Nova uredba o varstvu osebnih podatkov v EU

Konec maja 2016 je bila v Uradnem listu EU objavljena Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov. Na seminarju boste izvedeli, katere novosti prinašajo nova pravila, kaj pomenijo za vaše poslovanje in kako se nanje pripraviti.
Nova uredba o varstvu osebnih podatkov v EU

Nova uredba o varstvu osebnih podatkov v EU (Vir slike: Unsplash.com)

Kdaj 21.12.2016 od 8:30 do 11:45
Kje Obrtna zbornica Vič
Koledar

Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov bo harmonizirala nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, kot je Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Gre za prvo reformo po dvajsetih letih obstoja Direktive 95/46, ki za upravljavce osebnih podatkov in posameznike prinaša precej novosti na tem področju. Uredba se bo začela uporabljati v državah članicah v roku dveh let.

Zaradi visokih kazni, ki so povezane z neupoštevanjem pravil, se poraja veliko ugibanj, dezinformacij, strahu in celo panike. Na vprašanja o tem, kaj je res in kaj ni res, smo pripravili 4-urno konferenco o GDPR.

Novosti Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov so naslednje:

  • Spremembe glede temeljnih definicij, obsega in načel
  • Spremembe glede dolžnosti upravljavcev
  • Spremembe glede pravic posameznika
  • Pravica do pozabe, omejitve, prenosljivosti podatkov
  • Vgrajeno in privzeto varstvo podatkov
  • Evidenca dejavnosti obdelave
  • Ocene učinkov v zvezi z varstvom podatkov in Predhodno posvetovanje
  • Pooblaščene osebe za varstvo podatkov
  • Kodeksi ravnanja in potrjevanje (certificiranje)
  • Obveščanje o varnostnih incidentih
  • Prenos osebnih podatkov v tretje države ali mednarodne organizacije
  • Pravna sredstva, odgovornost in kazni

Seminar bo potekal 21. 12. 2016 (Obrtna zbornica Vič) od 8.30 do 11.45.

Seminar je namenjen zaposlenim tako v javnem kot zasebnem sektorju:

  • vodstvenemu kadru,
  • pravnim službam,
  • odgovornim osebam za osebne podatke oz. pooblaščencem za zagotavljanje skladnosti.
  • razvijalcem programskih rešitev in drugim IT ponudnikom,
  • vodjem in zaposlenim v informatiki,
  • vodjem in zaposlenim v trženju,
  • vodjem in zaposlenim v kadrovskih službah,
  • varnostnim inženirjem.

Vsebina seminarja:

  • obstoječi predpisi in potreba po reformi zakonodajnega okvira
  • potek reforme
  • cilji reforme

Odprta vprašanja in razprava: 

  • Kako bo sprejem Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov vplival na naše poslovanje?
  • Kako se pripraviti na novosti Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov?
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje