Zadetki iskanja

10 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.12.2016 Zadnja sprememba 16.12.2016 11:55 — shranjeno kot: , , , , ,
Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Prodajni lijak: Ker je v poslu vse odvisno od prodaje
Avtor Maja Borštnik objavljeno 07.02.2017 Zadnja sprememba 10.02.2017 15:53 — shranjeno kot: ,
Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost podjetja sta v celoti odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 30.11.2016 Zadnja sprememba 01.12.2016 10:47 — shranjeno kot: , , , ,
Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Tu je vodič do uspešnega prodajnega lijaka
Avtor Maruša Žibert objavljeno 06.12.2016 Zadnja sprememba 08.12.2016 14:21 — shranjeno kot: , , ,
Če imate posel, ki se odvija prek spleta, morate vzpostaviti učinkovit prodajni lijak, s katerim boste uspešno konvertirali svoje obiskovale v stranke. Če vam to ne uspe, boste težko ustvarjali prihodke in posledično dobiček.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 12.12.2016 Zadnja sprememba 12.12.2016 11:39 — shranjeno kot: , ,
Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Naučite se koncepta prodajnega lijaka [NOV TERMIN]
Avtor Maja Borštnik objavljeno 28.12.2016 Zadnja sprememba 19.01.2017 20:37 — shranjeno kot: , ,
Razprodali smo prvi termin izobraževanja o prodajnem lijaku. In ker nas še vedno zasuvate s prijavami, smo se odločili, da odpremo dodaten termin. Vsi zainteresirani se nam lahko pridružite v petek, 20. januarja! Se vidimo?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kaj je prodajni lijak?
Avtor Mitja Drenik objavljeno 30.01.2017 Zadnja sprememba 09.02.2017 13:04 — shranjeno kot: ,
V poslu je vse odvisno od prodaje. Ni pomembno, ali gre za prodajo produktov ali storitev, veliko ali malo podjetje. Preživetje in uspešnost sta odvisna od prodaje. Prodajni lijak je skupek rešitev, ki pripomore k upravljanju in razvoju prodajne aktivnosti z namenom maksimiziranja prodaje.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Marketing, prodaja, splet
Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka
Avtor Maja Borštnik objavljeno 04.12.2016 Zadnja sprememba 05.12.2016 16:54 — shranjeno kot: , , , ,
Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka
Avtor Maja Borštnik objavljeno 08.12.2016 Zadnja sprememba 07.12.2016 16:45 — shranjeno kot: , ,
Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo
Avtor Maja Borštnik objavljeno 11.12.2016 Zadnja sprememba 19.01.2017 20:43 — shranjeno kot: , , ,
Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice