Bisnode Business Brunch – Šola marketinga
Bisnode Business Brunch – Šola marketinga (Vir slike: sxc.hu)
Bisnode Business Brunch (BBB) je brezplačen dogodek, ki poteka vsak prvi petek v mesecu v Kavarni Slamič v Ljubljani. BBB-ji bodo tematsko prilagojeni sledečim ciljnim skupinam oziroma strokovnjakom sledečih področij:
- financ,
- prodaje in
- marketinga.
Posebno pozornost bodo namenili tudi medsebojnemu mreženju oz. povezovanju in delu na mini študijskih primerih. Zagotavljajo vam, da bosta vsak prvi petek v mesecu dve uri, ki jih boste namenili za BBB – Bisnode Business Brunch, vaši najbolje izrabljeni uri meseca. Naložite jih torej v pridobivanje najboljših znanj, izkušenj in medsebojnih kontaktov!
Predavatelja: Uroš Cvetko, izvršni direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci Mercator d.d. in Aleksandra Brank, direktorica marketinga za CE regijo, Bisnode
Kdaj: v četrtek, 17. april 2014, od 8.30 ure dalje
Kje: Kavarna Slamič, Kersnikova ulica 1, 1000 Ljubljana (POZOR: z letom 2014 so zamenjali lokacijo!)
Šola marketinga je namenjena vsem, ki želite v strnjeni obliki poslušati pregled marketinških znanj, podjetnikom, start-upom, tehnološkim podjetjem, prodajnikom, “začetnikom”, ki pričenjajo z delom v marketinških oddelkih ali tistim, ki želijo osvežiti oz. nadgraditi znanje.
Odgovarja na vprašanja: Kaj je marketing? Kakšna je marketinška strategija in kako jo pripraviti? Kako si zgraditi prepoznavnost na trgu? Blagovna znamka – ali vem, kaj je moja blagovna znamka in kakšno blagovno znamko želimo? V čem smo drugačni? Kako izpostaviti dodano vrednost izdelka/storitve? Koliko vlagati v marketing in izgradnjo blagovne znamke? Kdaj potrebujemo pomoč strokovnjakov? Kdaj do agencije, katere, zakaj? Kakšne so posebnosti B2B (medorganizacijskega) marketinga? Razumevanje trendov/trgov/razumevanje industrije Kako ustvarjati in razvijati potrebe strank?