MP dogodek: Česa smo se naučili v Kickstarter kampanji?

Množično financiranje se je sedaj že precej zasidralo med viri financiranja mladih oziroma nastajajočih podjetij. Število projektov narašča, prav tako zanimanje za nove kampanje. V goste smo povabili nekaj avtorjev tako uspešnih kot neuspešnih kampanj.
MP dogodek: Česa smo se naučili v Kickstarter kampanji?

Gremo na Kickstarter!

Kdaj 10.03.2016, od 16:00 PM do 18:00 PM
Kje NLC CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Zemljevid kliknite tukaj
Facebook
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar
vCal   iCal

Na dogodku, ki ga soorganiziramo skupaj z Gremo na Kickstarter, je spored naslednji:

16:00 - 16:05: Uvodni pozdrav organizatorja in gostitelja

16:05 - 16:25: Fret Friend

Žiga in Tim Berce ter Klemen Lorber so se v začetku februarja že drugič predstavljali na Kickstarterju. Tokrat s Fret Friend, pripomočkom za lažje in hitrejše učenje igranja kitare, katerega potencial so prepoznali tudi dolgoletni kitaristi. Fret Friend je pripomoček za igranje kitare iz kompozitnega blaga. Na zgornji strani je material, po katerem lahko pišemo, spodaj pa je guma, ki preprečuje zdrse po vratu kitare. 

Poudarki: pivotiranje produkta, kako smo nabirali bazo, občutki po prvih dneh kampanje

Projekt lahko podprete tukaj.

 

16:25 - 16:45: Twistear

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste pred poslušanjem glasbe s pomočjo slušalk imeli težave z odvezovanjem le teh? Twistear vam s pomočjo inovativne rešitve ta problem reši in vam na ta način prihrani kar nekaj dragocenega časa, pa tudi živcev.

Poudarki: kako smo se lotili kampanje

Projekt lahko podprete tukaj.

 

 

16:45 - 17:05: Bluejay

The Kiwi Factory je po 10-ih mesecih intenzivnega razvoja na Kickstarterju predstavil pametni nosilec za telefon Bluejay, ki vožjo naredi varno in še prijetnejšo. Produkt ni izjemen le zaradi designa, ki uteleša linije in materiale avtomobilske industrije, temveč tudi napredne tehnološke zasnove. Ekipa je poleg naprave v času razvoja oblikovala tudi marketinški stroj.

Že poleti so zbrali preko 2000 leadov za produkt, ob lansiranju na Kickstarter februarja pa njihova baza šteje že 6000 navdušencev nad tehnologijo in avtomobilizmom. V svoj trženjski stroj pa je ekipa inženirjev dolila olje še s ciljanim oglaševanjem na FB, avtomatizacijo email marketinga in uspešnim sklepanjem prijateljstev z mnenjskimi vodji po celem svetu.

Projekt lahko podprete tukaj.

Poudarki: Kako se zgradi marketinška mašinerija za premium produkt, ki cilja najzahtevnejše trge.

17:05 - 17:25: Možnost kratkih predstavitev bodočih projektov množičnega financiranja

17:25 - 18:00: Okrogla miza z vsemi predstavniki projektov.

Partnerji in pokrovitelji:

Gremo na Kickstarter

NLB center inovativnega podjetništva

Prijave

Želite razviti svojo podjetniško idejo? Več mesecev vam pomagamo na delavnicah MP šole >>

Udeležba na dogodku je brezplačna, število mest je omejeno, obvezne pa so prijave! Edini pogoj za prijavo je, da nam dovolite, da vaš e-naslov vpišemo med prejemnike brezplačnih e-novic Zavoda mladi podjetnik. Od e-novic se lahko kadarkoli odjavite. 

Prijava velja kot rezervacija mesta. V vsakem primeru vas vljudno prosimo, da se dogodka udeležite, če ste se prijavili. V nasprotnem nas o odpovedi obvestite, da bomo vaše mesto lahko prepustili drugemu.

Na dogodek se prijavite prek spodnje prijavnice.

Če bi radi na dogodku predstavljali svoj projekt, nam zaupajte še njegovo ime v polju "projekt".

*  Vaš e-poštni naslov:
*  Ime in priimek:
    Projekt:

Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice