Zadetki iskanja

18 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Nevarnosti obsesije z minimalno sprejemljivim produktom
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.04.2014 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:16 — shranjeno kot: , ,
Poznavanje koncepta razvoja minimalno sprejemljivega produkta je dandanes nepogrešljivo v svetu startup podjetništva. A preveč osredotočanja nanj je lahko zelo škodljivo za mlado podjetje, celo do te mere, da vodi v njegov propad.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
VIDEO: 9 korakov do uspešnega poslovnega modela
Avtor Urška Honzak objavljeno 20.04.2017 Zadnja sprememba 25.04.2017 10:24 — shranjeno kot: , ,
Poslovni okvir (angl. business model canvas) je strateško upravljavsko in podjetniško orodje. Z njegovo pomočjo lahko opišete, oblikujete, načrtujete in spreminjate svoj poslovni model. S pomočjo predstavljenega videa boste spoznali vse elemente poslovnega okvirja.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Je naročniški poslovni model primeren za vas?
Avtor Urška Honzak objavljeno 02.01.2017 Zadnja sprememba 21.03.2017 11:31 — shranjeno kot: , ,
Zagotovo vam je že kdaj kdo poskušal prodati naročnino na neko storitev. Morda ste tudi sami stranke že kdaj poskušali prepričati, da naj se naročijo na časopis ali kaj drugega. Tako sami veste, da naročniški poslovni model ni najbolj priljubljen ne med trgovci ne med strankami.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Razvijte produkte, ki jih bodo potrošniki želeli kupiti
Avtor Urška Honzak objavljeno 21.04.2017 Zadnja sprememba 25.04.2017 11:20 — shranjeno kot: , , ,
Oblikovanje prebojnega (angl. disruptive) produkta od podjetnika ne zahteva le odlične ideje in zagnanosti za njeno uresničitev. Proces med drugim vključuje tudi natančno načrtovanje, raziskovanje trga in pripravljenost na spreminjanje začrtane poti.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Fenomen naročniškega prodajnega modela
Avtor Urška Honzak objavljeno 23.02.2017 Zadnja sprememba 02.03.2017 10:56 — shranjeno kot: , ,
Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Več je manj in manj je več
Avtor Maja Borštnik objavljeno 15.06.2014 Zadnja sprememba 14.04.2017 19:42 — shranjeno kot: , , ,
Dandanes tehnika izdelave minimalnega sprejemljivega produkta postaja čedalje bolj pomembna v svetu razvoja vitkih startup podjetij. Na ta način namreč podjetniki preverijo tržišče in ugotovijo, kakšen bo odziv potencialnih kupcev na njihov produkt oziroma storitev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Poslovni model
Avtor Gašper Pleško objavljeno 13.02.2014 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:27 — shranjeno kot: , , , ,
Poslovni model ni prva stvar, o kateri razmišlja podjetnik, ko se mu porodi poslovna ideja, je pa nekaj čemur bo v prihodnosti zagotovo namenil veliko svoje pozornosti. Zakaj? Posledica poslovnih idej so proizvodi ali storitve, ki pa postanejo dobri šele takrat, ko se uspešno prodajajo kupcem.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja
Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo
Avtor Matej Mušič objavljeno 15.06.2015 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:26 — shranjeno kot: , , ,
Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt
Avtor Maja Borštnik objavljeno 30.11.2016 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:25 — shranjeno kot: , , ,
Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako doseči ujemanje produkta s trgom?
Avtor Urška Honzak objavljeno 26.04.2017 Zadnja sprememba 25.04.2017 11:14 — shranjeno kot: , ,
Mladi podjetniki se na svoji podjetniški poti zelo hitro srečajo s pojmom ujemanja produkta s trgom, ki ga je menda prvi uporabil Marc Andreessen iz podjetja Andreessen Horowitz. Vas zanima, kaj ta pojem sploh pomeni, kako ga izmeriti in kako lahko izboljša vaše poslovanje?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice