Zadetki iskanja

194 prispevkov, ki ustrezajo kriteriju iskanja
Filtriraj zadetke
Tip prispevka









Novi prispevki od



Urejeno po pomembnost · datum (najprej najnovejši) · v abecednem redu
Prihodnost je v inbound marketingu
Avtor Mojca Jagodic objavljeno 01.03.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:44 — shranjeno kot: , , , ,
10. in 11. marca bo na Brdu pri Kranju potekala konferenca inOrbit, kamor sta dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja - Red Orbit iz Slovenije in Intren iz Madžarske, povabili 20 strokovnjakov z različnih področij digitalnega marketinga.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!
Avtor Maruša Žibert objavljeno 13.12.2016 Zadnja sprememba 12.12.2016 11:38 — shranjeno kot: , ,
Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu
Avtor Maruša Žibert objavljeno 19.11.2016 Zadnja sprememba 20.11.2016 11:49 — shranjeno kot: , ,
Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako postati mojster družabnih omrežij?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 15.09.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:48 — shranjeno kot: ,
Skoraj vsak teden lahko poslušamo, katero novo družbeno omrežje je zaživelo. Periscope, Meerkat, Layout, Swich, seznam se nadaljuje. Katera pa so nova pravila, ki nam omogočajo čim boljše vodenje družbenih omrežjih?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov
Avtor Manca Korelc objavljeno 11.09.2015 Zadnja sprememba 04.10.2016 12:01 — shranjeno kot: , ,
Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo?
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Recept za objave za 5 družabnih omrežij
Avtor Manca Korelc objavljeno 25.08.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:49 — shranjeno kot: , , ,
Objave na družabnih omrežjih so poseben izziv. Dobra fotografija, ne prekratko in ne predolgo besedilo, spodbuda h komentarju, povezave in opisi so le nekateri izmed dejavnikov, na katere je treba pomisliti ob vsaki objavi.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 09.12.2016 Zadnja sprememba 13.12.2016 10:14 — shranjeno kot: , , ,
Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Kako načrtovati učinkovito komunikacijo s Facebook sledilci?
Avtor Maja Borštnik objavljeno 22.11.2015 Zadnja sprememba 28.10.2016 13:41 — shranjeno kot: , , , ,
Manca Korelc je izkušena svetovalka, specializirana predvsem na področju trženja na spletu. Strategije za uspešno komunikacijo na družbenih omrežjih ji torej niso tuje, v seriji člankov pa jih je razkrila tudi našim bralcem.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Google bo kmalu v ospredje postavljal le še mobilnikom prijazne spletne strani
Avtor Maja Borštnik objavljeno 24.03.2016 Zadnja sprememba 04.10.2016 11:44 — shranjeno kot: , , ,
Po nedavnih spremembah glavne Googlove strani z rezultati iskanja je ameriški spletni gigant napovedal še eno noviteto. Že z majem naj bi uvedel prenovljeni iskalni algoritem, ki bo v ospredje postavil mobilnikom prijazne spletne strani.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?
Avtor Maruša Žibert objavljeno 28.12.2016 Zadnja sprememba 27.12.2016 09:39 — shranjeno kot: , ,
Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.
Ki se nahaja v Novice in Dogodki / Novice