Konferenca o razvoju socialne ekonomije

Republika Slovenija v sodelovanju z Evropsko komisijo, partnerskimi državami in organizacijami z veseljem vabi k aktivnemu sodelovanju na regionalni konferenci JVE2: Razvoj socialne ekonomije v Jugovzhodni Evropi, ki bo potekala 24. in 25. aprila 2017 v Kongresnem centru Brdo.
Konferenca o razvoju socialne ekonomije

Vabljeni na konferenco o socialnem podjetništvu. (Vir slike: Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo)

Kdaj 24.04.2017 od 0:00 do 23:59
Kje Kongresni center Brdo
Koledar

Cilji konference

  • Spodbujanje evropskih vrednot preko partnerstev in socialne ekonomije;
  • Spodbujanje socialne vključenosti in ustvarjanja delovnih mest preko partnerstev in socialne ekonomije;
  • Spodbujanje vzpostavitve regionalnih mrež od spodaj navzgor, v okviru programov razvojnega sodelovanja in IPA v primeru držav kandidatk in evropskih virov financiranja – predvsem kako bolje uporabiti evropske strukturne in investicijske sklade za razvoj socialnega podjetništva in socialne ekonomije kot celote.

Poglavitni namen konference je spodbujanje socialnih podjetij Jugovzhodne Evrope (JVE) sledečih držav: Slovenije, Hrvaške, Grčije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore, Srbije, Kosova, Nekdanje jugoslovanske republike Makedonije, Albanije, Romunije in Bolgarije. Takšno sodelovanje zagotavlja platformo za razvoj socialnih podjetij v Jugovzhodni Evropi, kjer lahko pride do izmenjave tako zasebnih kot javnih izkušenj ter do izmenjave kontaktov in skupne regionalne strategije.

Konferenca bo delovala na dveh ravneh, od zgoraj navzdol in od spodaj navzgor. Najprej z ustvarjanjem in razvojem sinergij med državami, lokalnimi organi in akterji socialne ekonomije; nato s spodbujanjem socialnih podjetij, konkretno z ugotavljanjem in predvidevanjem njihovih potreb na ravni političnih odločevalcev. Končni cilj konference je oblikovati srednjeročni načrt spodbujanja ekonomije socialnih podjetij v Jugovzhodni Evropi.

Celoten program konference je na voljo na povezavi.

Prijave in lokacija

Last-minute prijave so odprte do 21. aprila 2017. Pridobite si svojo brezplačno vstopnico! Konferenca bo potekala na Brdu pri Kranju, Predoslje 39, 4000 Kranj. Priporočamo rezervacijo hotela v Ljubljani, saj bo od tam poskrbljeno za organiziran brezplačni konferenčni avtobusni prevoz in družabne dogodke.

Več informacij o konferenci je na voljo na povezavi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Dehidracija ima lahko različne negativne posledice na posameznika. Povzroča lahko zmedenost, vrtoglavico, zaradi pomanjkanja vode pade tudi koncentracija. Preberite več >>

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje