Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež.
Virtualna pisarna

Virtualna pisarna

Obstaja več razlogov, zakaj poslovnega naslova podjetja ni smiselno imeti na lokaciji, kjer stanujete. Če vsaj na eno od spodnjih vprašanj odgovorite pritrdilno, je virtualna pisarna prava rešitev za vas:

  • Ali od lastnikov stanovanja / poslovnega prostora ne morete pridobiti soglasja za opravljanje dejavnosti?
  • Ali želite zmanjšati stroške poslovanja podjetja, saj ne potrebujete lastne pisarne?
  • Ali ne želite, da bi vas stranke obiskovale na vašem domu?
  • Ali želite poslovno pošto prejemati na drugo lokacijo kot na vaš dom?

Nudimo brezplačno svetovanje o zamenjavi sedeža podjetja. Pokličite 030 708 807.

Virtualna pisarna kot rešitev za znižanje stroškov

Vsako podjetje teži k temu, da bi kar se da znižalo stroške svojega poslovanja. Pri tem se išče tiste stroške, ki jih je možno kar se da oklestiti, posebej pa se cilja na tiste, ki s svojimi zneski predstavljajo znaten delež odhodkov podjetja. Večinoma so stroški seveda upravičeni, saj je nemogoče poslovati brez minimalnih stroškov, na nekaterih področjih pa je morda možno še veliko privarčevati.

Za mnoga podjetja velik delež stroškov predstavljajo poslovni prostori. Podjetja, ki imajo lastne poslovne prostore, so morala v začetku odšteti precejšno vsoto za njihov nakup, nato pa morajo plačevati tekoče stroške uporabe. Tisti, ki imajo prostore v najemu, pa seveda plačujejo najemnino in druge stroške. Ker so posebej v večjih mestih najemnine precej visoke, so nizkocenovne alternative za lažji začetek vedno dobrodošle.

Vključena sedež podjetja in poslovni naslov

Virtualna pisarna lahko vrtoglave stroške poslovnih prostorov zniža na minimum. Ugodna cena storitve bo presenetila tiste, ki ste vajeni rednega plačevanja najemnin in drugih stroškov. Najem virtualne pisarne bo podjetje stal le nekaj deset evrov mesečno! Pri tem bo podjetje lahko koristilo veliko funkcionalnosti fizičnih poslovnih prostorov: imelo bo ustrezen poslovni naslov in sedež podjetja, prejemalo bo uradno pošto, lahko bo celo organiziralo sestanke na tem naslovu.

  • Ali je naslov vašega podjetja v manjšem kraju, vi pa želite, da stranke dobijo vtis, da poslujete v mestu?
  • Ali iščete lokacijo z možnostjo občasnega najema delovnega mesta in sejne sobe?
  • Ali živite v bloku ali večstanovanjski hiši in ne morete ali želite pridobiti soglasja sosedov?
  • Ali ste programer oziroma delo opravljate od doma, vendar ne bi radi imeli naslova podjetja doma?
  • Ali opravljate dejavnost, za katero potrebujete prostor z uporabnim dovoljenjem?
  • Ali iščete sejno sobo za občasne sestanke?

Imamo rešitev za vas. Poslovni naslov podjetja lahko prenesete v MP virtualno pisarno, ki se nahaja na naslovu Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana. Gre za lokacijo, na kateri deluje tudi MP coworking.


Virtualna pisarna mi zelo odgovarja, ker podjetja ne morem registrirati na svojem domačem naslovu in istočasno pri svojem delovanju zelo malo uporabljam klasično pošto. Storitev je priročna, osebje pa je zelo prilagodljivo in prijazno. Vestno me obveščajo o prispeli pošti in če pisem ne morem prevzeti, mi jih po potrebi pošljejo na moj naslov ~ ~ 18.05.2017

Povprečena ocena: 5 (Število ocen: 2).

Zagotavljamo vam, da boste lahko sedež prenesli v 24 urah od poslanega povpraševanja.

Kaj vam je na voljo?

Na voljo so trije različni paketi glede na vaše potrebe.

Osnovni paket virtualna pisarna

Osnovni paket je namenjen tistim, ki potrebujete zgolj naslov podjetja in sprejemanje pošte, ki jo boste prejemali osebno. Osnovni paket vključuje:

  • poslovni naslov podjetja na dostopni lokaciji v Ljubljani,
  • sprejemanje pošte za vaše podjetje,
  • sprejemanje priporočene pošte,
  • takojšnje obvestilo o prispetju priporočene pošte,
  • skeniranje pošte (v ceni do 3 skeni na mesec),
  • tedensko obveščanje o prispeli pošti,
  • soglasje za prenos sedeža + brezplačno ustanovitev podjetja ali spremembo naslova na naši VEM točki,
  • vsa soglasja glede registracije dejavnosti na naši lokaciji (uporabno dovoljenje, davčna blagajna …).

