Kaj vse moramo urediti pred prihodom davčnega inšpektorja?

Zadrega, ki nastane v podjetju ob najavi obiska davčnega inšpektorja, izvira najpogosteje iz nepoznavanja osnovnih značilnosti davčnega postopka. Kako ravnati, ko se najavi davčni inšpektor? Katera so temeljna načela v davčnem postopku, na katera je potrebno biti pozoren?
Kaj vse moramo urediti pred prihodom davčnega inšpektorja?

Kaj vse moramo urediti pred prihodom davčnega inšpektorja? (Vir slike: Pixabay.com)

Kdaj 27.09.2016 od 9:00 do 12:15
Kje Spletni seminar
Koledar

V spletnem seminarju, ki ga organizirajo v podjetju SAOP d.o.o., so zbrali področja, ki jih je potrebno še posebej pozorno pregledati, preden svoj obisk najavi davčni inšpektor.

Predstavili bodo najpogostejše napake, ki jih delamo davčni zavezanci. Izpostavili bodo najpogosteje zastavljena vprašanja davčnih zavezancev, kateri so dostikrat v dilemi, kako rešiti določen primer, ki se pojavi med letom, in si želijo razjasniti nastalo situacijo in s tem vzpostaviti pravilne in nedvoumne evidence.

Program:

Blagajniško poslovanje (izplačila in materialni stroški) in potni nalogi

  • Najpogostejše napake pri blagajniškem poslovanju in potnih nalogih.

Pasti pri uporabi službenih vozil in uporaba vinjet

Kako ravnajo davčni inšpektorji?

Stroški storitev

  • Obdavčenje udeležbe na seminarju ali kongresu.
  • Rezervacije.
  • Regres za prehrano, terenski dodatek, dnevnica in ločeno življenje.
  • Davčni vidik nagrade študentu za obvezno prakso.
  • Povračilo stroškov izobraževanja zaposlencem.
  • Bonitete zaposlencih.
  • Pogodbe civilnega prava (avtorske pogodbe, podjemne pogodbe, pogodbe o poslovodenju in prokuri).
  • Razmejevanje stroškov.

Dolgoročna sredstva

  • Neopredmetena sredstva
  • Opredmetena osnovna sredstva
  • Odprodaja dolgoročnih sredstev
  • Odprodaja uničene opreme
  • Amortizacija
  • Naložbene nepremičnine

Popravki in dopisi terjatev do poslovnih partnerjev

Zaloge (materiala, nedokončne proizvodnje, gotovih proizvodov in trgovskega blaga) 

Neidoče zaloge  

Reprezentanca, reklama, vzroci in poslovna darila (poslovni partnerji, zaposlenci) 

  • Reprezentanca
  • Davčni vidik priznavanja stroškov reprezentance
  • Reklama
  • Vzorci
  • Poslovna darila
  • pogoste napake pri obračunu akontacije dohodnine pri darilih

Posojila med nepovezanimi in povezanimi osebami

  • Posojila in obrsti med nepovezanimi osebami
  • posojila med povezanimi osebami
  • Obračun obresti od posojil povezanim osebam
  • Variabilni del priznane obrestne mere
  • Obresti od presežka posojil
  • Obračun obresti kot prikrito izplačilo dobička

Odgovori na vprašanja

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Osebno dopolnilno delo

Osebno dopolnilno delo

Za osebno dopolnilno delo se šteje predvsem občasna pomoč in občasno delo, izdelovanje domačih izdelkov ter nabiranje gozdnih sadežev in zelišč. Preberite več >>

S.p. v tujini, davek v Sloveniji

S.p. v tujini, davek v Sloveniji

V slovenski davčni zakonodaji je sprejeto načelo obdavčitve po svetovnem dohodku. To pomeni, da so davčni rezidenti dolžni plačati v Sloveniji dohodnino od vseh svojih dohodkov, ne glede na to, ali imajo dohodki svoj vir v Sloveniji ali izven nje. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnih zavodov je odvisna od tega, ali so dejavnosti, ki jih opravljajo, pridobitne ali nepridobitne narave. Preberite več >>

Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Ponudba tiskalnikov na trgu je dandanes zelo raznovrstna, zato se kupci neredko znajdejo pred težko odločitvijo, ko se odločajo o izbiri pravega zase. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

Vabljeni na brezplačno usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade v Slovenskih Konjicah. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje