MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

SEO delavnica: Optimizacija spletnih strani

Kdaj 02.06.2017 od 14:00 do 17:00
Kje NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Facebook
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar

Ključni element vsakega posla je prodaja. To velja tako za klasične fizične trgovine, kot tudi za spletne nakupe. Poglejmo si primer fizične trgovine z oblekami. Da bi prišlo do prodaje, je potrebno v trgovino privabiti kupce. To lahko naredimo na različne načine: od deljenja letakov pred trgovino, do radijskega ali tv oglasa, morda oglasa v časopisu.

Podobno je pri spletni strani oziroma trgovini. Da lahko sploh pride to prodaje, je potrebno na spletno stran privabiti kupce. Tudi v primeru spleta lahko to naredimo na različne načine: s pomočjo email oglaševanja, Facebook oglaševanja, zakupa Google oglasov. Skupna lastnost vseh naštetih oblik oglaševanja je, da se plačuje na klik, gre za tako imenovani plačljivi promet. Vsakič, ko torej nekdo klikne na naš oglas, za to plačamo v povprečju od 30 centov, lahko tudi do evra in pol.

Alternativa temu načinu oglaševanja je organski promet, katerega najpomembnejši vir je optimizacija spletnih strani. V tem primeru gre za doseganje ciljne publike, ki po našem produktu direktno povprašuje prek iskalnikov.

Kaj je optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani (Search Engine Optimization = SEO) je postopek, pri katerem vplivamo na uvrstitev naše spletne strani v različnih iskalnikov. Z optimizacijo spletne strani za iskalnike našo stran pomaknemo višje v Googlu in drugih iskalnikih, kar prinese več obiskovalcev in posledično več prodaj.

Statistike kažejo, da se pomemben delež nakupov zgodi prek iskanja v spletnih iskalnikih. Recimo, da kupujete prenosni disk. V Google vpišete ključno besedo “prenosni disk” in prejmete določene zadetke. Statistike kažejo, da prvi trije zadetki prejmejo prek 80 % vseh obiskovalcev. Spletnih strani, ki se nahajajo nižje na iskalniku, potencialni kupci skorajda ne obiščejo. Torej tudi do prodaje ne more priti.

Kako to doseči, nam bo predstavil Igor Bajsič iz SEOPRO.

Na delavnici bomo obravnavali naslednje teme:

  • Osnove optimizacije spletne strani (ON-site in OFF-site).
  • Kako preverite uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih.
  • Kako se visoko uvrščati v iskalniku Google in povečati organski promet na vaši spletni strani.
  • Kako meriti uspešnost optimizacije.
  • Kako se izogniti »slabi« oziroma prekomerni optimizaciji.
  • Kako obdržati visoke pozicije na dolgi rok.
  • Kako preveriti, če se vaša konkurenca z optimizacijo že ukvarja.
  • Kako izkoristiti brezplačna orodja za SEO kot je Google Console.
  • Pregled uporabnih orodij, ki jih lahko uporabite za avtomatsko spremljanje pozicij vaše spletne strani.
  • Praktični primeri optimizacije na obstoječih spletnih straneh udeležencev delavnice.
  • Kako se lahko optimizacije spletne strani lotim sam: pisanje tekstov, pridobivanje povezav.

Na delavnici bomo 3 ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o optimizaciji spletnih strani, hkrati pa vam postregli s konkretnimi nasveti, ki bodo pripomogli k boljši uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih in tako k povečanju prihodkov vašega podjetja.

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki imate spletno stran ali trgovino in bi radi na njo privabili več potencialnih kupcev. Na delavnici vam bomo pokazali, kako z relativno preprostimi triki, ki temeljijo na pripravi vsebine, svojo spletno stran ali trgovino v iskalnikih povzdigniti na prva mesta.

Delavnice ne smete zamuditi vsi, ki:

  • bi radi povečali “kakovost” obiskovalcev na vaši spletni strani / trgovini,
  • bi radi zmanjšali mesečne proračune za oglaševanje vaše spletne strani / trgovine,
  • delujete v visoko konkurenčnih panogah,
  • bi radi svojemu poslu zagotovili konstantno rast na dolgi rok.

Zakaj delavnice ne smete zamuditi

Po nekaterih informacijah se optimizacije spletnih strani v Sloveniji poslužuje že skoraj četrtina vseh podjetij, kar pomeni, da obstaja velika možnost, da se z njo že ukvarja tudi vaša konkurenca. Ne dopustite, da vas vaš konkurent prehiti po levi strani, in se na delavnico prijavite čimprej.

Delavnica je zastavljena kar se da praktično. Predavatelj si pred izobraževanjem ogleda spletne strani prijavljenih in med njimi (z vašim dovoljenjem) izbere dve ali tri strani, ki se jih na predavanjih analizira, hkrati pa tudi sestavi seznam napotkov za izboljšanje. Iz tega vidika je pomembno, da se na delavnico prijavite vsaj nekaj dni pred izvedbo.

Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti se lahko na delavnico prijavi le eno podjetje iz panoge.

Kotizacija

  • Early bird kotizacija za plačila do 25.5.2017: 79 evrov + ddv
  • Redna kotizacija: 99 evrov + ddv
  • Kotizacija za udeležence Google AdWords ali Google Analytics delavnice: 69 evrov + ddv
  • Cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 29 evrov + ddv
  • Cena za MP partnerje in člane MP coworkinga: brezplačno (velja samo za člane coworkinga, ki dejansko koristijo zakupljeno mesto, brezplačna kotizacija ne velja za ostale člane podjetja)
  • Če se iz istega podjetja prijavita dva za polno ceno (99 evrov + ddv), lahko tretji pride gratis.

DARILO: vsak udeleženec delavnice prejme popust na registracijo domene in ssl certifikata s strani našega partnerja Zabec.net.

Termin in lokacija

  • 1 termin: petek 26. maj 2017 od 14:00 do 17:00 – ZASEDENO
  • 2. termin: petek 2.6.2017 od 14:00 do 17:00 – PROSTO
  • Trajanje delavnice: 3 ure
  • Lokacija: NLB CIP, Trg republike 2, 1000 Ljubljana

O predavatelju

Delavnico bo vodil Igor Bajsič, ki je verjetno najvišji SEO mojster v Sloveniji in vodi eno redkih podjetij v Sloveniji, ki se ukvarja izključno z optimizacijo spletnih strani – SEOPRO. Z optimizacijo spletnih strani se Igor ukvarja že več kot 8 let in se ponaša s 300 izpeljanimi projekti, hkrati pa ima v svojem repertoarju preko 40 podjetij, katerim aktivno pomaga pri izboljšanju uvrstitev v iskalnikih, tako doma kot v tujini. Igor med drugim pokriva tudi najbolj konkurenčne panoge, kot so zavarovalništvo, izdelava spletnih strani, prevajanje in druge.

Igor ima tudi bogate izkušnje s posli vezanimi na spletno prodajo. Še kot študent je namreč ustanovil svoje prvo podjetje z lastno blagovno znamko športne opreme, kasneje pa se je popolnoma specializiral za optimizacijo spletnih strani. Sprva na trgih ZDA in Velike Britanije, v zadnjih letih pa tudi na slovenskem trgu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Optimizacija spletnih strani? Prijavite se >>


Ključne informacije
  • Datum: petek 26.5.2017 od 14:00 do 17:00
    • Datum: petek 2.6.2017 od 14:00 do 17:00
    • Trajanje delavnice: 3 ure
    • Lokacija: NLB CIP
100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Za prijavo nam zaupajte:
Po prijavi:

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Optimizacija spletnih strani? Prijavite se >>