Bisnode Business Brunch – Šola marketinga

Vabljeni ste, da si rezervirate čas v četrtek, 17. aprila 2014, od 8.30 ure dalje in se udeležite poslovnega zajtrka Bisnode Business Brunch (BBB), ki bo tokrat potekal v Kavarni Slamič, Kersnikova ulica 1, 1000 Ljubljana.
Bisnode Business Brunch - Šola marketinga

Bisnode Business Brunch – Šola marketinga (Vir slike: sxc.hu)

Kdaj 17.04.2014 od 10:30 do 12:30
Kje Ljubljana
Koledar

Bisnode Business Brunch (BBB) je brezplačen dogodek, ki poteka vsak prvi petek v mesecu v Kavarni Slamič v Ljubljani. BBB-ji bodo tematsko prilagojeni sledečim ciljnim skupinam oziroma strokovnjakom sledečih področij:

  • financ,
  • prodaje in
  • marketinga.

Posebno pozornost bodo namenili tudi medsebojnemu mreženju oz. povezovanju in delu na mini študijskih primerih. Zagotavljajo vam, da bosta vsak prvi petek v mesecu dve uri, ki jih boste namenili za BBB – Bisnode Business Brunch, vaši najbolje izrabljeni uri meseca. Naložite jih torej v pridobivanje najboljših znanj, izkušenj in medsebojnih kontaktov!

Predavatelja: Uroš Cvetko, izvršni direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci Mercator d.d. in Aleksandra Brank, direktorica marketinga za CE regijo, Bisnode

Kdaj: v četrtek, 17. april 2014, od 8.30 ure dalje

KjeKavarna Slamič, Kersnikova ulica 1, 1000 Ljubljana (POZOR: z letom 2014 so zamenjali lokacijo!)

Šola marketinga je namenjena vsem, ki želite v strnjeni obliki poslušati pregled marketinških znanj, podjetnikom, start-upom, tehnološkim podjetjem, prodajnikom, “začetnikom”, ki pričenjajo z delom v marketinških oddelkih ali tistim, ki želijo osvežiti oz. nadgraditi znanje.

Odgovarja na vprašanja: Kaj je marketing? Kakšna je marketinška strategija in kako jo pripraviti? Kako si zgraditi prepoznavnost na trgu? Blagovna znamka – ali vem, kaj je moja blagovna znamka in kakšno blagovno znamko želimo? V čem smo drugačni? Kako izpostaviti dodano vrednost izdelka/storitve? Koliko vlagati v marketing in izgradnjo blagovne znamke? Kdaj potrebujemo pomoč strokovnjakov? Kdaj do agencije, katere, zakaj? Kakšne so posebnosti B2B (medorganizacijskega) marketinga? Razumevanje trendov/trgov/razumevanje industrije Kako ustvarjati in razvijati potrebe strank?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Preberite več >>

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Preberite več >>

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje