Mladi raziskovalci, vabljeni na podjetniški seminar!

V petek, 16. decembra, v Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju organizirajo podjetniški seminar za mlade raziskovalce, ki vključuje izobraževanje o podjetniški karierni poti, klepet z gostom, ki je v lastnem podjetju komercializiral svojo inovacijo, in praktične delavnice.
Mladi raziskovalci, vabljeni na podjetniški seminar!

Vabljeni na seminar za mlade raziskovalce. (Vir slike: Facebook)

Kdaj 16.12.2016 od 8:45 do 15:30
Kje Ljubljanski univerzitetni inkubator
Koledar

Seminar Podjetni mladi raziskovalci se izvaja mesečno v obdobju od septembra do junija prihodnjega leta in traja 6 ur.

Udeleženci bodo spoznali različne možnosti zaposlitve po končanem doktoratu in pridobili osnovno znanje o komercializaciji inovacije ali podjetniške ideje v lastnem podjetju. Organizatorji vas bodo seznanili tudi s tem, kje in kako pridobiti finančne vire ter kako upravljati z intelektualno lastnino. Od gosta iz prakse boste lahko izvedeli, kakšen je bil njegov začetek, kako krmari med raziskovalnim delom in podjetništvom ter še marsikaj.

V Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju bodo tako v petek, 16. decembra, ponovno organizirali podjetniški seminar za mlade raziskovalce. S slušatelji bodo delali v majhnih skupinah in se posvetili tudi podjetniški karierni poti, ki omogoča raziskovalcu, da ostane v raziskovalnem delu. Poklepetali bodo z gostom, ki je uspešno komercializiral svojo inovacijo v lastnem podjetju, in izvedli praktične delavnice učinkovitega javnega nastopanja.

Seminar se začne ob 8.45 in traja do 15.30.

Kotizacija za seminar znaša 190 € + ddv.

Za mlade raziskovalce, ki fizično ne morejo priti na seminar, so organizatorji uvedli tudi možnost e-izobraževanja preko spletne učilnice.

Prijave so možne na spletni strani.

Predavatelji

Dr. Lidija Honzak je izkušena managerka, mentorica in coachinja. Doktorirala je na Medicinski fakulteti in diplomirala na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo. Po doktoratu je ubrala raziskovalno pot. Izkušnje, ki jih predaja start-upom, črpa med drugim tudi iz lastnih start-upovskih izkušenj. Ustanovila je raziskovalni start-up in skupaj s kolegi iz IJS za francosko podjetje L‘Oreal razvila novo negovalno kozmetiko, ki je bila uspešna na trgu nekaj let. Sedaj kot mentorica mladim podjetjem sledi cilju, da bo »drugi Google« prišel iz Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja.

Dr. Klemen Grošelj je diplomant Fakultete za družbene vede, kjer je tudi nadaljeval podiplomski študij s pripravo magistrske in nato doktorske naloge. Do leta 2011 se je v svojem znanstveno-raziskovalnem delu ukvarjal predvsem z vprašanji mednarodne varnosti in kriznega upravljanja. Objavil je več deset strokovnih in znanstvenih člankov doma in v tujini. Od leta 2011 dalje dela na Uradu RS za intelektualno lastnino, na področju promocije in razvoja intelektualne lastnine in njene celovite uporabe.

Matej Stevanovič je po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist in certificiran coach, na Ljubljanskem univerzitetnem inkubatorju pa skrbi za strokovni razvoj podjetniških idej in podjetniških timov ter osebnostni razvoj nosilcev podjetniških idej. Svetuje podjetniškim skupinam, pripravlja in izvaja delavnice iz različnih podjetniških tematik, organizira krajše in daljše izobraževalne in mreženjske dogodke ter skrbi za nemoteno delovanje start-up podjetij, vključenih v LUI. Ciljna skupina, s katero dela, so študenti, raziskovalci in profesorji Univerze v Ljubljani.

Večin informacij o programu seminarja je na voljo na spletni strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Dehidracija ima lahko različne negativne posledice na posameznika. Povzroča lahko zmedenost, vrtoglavico, zaradi pomanjkanja vode pade tudi koncentracija. Preberite več >>

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Osebno dopolnilno delo

Osebno dopolnilno delo

Za osebno dopolnilno delo se šteje predvsem občasna pomoč in občasno delo, izdelovanje domačih izdelkov ter nabiranje gozdnih sadežev in zelišč. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje