Zadetki iskanja

12 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Nevarnosti obsesije z minimalno sprejemljivim produktom
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.04.2014 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:16 — shranjeno kot: , ,
Poznavanje koncepta razvoja minimalno sprejemljivega produkta je dandanes nepogrešljivo v svetu startup podjetništva. A preveč osredotočanja nanj je lahko zelo škodljivo za mlado podjetje, celo do te mere, da vodi v njegov propad.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Je naročniški poslovni model primeren za vas?
Avtor Urška Honzak objavljeno 02.01.2017 Zadnja sprememba 02.01.2017 17:28 — shranjeno kot: , ,
Zagotovo vam je že kdaj kdo poskušal prodati naročnino na neko storitev. Morda ste tudi sami stranke že kdaj poskušali prepričati, da naj se naročijo na časopis ali kaj drugega. Tako sami veste, da naročniški poslovni model ni najbolj priljubljen ne med trgovci ne med strankami.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Več je manj in manj je več
Avtor Maja Borštnik objavljeno 15.06.2014 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:17 — shranjeno kot: , , ,
Dandanes tehnika izdelave minimalnega sprejemljivega produkta postaja čedalje bolj pomembna v svetu razvoja vitkih startup podjetij. Na ta način namreč podjetniki preverijo tržišče in ugotovijo, kakšen bo odziv potencialnih kupcev na njihov produkt oziroma storitev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Poslovni model
Avtor Gašper Pleško objavljeno 13.02.2014 Zadnja sprememba 03.01.2017 23:49 — shranjeno kot: , , , ,
Poslovni model ni prva stvar, o kateri razmišlja podjetnik, ko se mu porodi poslovna ideja, je pa nekaj čemur bo v prihodnosti zagotovo namenil veliko svoje pozornosti. Zakaj? Posledica poslovnih idej so proizvodi ali storitve, ki pa postanejo dobri šele takrat, ko se uspešno prodajajo kupcem.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja
Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo
Avtor Matej Mušič objavljeno 15.06.2015 Zadnja sprememba 29.11.2016 11:56 — shranjeno kot: , , ,
Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt
Avtor Maja Borštnik objavljeno 30.11.2016 Zadnja sprememba 01.12.2016 10:47 — shranjeno kot: , , ,
Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Poslovno idejo testirajte še pred razvojem produkta
Avtor Maja Borštnik objavljeno 25.08.2015 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:17 — shranjeno kot: , , ,
Nihče si ne želi zapravljati časa in denarja z razvojem produkta, ki ga kasneje nihče ne bo želel kupiti. Prav zato je raziskava trga nujen korak, s katerim opredelite, ali bodo vaši ciljni kupci za končni produkt sploh pripravljeni odšteti denar.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Podjetništvo
Avtor Blaž Kos objavljeno 01.04.2016 Zadnja sprememba 04.01.2017 00:14 — shranjeno kot: , ,
V današnjih turbulentnih in kriznih časih varna služba enostavno ne obstaja več, prav tako pa je vse manj kariernih priložnosti in možnosti za zaposlitev. Tudi iz teh razlogov več ljudi razmišlja o podjetništvu - in prav je tako.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja
Velikost trga in trendi
Avtor Boštjan Klajnščak objavljeno 20.02.2011 Zadnja sprememba 03.01.2017 17:35 — shranjeno kot: , , , , ,
V prejšnjem delu raziskave trga smo se osredotočili na stranke ter na ta način pridobili informacije o segmentih trga ter potencialnih odjemalcih v vsakem izmed teh segmentov. V nadaljevanju pa si lahko preberete nekaj korakov, s katerimi pridemo do nekaterih ključnih podatkov.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja
Raziskava trga - nuja in potreba
Avtor Boštjan Klajnščak objavljeno 20.02.2011 Zadnja sprememba 03.01.2017 17:48 — shranjeno kot: , ,
Raziskava trga je koristna, saj lahko s pridobljenimi podatki lažje opredelite lastnosti produkta, ki vaše ciljne kupce najbolj privabijo, tveganost investicij pa je tako nižja! Kako se raziskave lotiti pojasnjujemo v članku, ki je pred vami.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja