MP šola 2014/15
MP šola
MP šola je vodilni program za učinkovit vstop mladih podjetnikov v dinamični svet podjetništva. Poslovno idejo preko sistematičnih metod pripeljemo do produkta, ki se bo učinkovito prodajal na trgu.
Izkušnje: Osem let se intenzivno ukvarjamo s pomočjo mladim podjetnikom. Dobro vemo, kje so težave največje. Zasnovali smo sistem, ki celovito in sistematično pomaga na poti od ideje do uspešnega podjetja.
Predavatelji: Skozi vašo podjetniško pot vas bodo vodili vodilni predavatelji s področja podjetništva v Sloveniji. Dobri retoriki, vrhunski strokovnjaki in podjetniki praktiki, ki so se že dokazali v svojih uspešnih podjetjih.
Po meri: Izberite posamezno delavnico, od izoblikovanja ideje, analize trga, oblikovanja produkta, do marketinga, računovodstva, financiranja in pravnih vidikov. Na voljo so tudi paketi Začetnik, Napredni in Diplomiranec.
Delavnice MP šole:
1. Definiranje problema in iskanje trga (15. 10. 2014)
Prvi korak na poti do uspešno izvedene poslovne priložnosti, ki se odraža v uspešnem zagonu in kasneje dobrem poslovanju podjetja, je definiranje problema, ki ga naš produkt rešuje. Sledi analiza trga oziroma definiranje ciljne publike, ki jo produkt zadovoljuje.
Prijavi se >>
2. Testiranje produkta in iskanje poslovnega modela (22.10.2014)
Ko smo definirali problem, ugotovili, da je dovolj velik in so stranke pripravljene uporabljati našo rešitev, hkrati pa je dovolj velik tudi trg, je na vrsti testiranje produkta. Napravimo MVP in ga preizkusimo na trgu. Sledi iskanje pravega poslovnega modela, ki generira prihodke.
Prijavi se >>
3. Delaj vitko za mlade podjetnike (29.10.2014)
Ob definiranju problema, raziskovanju trga, testiranju produkta in tudi iskanju ustreznega poslovnega modela, ne gre brez lean startup metod. Gre za sistematične metode, ki nam omogočajo, da pri razvoju podjetja delujemo hitro in pri tem karseda malo grešimo.
Prijavi se >>
4. Vitki marketing in prodaja (05.11.2014)
Po fazi, ko smo idejo pretvorili v produkt, analizirali trg, produkt na njem stestirali in našli ustrezen poslovni model, je čas za fazo prodaje. Vzpostavitev prave marketinške strategije je ključna za uspešen preboj produkta na trg in vzpostavitev kanalov prodaje.
Prijavi se >>
5. Spletni marketing (12.11.2014)
Pomemben del prodaje se dandanes odvija prek spleta. Tudi v primeru produktov, ki se jih težko neposredno prodaja prek spleta, spletna stran služi kot ključni predstavitveni kanal, kjer si lahko stranke naš produkt ogledajo in pridobijo nakupne informacije.
Prijavi se >>
6. ABC davkov in računovodstva (19.11.2014)
Po uspešni definiciji problema, izdelavi MVP, njegovi umestitvi na trg in zasnovanju marketinške strategije, je čas, da se izobrazimo tudi s področja vodenja podjetja. Gre za področje, ki je velikokrat zapostavljeno, kar slej ko prej privede do težav pri poslovanju.
Prijavi se >>
7. Finančno načrtovanje v podjetju (26.11.2014)
Poleg osnov računovodstva in davkov, je naslednja pomembna kategorija v podjetju finančno načrtovanje. Le to namreč ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled, saj izdan račun še ne pomeni avtomatsko tudi priliva na poslovni račun, kar zahteva načrtovanje.
Prijavi se >>
8. Crowdfunding, nepovratna sredstva in olajšave (03.12.2014)
Financiranje razvoja produktov in podjetja samega, je velikokrat glavna skrb ustanoviteljev mladih podjetij. Eden izmed pogostih načinov v zadnjem času je množično financiranje, ki je tudi dober indikator trga. Prezreti ne gre tudi razpisov in olajšav za mlada podjetja.
Prijavi se >>
9. Pravne pasti mladega podjetja (10.12.2014)
Zaradi pomanjkanja denarnih sredstev si mlada podjetja zelo redko privoščijo pravnika v podjetju, kar pa lahko hitro privede do posledic. Pomanjkljivo sestavljene pogodbe, slabo interpretirani pogoji, pomanjkljivo sestavljeni pravilniki, vse to ima lahko finančne posledice.
Prijavi se >>
Več informacij: MP šola 2014/15 >>
10. Blagovna znamka in industrijska lastnina (17.12.2014)
Ob ustanovitvi podjetja je zaradi pestrosti vseh postopkov in dovoljenj, ki jih moramo pridobiti, skrb za blagovne znamke in industrijsko lastnino pogosto na zadnjem mestu. Žal lahko tovrstna nepremišljenost privede do katastrofalnih posledic za naš posel.
Prijavi se >>