislimo na tisto za spletno stran. Toda tudi na družabnih omrežjih je pomembno, katere pozicije zasedate z vsebino. Sledite 4 nasvetom za večjo izpostavljenost na Twitterju.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Že uporabljate storitev Google My Business?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 21.09.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:36 — shranjeno kot: , , ,
Google v želji po prikazu najboljših iskalnih zadetkov le-te prilagaja tudi glede na lokacijo. Uporabnikom, ki iščejo podjetja v bližini svoje lokacije, namreč prikaže prilagojene lokalne rezultate. A zaradi nedavne spremembe, ki jo je uvedel Google, so nekateri podjetniki opazili nekaj težav.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Zakaj vaša SEO strategija ne deluje
Avtor Matej Mušič objavljeno 22.01.2016 Zadnja sprememba 12.09.2016 16:47 — shranjeno kot: , ,
Optimizacijo spletne strani (SEO) pozna vsak lastnik spletne strani, s katero želi posredno ali neposredno zaslužiti. Razlika med dobro in slabo optimizacijo je v donosnosti naložbe. Če se vam investicija ne povrne, potem je vaša strategija slaba.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice