Zadetki iskanja

15 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Nevarnosti obsesije z minimalno sprejemljivim produktom
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.04.2014 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:16 — shranjeno kot: , ,
Poznavanje koncepta razvoja minimalno sprejemljivega produkta je dandanes nepogrešljivo v svetu startup podjetništva. A preveč osredotočanja nanj je lahko zelo škodljivo za mlado podjetje, celo do te mere, da vodi v njegov propad.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Je naročniški poslovni model primeren za vas?
Avtor Urška Honzak objavljeno 02.01.2017 Zadnja sprememba 21.03.2017 11:31 — shranjeno kot: , ,
Zagotovo vam je že kdaj kdo poskušal prodati naročnino na neko storitev. Morda ste tudi sami stranke že kdaj poskušali prepričati, da naj se naročijo na časopis ali kaj drugega. Tako sami veste, da naročniški poslovni model ni najbolj priljubljen ne med trgovci ne med strankami.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Fenomen naročniškega prodajnega modela
Avtor Urška Honzak objavljeno 23.02.2017 Zadnja sprememba 02.03.2017 10:56 — shranjeno kot: , ,
Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Video: Več je manj in manj je več
Avtor Maja Borštnik objavljeno 15.06.2014 Zadnja sprememba 29.11.2016 12:17 — shranjeno kot: , , ,
Dandanes tehnika izdelave minimalnega sprejemljivega produkta postaja čedalje bolj pomembna v svetu razvoja vitkih startup podjetij. Na ta način namreč podjetniki preverijo tržišče in ugotovijo, kakšen bo odziv potencialnih kupcev na njihov produkt oziroma storitev.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Poslovni model
Avtor Gašper Pleško objavljeno 13.02.2014 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:27 — shranjeno kot: , , , ,
Poslovni model ni prva stvar, o kateri razmišlja podjetnik, ko se mu porodi poslovna ideja, je pa nekaj čemur bo v prihodnosti zagotovo namenil veliko svoje pozornosti. Zakaj? Posledica poslovnih idej so proizvodi ali storitve, ki pa postanejo dobri šele takrat, ko se uspešno prodajajo kupcem.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja
Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo
Avtor Matej Mušič objavljeno 15.06.2015 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:26 — shranjeno kot: , , ,
Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt
Avtor Maja Borštnik objavljeno 30.11.2016 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:25 — shranjeno kot: , , ,
Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Veščine vitkega podjetništva
Avtor Borut Borštnik objavljeno 04.02.2017 Zadnja sprememba 23.03.2017 12:10 — shranjeno kot: , , ,
Pot od ideje do uspešnega produkta ni enostavna. Na voljo sta vam dve možnosti. Lahko se slepo lotite razvoja produkta in upate, da ga bo kdo po večmesečnem ali večletnem razvoju kupil. Druga možnost pa je, da pri razvoju uporabite veščine vitkega podjetništva (angl. lean startup).
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Dogodki
Poslovno idejo testirajte še pred razvojem produkta
Avtor Maja Borštnik objavljeno 25.08.2015 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:26 — shranjeno kot: , , ,
Nihče si ne želi zapravljati časa in denarja z razvojem produkta, ki ga kasneje nihče ne bo želel kupiti. Prav zato je raziskava trga nujen korak, s katerim opredelite, ali bodo vaši ciljni kupci za končni produkt sploh pripravljeni odšteti denar.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Podjetništvo
Avtor Blaž Kos objavljeno 01.04.2016 Zadnja sprememba 28.02.2017 15:25 — shranjeno kot: , ,
V današnjih turbulentnih in kriznih časih varna služba enostavno ne obstaja več, prav tako pa je vse manj kariernih priložnosti in možnosti za zaposlitev. Tudi iz teh razlogov več ljudi razmišlja o podjetništvu - in prav je tako.
Ki se nahaja v Podjetniški kotiček / Ustanovitev podjetja