MP dogodek: davčne blagajne [Ljubljana]

Avtor Borut Borštnik — 09.11.2015
Komentiraj!
Ena izmed najbolj razvpitih tem v zadnjem času so davčne blagajne. O tem smo napisali že kar nekaj novic in člankov, vendar se še vedno porajajo nova in nova vprašanja. Zato smo se odločili, da bomo pripravili dogodek na temo davčnih blagajn.
MP dogodek: davčne blagajne [Ljubljana]

MP dogodek: davčne blagajne [Ljubljana]

Kdaj 26.11.2015, od 15:00 PM do 16:30 PM
Kje NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Zemljevid kliknite tukaj
Facebook
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar
vCal   iCal

Zakon o davčnem potrjevanju računov je bil kljub vložitvi veta s strani Državnega sveta sprejet. Tako bo potrebno vse račune za dobavo blaga in storitev, ki so plačani z gotovino, potrditi pri Finančni upravi RS preko davčne blagajne.

Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati 1. decembra 2015, obvezno pa se bodo morale uporabljati od 2. januarja 2016 dalje. Zakon predvideva tudi dveletno predhodno obdobje, v katerem bo pri gotovinskem poslovanju še naprej možno uporabljati vezano knjigo računov. Torej, vezana knjiga računov se lahko uporablja najdlje do 31. decembra 2017, od takrat naprej bo za vse obvezna uporaba davčnih blagajn.

Pri uporabi vezane knjige računov mora izdajatelj tovrstnih računov paziti, da nima v istem poslovnem prostoru davčne blagajne. Poslovni prostor je po novo sprejetem zakonu vsak nepremičen ali premičen prostor, v katerem zavezanec stalno, občasno ali začasno izdaja račune za dobave blaga ali storitev pri gotovinskem poslovanju. Kot poslovni prostor zavezanca se lahko šteje del ali več ločenih delov nepremičnega prostora, v katerih se opravlja različna dejavnost.

Premičen prostor je vsak premičen objekt ali elektronska naprava za izdajo računov. Elektronska naprava za izdajo računov se kot poslovni prostor zavezanca šteje v primerih, ko se račun ne izda v okviru premičnega objekta. Kot poslovni prostor zavezanca se šteje tudi vsak nepremičen ali premičen prostor, v katerem se izdajajo računi z uporabo vezane knjige računov.

Na izobraževanju, ki ga organiziramo skupaj s saopnet POS, se bomo dotaknili naslednjih tem:

  • Kdo bo moral davčno potrjevati račune?
  • Kaj se šteje kot gotovina?
  • Kako bomo izdajali račune na davčni blagajni?
  • Novi podatki na računu
  • Namensko digitalno potrdilo
  • Kateri podatki se bodo posredovali na FURS?
  • Težave pri potrjevanju računov in rešitve zanje
  • Vezana knjiga računov ali davčna blagajna?
  • Kako izbrati davčno blagajno?

Da ne bomo ostali samo pri teoriji, bomo ob koncu izobraževanja prikazali delovanje davčne blagajne v praksi in sicer na primeru davčne blagajne Saopnet POS.

Predavateljica: Tina Vilfan

Tina Vilfan je vodja blagovne znamke Saopnet, programa za blagajniško poslovanje podjetja SAOP. V pričakovanju začetka izvajanja nove zakonodaje se je poglobila v vse pasti, pravilnike in pojasnila, na podlagi katerih pripravlja članke, priročnike ter predava na temo davčnega potrjevanja računov, predvsem iz praktičnega vidika.

Partnerji in pokrovitelji:

NLB Center inovativnega podjetništva

spletno računovodstvo minimax

Prijave

Udeležba na dogodku je brezplačna, število mest je omejeno, obvezne pa so prijave! Edini pogoj za prijavo je, da nam dovolite, da vaš e-naslov vpišemo med prejemnike brezplačnih e-novic Zavoda mladi podjetnik. Od e-novic se lahko kadarkoli odjavite. 

Prijava velja kot rezervacija mesta. V vsakem primeru vas vljudno prosimo, da se dogodka udeležite, če ste se prijavili. V nasprotnem nas o odpovedi obvestite, da bomo vaše mesto lahko prepustili drugemu.

Prijavite se preko prijavnice:
*  Vaš e-poštni naslov:
    Ime / davčna številka podjetja:
*  Ime in priimek:
*  Vaš naslov in poštna številka:
*  Za dogodek izvedel:

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!