MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev.
MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Kdaj 26.04.2017 od 16:15 do 19:15
Kje NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Koledar

Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako spletno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža. Gre za oglaševanje, ki ga lahko vzpostavimo praktično iz danes na jutri, kar je izredna dodana vrednost. Pa vendarle je za vzpostavitev dobre oglaševalske kampanje potrebno pridobiti kar nekaj znanja in izkušenj.

Google oglaševanje lahko v grobem razdelimo v tri kategorije: oglaševanje v Googlovem iskalnem omrežju, prikazno omrežje in tako imenovani remarketing oziroma po slovensko ponovno trženje.

Google iskalno omrežje

Recimo, da v Googlu iščete “prenosni računalnik.” Zadetki označeni z “Ad” so tako imenovane Google sponzorirane povezave, ki jih lahko zakupimo prek sistema za serviranje oglasov. Tovrstno oglaševanje je zelo razširjeno in se ga ponavadi lotimo še pred optimizacijo spletnih strani.

google search network - google iskalno omrežje

Prikaz zadetkov v Google prikaznem omrežju.

Google prikazno omrežje

Google prikazno omrežje je prikaz bannerjev prek Googlove mreže (recimo Gmail…) in prek mreže partnerjev (primer v Sloveniji: Delo.si, Finance.si…). Tovrstno oglaševanje je primerno za bolj izkušene oglaševalce, ki imajo na voljo višje mesečne proračune za oglaševanje.

Google remarketing  – ponovno trženje

Google je pred nekaj leti predstavil novost: remarketing oziroma ponovno trženje. Tovrsten način oglaševanja omogoča, da uporabnikom, ki so obiskali našo spletno stran pri njihovem obisku zapišemo piškotek in mu s pomočjo tega piškotka “sledimo po spletu”. Izredno koristno orodje, ki omogoča bistveno izboljšanje konverzije prodaje naših produktov oziroma storitev.

Zapisano kaže na to, da Google ponuja izjemna orodja, ki jih lahko uporabite za pospešek in rast vašega posla. Žal pa so tovrstna orodja relativno kompleksna. Potrebno si je vzeti kar nekaj časa, prebrati veliko spletnega gradiva, si ogledati kakšen webinar na to temo,  ne škodi pa tudi informacija iz prve roke.

 

Zato smo se obrnili na Marka Penka, ki se z Google AdWords profesionalno ukvarja na dnevni ravni že 10 let. V svoji karieri je porabil že na milijone evrov oglaševalskih proračunov na Googlu in s tem za svoje naročnike ustvaril na desetine milijone prodaje.

 

Z Markotovo pomočjo se bomo posvetili naslednjim temam:

  • Začetek in pomembne nastavitve.
  • Kako izkoristiti ugodnosti.
  • Kako doseči vaše ciljne kupce.
  • Kako napisati učinkovit oglas.
  • Implementirajte vašo prvo oglaševalsko kampanjo.
  • Razumevanje vaših ključnih kazalnikov uspešnosti

Na delavnici bomo 3 ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o Google AdWords.

Mnenje udeleženke 
“Na včerajšnjem predavanju sem dobila odgovor na vsa moja vprašanja. Z AdWordsi se ukvarjam že nekaj časa, predavanja sem se udeležila, ker je cena na klik v moji panogi precej visoka. Marko mi je dal konkretne nasvete za razdelitev oglasnih kampanj po ključnih besedah, kar mi bo pomagalo pri znižanju cene na prodajo izdelka. Priporočam.” Maruša, slikarka

Mnenje udeleženca
Zelo jasna razlaga, jasni primeri in odlični nasveti 🙂

 

Termin in lokacija:

  • Datum: sreda, 26. april 2017, od 16:15 do 19:15
  • Trajanje delavnice: 3 ure
  • Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

Cena:

  • Cena delavnice: 105 evrov + ddv
  • Early bird prijava (do 19.4.): 89 evrov + ddv. Čas se izteka, pohiti s prijavo >>
  • Cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 39 evrov + ddv
  • Cena za MP partnerje in člane MP coworkinga: brezplačno.
  • Vsak udeleženec prejme tiskano gradivo in Googlov Adwords bon v vrednosti 60 evrov (samo za nove račune in le 1 bon na račun)
  • Cena za dva udeleženca iz istega podjetja: 159 evrov + ddv

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki:

  • iščete nove potencialne stranke za svoje spletno mesto,
  • se prvič srečujete z Google AdWords
  • že oglašujete na Google AdWords, vendar z učinkom niste zadovoljni,
  • imate specifična vprašanja, ki bi jih radi zastavili vrhunskemu strokovnjaku.

O predavatelju

Delavnico bo vodil izkušeni Marko Penko, eden izmed največjih strokovnjakov za spletno oglaševanje v Sloveniji.

Marko Penko je univ. dipl. ekonomist z 10 let izkušenj iz direktnega marketinga in prodaje ter vodenja več milijonov vrednega letnega oglaševalskega proračuna v 21 državah CEE regije. Marko je eden od dveh aktivnih Google Certificiranih trenerjev v Sloveniji ter vodja trženja na podatkovne baze, v okviru česar razvija lojalnostne programe ter strategije trženja na ključne segmente kupcev.

Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih in delavnicah ter lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Google Adwords? Prijavite se na obveščanje >>

Prijavite se, dokler je še prostor
Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Google Adwords? Prijavite se na obveščanje >>