Cena:

  • 32,99 evrov + DDV / mesec ob letnem plačilu (skeniranje ni vključeno v ceni).
  • 35,99 evrov + DDV / mesec ob polletnem plačilu
  • 39,99 evrov + DDV / mesec ob mesečnem plačilu

Napredni paket

Poleg osnovnega paketa ponujamo tudi napredni paket. Ta je namenjen predvsem velikim podjetjem oziroma podjetnikom, ki veliko potujejo in imajo tako problem s pravočasnim sprejemanjem prejetih poštnih pošiljk.

Napredni paket poleg vseh storitev iz osnovnega paketa vsebuje še:

  • digitalizacijo vse prispele pošte, primerno za obdelavo v računovodskih servisih – skenirane dokumente pošiljamo tudi direktno vašemu računovodstvu,
  • možnost brezplačne uporabe sejne sobe enkrat na mesec,
  • mesečno prepošiljanje vse prispele pošte na naslov stranke (ali v računovodstvo).

Cena: 59 evrov + DDV / mesec

Računovodski paket

Računovodski paket poleg storitev iz osnovnega in naprednega paketa vsebuje še računovodske storitve.

Namenjen je tistim, ki:

  • vam sprejemanje kakršnekoli pošte povzroča stres,
  • želite 99 % svojega časa posvetiti svojemu poslu in 1 % birokraciji.

Registracija podjetja na našem naslovu vam v tem primeru omogoča, da za vas vso prispelo pošto digitaliziramo (skeniramo), jo pošljemo na vaš elektronski naslov in jo obenem v primerni obliki pošljemo tudi izbranemu partnerju MP računovodstva. To poskrbi za knjiženje dokumentov in morebitno komunikacijo z uradnimi organi.

Računovodski paket vsebuje:

  • osnovni in napredni paket virtualne pisarne,
  • vodenje računovodskih storitev,
  • skeniranje in prepošiljanje prejetih dokumentov v računovodstvo,
  • tiskanje prejetih elektronskih računov in prepošiljanje v računovodstvo,
  • računovodski program minimax, s pomočjo katerega lahko izdajate račune in potne naloge, hkrati pa ste povezani z računovodstvom,
  • pripravo letnih poročil.

To pomeni, da je vaša edina mesečna “birokracija” uvoz paketa plačilnih nalogov za račune v elektronski banki in občasno podpis kakšnega uradnega dokumenta. Za vse ostalo poskrbimo mi.

Cena: 149 evrov + DDV / mesec (cena za normirane s.p. je 99 evrov + DDV / mesec).

Na trgu je precejšnje število ponudnikov. Naše prednosti so v hitrosti, ugodni ceni (vse je vključeno v osnovni ceni), prilagodljivosti ter ponudbi vseh dodatnih storitev, ki jih potrebujete pri vzpostavitvi in poslovanju vašega podjetja.

VEM točka - vse na enem mestu

Zakaj MP virtualna pisarna?

10 let naše organizacije odlikujejo naslednje lastnosti:

    • IZKUŠNJE: Obstajamo že 10 let, imamo več kot 200 rednih strank virtualne pisarne.
    • ZANESLJIVOST: Smo ekipa petih redno zaposlenih posameznikov, ki skrbimo za vaše potrebe.
    • ODZIVNOST: Obiščete ali pokličete nas lahko vsak dan med 8.00 in 17.00; vedno se odzovemo na vaše klice.
    • HIŠA ZNANJA: Na leto izvedemo več kot 100 izobraževanj in 200 svetovanj. Imamo odgovor na vsako vaše vprašanje.
    • VSE NA ENEM MESTU: Smo VEM točka. Za vas izvedemo prenos sedeža v poslovnem registru.
    • RES VSE NA ENEM MESTU: Za vas izvedemo tudi celoten postopek odpiranja poslovnega računa pri naši partnerski banki.
    • ODPRTE KARTE: Pri nas so soglasje, skeniranje in DDV všteti v ceno.

NOVO: Postali smo VEM točka. Pri nas lahko tako v nekaj minutah uredite celoten postopek, torej tudi uradni prenos sedeža svojega podjetja na nov naslov.

Pokličite 030 708 807 za več informacij.

Po dogovoru vam nudimo tudi dodatne storitve:

  • najem coworking pisarne za občasno delo,
  • prepošiljanje pošte na vaš naslov,
  • računovodske storitve (digitalizacija računov in vnos v program minimax).


Sedež smo brez komplikacij prenesli v enem dnevu na tamkajšnji VEM točki v prostorih MP coworkinga. Nejc nam je prijazno svetoval tudi glede prave izbire oblike podjetja, namreč postal sem normiranec. ~ ~ 15.03.2017

Želite ponudbo? Pokličite 030 708 807 ali pustite podatke:

Potrebujete delovno mesto?

Poleg virtualne pisarne nudimo tudi najem coworking mest, ki poleg naslova podjetja vsebujejo tudi mizo in vse ostalo potrebno za nemoteno delo. Vse to vključuje MP coworking.

Hitra odzivnost

Sedež podjetja lahko prenesete v 24 urah od poslanega povpraševanja.