Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam kar same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na temeljiti in obsežni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke ali dodatnega prihodka.
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Z blog marketingom do novih strank preko spleta

Kdaj 22.03.2017 od 9:00 do 17:00
Kje NLB, Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Koledar

Blog marketing je osrednje orodje spletnega vsebinskega marketinga. Več kot 60 % spletnih tržnikov na globalnem nivoju postavlja blog na prvo mesto med metodami za pridobivanje novih potencialnih strank in povečanje ugleda blagovne znamke.

Največja unikatna prednost blog marketinga je v vzpostavitvi takojšnjega zaupanja s potencialnimi strankami na podlagi kakovostne vsebine. Kakovostna vsebina je namreč najboljši dokaz poznavanja določene tematike, produktov ali storitev.

Blog marketing ne ponuja le možnosti vzpostavitve takojšnjega zaupanja s potencialnimi kupci, temveč je tudi nujno potrebno orodje za dobro pozicioniranje v spletnih iskalnikih, sploh po naslednjih posodobitvah Googlovega algoritma: Panda, Penguin, Hummingbird, Mobilegeddon in RankBrain.

Dober vsebinski marketing namreč omogoča doseganje popolnoma novega segmenta strank na spletu na podlagi ključnih iskalnih pojmov. Na globalnem nivoju se blog marketinga poslužujejo skoraj vsa podjetja in vplivneži v posameznih industrijah, v Sloveniji pa je blog marketing še vedno v velikem zaostanku.

Je to velika priložnost ravno za vas?

Blog marketing je ključno orodje spletnega marketinga za:

  • velika podjetja s ciljem povečanja moči blagovne znamke

  • mikro, mala in srednje velika podjetja za pridobivanje novih kontaktov

  • agencije, ki skrbijo za spletno dominanco in spletni nastop svojih strank

  • freelancerje, ki skrbijo za spletni nastop podjetij in organizacij

  • posameznike, ki želijo zgraditi osebno blagovno znamko in promovirati svoje storitve

  • nenazadnje pa tudi za vse, ki jih zanima dodatni popoldanski zaslužek na spletu, ter za vse, ki radi razmišljajo, pišejo, ustvarjajo kakovostne vsebine in delijo svoje znanje

#1 Mnenje zadovoljnih udeležencev in udeleženk
“Predavatelj je odlično vodil delavnico in svoje dobro poznavanje bloganja, vsebinskega marketinga in SEO prenesel naprej na poučen, razumljiv in vendar strokoven način. Res je bilo vidno, da super obvlada področje.”

                        

Čas je, da tudi vi uspete na internetu s profesionalnim in udarnim blog marketingom. Zato vas vabimo na prvo celodnevno in najbolj temeljito delavnico o blog marketingu, na kateri boste pridobili vsa ključna znanja za vzpostavitev vodilnega nišnega bloga v izbrani dejavnosti.

Pridobili boste osnovno tehnično znanje za vzpostavitev bloga in spoznali vse pomembne trike za ustvarjanje in distribucijo kakovostne vsebine ter pridobivanje novih strank. Ključni razlog za udeležbo na delavnici pa je naslednji:

V preteklem letu je Google predstavil ključne spremembe v svojem algoritmu, ki sedaj favorizira vsebinsko bogate spletne strani. To so strani, ki imajo tudi blog. Vsi, ki si bodo z dobro vsebino zagotovili ključne pozicije danes, bodo še dolgo kraljevali na spletu. Bodite med njimi tudi vi.

Vsebina delavnice

Delavnica je razdeljena v šest vsebinskih sklopov. Najprej bomo spoznali osnovne tehnične vidike blog marketinga in odgovorili na nekaj najpogostejših tehničnih dilem, kje in kako postaviti blog. Na tehničnem področju lahko naredite veliko napak, ki vas lahko stanejo uspeha. Prav tako boste spoznali, kaj pomenijo vsi zapleteni pojmi, kot so CDN, AMP, SSL in podobno. Tehnično predznanje ni potrebno!

Drugi sklop je namenjen analizi, kakšno vsebino je sploh smiselno ustvarjati glede na iskane ključne besede segmentov strank. Naučili se boste narediti analizo konkurence in izdelati strategijo, ki bo vaš blog ponesla na prvo mesto med vsemi konkurenti. Nato sledijo napotki za ustvarjanje kakovostne vsebine, ki je zanimiva za potencialne stranke in primerna za visoko rangiranje v spletnih iskalnikih.

Osrednji del delavnice je namenjen optimizaciji vsebin za spletne iskalnike. Iskalniki za vsebinsko bogate strani predstavljajo ključni vir obiska (običajno tudi več kot 60 % obiska pride iz iskalnikov). Tako boste spoznali vse ključne taktike in trike, kako optimizirati blog, da bo dosegal vrhunske uvrstitve za ciljane iskalne pojme.

V zadnjem delu bomo pregledali tudi vse druge možnosti distribucije vsebin s poudarkom na družabnih omrežjih ter si ogledali, kako blog spremeniti v močno marketinško orodje s ciljem doseganja čim boljših mikro in makro konverzij.

Strošek za vzpostavitev bloga je skoraj ničen. Tako lahko z blog marketingom pričnete takoj. Vse, kar potrebujete, je nekaj volje za pisanje in dobre ideje za vsebine, ki odsevajo vašo strokovnost in profesionalnost. En dober članek lahko zagotavlja večleten neprestan pritok strank.

#2 Mnenje zadovoljnih udeležencev in udeleženk
Blaž Kos je na izredno razumljiv in zanimiv način podajal samo uporabno vsebino, ki jo bomo z lahkoto uporabili v svojem poslu. Toliko enih novih informacij naenkrat že dolgo nisem prejela. Še enkrat pohvale.”

Podrobna vsebina delavnice

SKLOP 1: TEHNIČNE IN DRUGE OSNOVE BLOG MARKETINGA (1 URA)

  • Prednosti in slabosti blog marketinga

  • Kratkoročna in dolgoročna strategija blog marketinga

  • Realna pričakovanja glede blog marketinga

  • Gostujoč ali samogostujoč blog

  • Izbira domene in gostovanja ter CDN

  • WordPress tema, temin otrok, prilagoditve in struktura bloga

  • Optimizacija hitrosti nalaganja bloga

  • Certifikat SSL 

  • Mobilna verzija spletne strani in AMP

SKLOP 2: ANALIZA KLJUČNIH BESED IN KONKURENCE NA SPLETU (1 URA)

  • Priprava seznama ključnih besed

  • Vrste in analiza ključnih besed

  • Identifikacija neposrednih konkurentov

  • Ključne besede konkurenčnih spletnih strani

  • Strani konkurentov z največ dohodnimi povezavami

  • Najbolj deljene vsebine na družabnih omrežjih

  • Plačljivo oglaševanje konkurentov

  • Ideje za prvih 50 objav na blogu

SKLOP 3: USTVARJANJE VSEBINE (1 URA)

  • Različne vrste vsebin za blog

  • Tehnična administracija člankov

  • Oblikovanje atraktivnega naslova objav na blogu

  • Optimalna struktura in dolžina objav na blogu

  • Tehnika nebotičnika

  • Multimedijski elementi za objave na blogu

  • Vse o optimizaciji slik za iskalnike

  • Podvajanje in nadgrajevanje vsebin na blogu

  • Frekvenca in koledar objavljanja vsebin

  • Viri pridobivanja vsebin

SKLOP 4: OPTIMIZACIJA ZA SPLETNE ISKALNIKE (2 URI)

  • Osnove delovanja spletnih iskalnikov

  • Ključna skrivnost, ki bo vaše članke popeljala na prvo mesto

  • Elementi zaupanja vrednega bloga

  • Optimizacija posamezne objave za spletne iskalnike (angl. on-site SEO)

    • Struktura URL-ja, naslov, meta opisi, gostota ključnih besed ipd.

  • Strategije pridobivanje dohodnih povezav (angl. off-site SEO)

    • Kvaliteta in kvantiteta povezav, vrste in pozicije povezav ipd.

  • Uporaba strukturiranih podatkov (angl. structured data)

  • Optimizacija signalov UX 

  • Brezplačna orodja za optimizacijo bloga

  • Škodljive taktike SEO (angl. black hat)

  • Drugi elementi tehnične optimizacije

SKLOP 5: DISTRIBUCIJA VSEBIN (1 URA)

  • Promocija bloga z e-poštnim marketingom

  • Distribucija na družabnih omrežjih in forumih

  • Partnerska sodelovanja

  • Pisanje za spletne medije in “guest blogging”

  • Angažiranje vplivnežev v industriji

  • Plačljivo spletno oglaševanje

  • Druge taktike distribucije vsebine

SKLOP 6: METRIKE USPEHA IN MONETIZACIJA BLOGA (1 URA)

  • Osnove blog analitike in metrike uspeha

  • Potencialne možnosti monetizacije bloga

  • Mikro in makro konverzije na blogu

  • Tehnike optimizacije konverzij in spodbujanje obiskovalcev k akciji

  • Orodja, ki jih potrebuje vsak uspešen upravljalec bloga

  • Povzetek celotne vsebine in zaključek

Med posameznimi sklopi so načrtovani 15-minutni odmori, ob 12.00 pa 30-minutni odmor za kosilo. 

Zmagovalna formula spletnega marketinga v 2017

Blog je v kombinaciji z optimizacijo za spletne iskalnike in e-poštnim marketingom daleč najbolj učinkovita oblika spletnega in vhodnega (angl. inbound) marketinga. Izkoristite to priložnost tudi vi in kot dober strateg prehitite svoje konkurente na spletu.

                                

#3 Mnenje zadovoljnih udeležencev in udeleženk
Zelo dober predavatelj (počasen in razumljiv govor), odlična organizacija (vode, kava, kosilo), zelo ustrežljivi. Zelo poučna delavnica. Hvala za vse.”

O predavatelju

Delavnico bo vodil Blaž Kos, ki je uspešen mednarodni bloger in podjetniški svetovalec. Pred 10 leti je Blaž vzpostavil enega prvih in vodilnih poslovnih blogov www.BlazKos.com. Tako je zgradil močno osebno blagovno znamko in vzpostavil avtoriteto na področju zagonskih podjetij ter poslovnega svetovanja v Sloveniji. V letu 2015 je s svojim angleškim blogom na temo produktivnosti in osebnostnega razvoja www.AgileLeanLife.com vstopil tudi na izjemno konkurenčni mednarodni trg vsebinskega marketinga. V preteklih dveh letih je obisk na blogu strmo rasel, v letošnjem letu pa Blaž Kos načrtuje monetizacijo bloga z mednarodnim coachingom in infoprodukti.

Blaž Kos je poleg tega svetoval in pomagal mnogim posameznikom in podjetjem pri zasnovi spletnega nastopa ter uspešni uporabi bloga kot osrednjega marketinškega orodja, med drugim tudi za Iniciativo Start:up Slovenija in konferenco Podim. V preteklih treh letih je Blaž Kos vložil več kot 10.000 evrov v lastno izobraževanje s področja vsebinskega in blog marketinga.

“Zakaj sem pripravil to delavnico v sodelovanju z MP? Če bi imel sam vse te informacije, preden sem začel z angleškim blogom, bi dejansko prihranil na tisoče evrov in porabljenih ur. Popravljanje strukture in tehnična obdelava člankov za nazaj sta izjemno mučna. Zapravite lahko ogromno denarja za nepotrebna draga orodja, predvsem pa lahko napačna pričakovanja o blog marketingu vodijo v velika razočaranja. Z udeležbo na delavnici se boste izognili vsem tem pastem.” Blaž Kos

O delavnici

Pridružite se nam na prvi celodnevni in najbolj temeljiti delavnici o blog marketingu. Pridobili boste vsa ključna znanja, ki jih potrebujete za vzpostavitev uspešnega in vodilnega bloga v izbrani industriji oziroma dejavnosti. Če iščete kreativne poti do novih strank, močnejše osebne blagovne znamke, dodatnega zaslužka ali pa vam gre dobro od rok pisanje, je to edinstvena priložnost, ki je ne smete zamuditi.

Delavnica je namenjena predvsem:

  • marketing in trženjskim strokovnjakom v podjetjih vseh velikosti

  • direktorjem, tržnikom in prodajalcem v mikro, malih in srednje velikih podjetjih

  • podjetnikom, ki z uporabo naprednih marketinških prijemov prehitevajo konkurenco

  • zagonskim podjetjem, ki želijo vstopiti na (globalni) trg s pomočjo vsebinskega marketinga

  • agencijam in freelancerjem, ki želijo izbrusiti svoje znanje o vsebinskem marketingu

  • posameznikom, ki želijo zgraditi močno osebno blagovno znamko in povečati prodajo storitev

  • vsem, ki jih zanima dodaten zaslužek na internetu, in avtorjem, ki želijo širiti svoje znanje

Delavnica je še posebej primerna za vsa podjetja, ki se ukvarjajo s storitvenimi dejavnostmi (arhitektura, mizarstvo, rešitve za dom, veterina, zobozdravstvo, zdravje, finančno svetovanje, nepremičninske agencije, turizem, kulinarika …), poslovnim svetovanjem in izobraževanjem (osebno trenerstvo, coaching, poslovne rešitve, HRM, marketing …), ponujajo IT rešitve (aplikacije, spletni dizajn, integracije …), za vse spletne trgovine in medijske spletne strani, za širjenje osebnega znanja in ozaveščanje (strokovni blogi, okolje, osebni stil, hobiji), za neprofitne organizacije ter zagonska podjetja, ki ciljajo na globalne trge.

                             

#4 Mnenje zadovoljnih udeležencev in udeleženk
Obsežna vsebina, pregledno podajanje, nesebično deljenje izjemno koristnih nasvetov, vse na podlagi bogatih izkušenj. “

Delavnica bo potekala:

  • KDAJ: sreda, 15.3. od 9:00 do 17.00 (ZAPOLNJENO)

  • KDAJ: sreda, 22.3. od 9:00 do 17.00 

  • Kje: Center inovativnega podjetništva NLB, Trg republike 2, 1000 Ljubljana 

Vsak udeleženec poleg najbolj obširnega znanja o uspehu z blog marketingom kot bonus prejme:

    1. Prosojnice za vse sklope delavnice, ko pride čas za osvežitev znanja (v angleškem jeziku)

    2. Brezplačno Excel predlogo za analizo konkurence

    3. Brezplačno Excel predlogo za spremljanje ključnih metrik napredka bloga

    4. Seznam 100 idej, kako promovirati posamezno objavo med ciljnimi publikami

    5. Kratek seznam in opis ključnih orodij za produktivno bloganje

    6. Seznam najboljših domačih in tujih virov o vsebinskem marketingu

    7. Akcijsko ponudbo za registracijo domene in gostovanje WordPress strani

    8. Nova poznanstva in potencialne partnerje na spletu ter serijo inovativnih idej

    9. Popust na osebno svetovanje pri blog marketingu

    10. Osvežitve, prigrizke in kosilo

In to še ni vse! Če že imate svoj blog, bomo na vašo željo v sklopu delavnice na vašem primeru pogledali, kje so možnosti za izboljšave. Če pa šele nameravate pričeti z blog marketingom, bomo prediskutirali vse različne strategije in optimalne rešitve, kako lahko prav vi hitro in učinkovito pozicionirate povsem nov blog v svoji dejavnosti.

Velika večina slovenskih blogov lahko z majhnimi izboljšavami in triki doseže veliko boljše rezultate. Prav tako pa obstaja veliko dejavnosti in niš, ki z dobrimi vsebinami sploh še niso zasedene. To je trenutno ena največjih poslovnih priložnosti na domačem spletu. Zahtevna, a izjemno velika priložnost. In kot veste, priložnost zamujena ne vrne se nobena.

#5 Mnenje zadovoljnih udeležencev in udeleženk
Delavnica na preprost in jasen način pokaže bistvo bloganja. Blaž nam je razložil digitalni zemljevid poti in načine kako priti na cilj brez izgubljene noge. Priporočam vsem, ki kadarkoli omenijo besedo google.”

Investicija v znanje

Cena celodnevne delavnice z najbolj temeljitim pregledom in naprednim znanjem o blog marketingu ter serijo trikov in skrivnosti, ki bodo vašo spletno prezenco popeljale v sam vrh, znaša:

  • EARLY BIRD cena za plačila do 10. marca 2017: 247 evrov + DDV

  • Polna cena za prijave od 10. marca 2017 dalje: 297 evrov + DDV

  • Cena za MP partnerje, člane MP coworkinga in virtualne pisarne: 197 evrov + DDV

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Google Analytics? Prijavite se >>