Fanfara 2016

Avtor Maja Borštnik — 17.03.2016
Komentiraj!
Glavni temelj marketinga je psihologija, saj vse želje, odločitve in potrebe pravzaprav nastanejo v naši glavi. Zato moramo za pošiljanje pravih dražljajev najprej poznati in razumeti naše misli, šele takrat lahko zares govorimo o pravih učinkih marketinga.
Fanfara 2016

9. študentska marketinška konferenca

Kdaj od 14.04.2016 do 14.04.2016
Kje Austria Trend Hotel, Ljubljana
Koledar
vCal   iCal

Z letošnjo Fanfaro ste vabljeni na potovanje po nepreglednih labirintih vaših misli, kjer boste spoznali, kako neločljiva sta marketing in psihologija in kako pomembno je razumevanje misli za uspeh marketinga.

9. študentska marketinška konferenca bo gostila naslednje govorce:

  • Svetlana Ćopić (Kreativna direktorica, Scholz & Friends Beograd)
  • Uroš Cvetko (Direktor za BI in CRM, Mercator)
  • Maja Michieli (Vodja ključnih naročnikov, Valicon)
  • Mitja Mavsar (Oblikovalec uporabniške izkušnje)
  • Jaka Repanšek (Ustanovitelj svetovalne službe, RePublis)
  • Gorazd Slak (Programski direktor, Planet TV)
  • Dr. Karmen Šterk (Izredna profesorica na Fakulteti za družbene vede)
  • Gregor Ahman (Konceptualni/umetniški direktor, Havas Worldwide Vienna)
  • Mojca Klenovšek Podobnik (Vodja kvalitativnih raziskav, Ipsos)

Vlogo moderatorja bo imel Toni Cahunek

Tekom konference ste vabljeni tudi na dve delavnici:

  • Če bi pogledi kupovali... - Miha Gams (Vodja projektov, Oculus)
  • Osebnostni cocktail - Sonja Peklenik (Direktorica strokovnih programov Inštituta KRATOS)

Več informacij o tem dogodku...

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!