B2B sestanki s predstavniki nabavne delegacije japonskih podjetij

SPIRIT Slovenija v sodelovanju z JETRO Dunaj (The Japan External Trade Organization) ob podpori Veleposlaništva Japonske v RS, v okviru dvodnevnega obiska japonske nabavne delegacije v Sloveniji, organizira individualne poslovne razgovore med japonskimi in slovenskimi podjetji.
B2B sestanki s predstavniki nabavne delegacije japonskih podjetij

Prisotni bodo nakupni odločevalci vseh osmih japonskih podjetij, ki imajo podružnico v Evropi (Vir slike: Pixabay.com)

Kdaj 15.09.2016 od 9:30 do 15:00
Kje Hotel Slon (dvorana Kavarna I in II), Ljubljana
Koledar

V kolikor vidite možnosti za sodelovanje s katerim izmed japonskih podjetij, morate natančno izpolniti elektronsko prijavnico v angleškem jeziku in v spletni aplikaciji izbrati termine in japonska podjetja, s katerimi želite imeti sestanke.

Pri izpolnjevanju prijave bodite pozorni predvsem na rubriko »komentar«, kamor natančno v angleškem jeziku vpišite svoje proizvode/storitve, ki jih želite ponuditi izbranemu japonskemu podjetju. Osredotočite se predvsem na predstavitev področij, ki jih iščejo japonska podjetja, ter si tako zagotovite/povečate možnost, da z vaše strani izbrana japonska podjetja potrdijo sestanek z vami. 

Prijave sprejemajo do srede, 27. julija 2016. Na osnovi zbranih podatkov bodo japonska podjetja predvidoma do 14. avgusta potrdila z vaše strani predlagane sestanke. Po tem terminu vam bodo posredovali končne, s strani japonskih podjetij potrjene urnike sestankov.

Kotizacije za udeležbo na dogodku ni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Iščete zaposlitev? Si želite spremembe? V nadaljevanju predstavljamo seznam slovenskih podjetij, ki iščejo nove okrepitve! Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

Davčne novosti v letu 2018

Davčne novosti v letu 2018

S prvim dnem novega leta so se pričele uporabljati nekatere spremembe na davčnem področju, ki so bile sprejete že leta 2017. Vlada je spremenila štiri zakone s tega področja, med bolj opaznimi pa so spremembe, ki jih uvaja novela Zakona o dohodnini. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

Zanimanje za kriptovalute, predvsem bitcoin, se v zadnjih letih povečuje. Na ICT akademiji boste spoznali tehnične in druge vidike priljubljenosti kriptovalut. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje