Predstavitev platforme Funderbeam SEE

Ljubljanska borza organizira okroglo mizo z naslovom Predstavitev platforme Funderbeam SEE – nov način financiranja start up podjetij, ki bo potekala 21. marca 2017 ob 11. uri v dvorani Ljubljanske borze. Vabljeni k udeležbi!
Predstavitev platforme Funderbeam SEE

Vabljeni na predstavitev platforme Funderbeam SEE. (Vir slike: Pixabay)

Kdaj 21.03.2017 od 11:00 do 13:00
Kje Ljubljanska borza
Koledar

Platforma Funderbeam je uveljavljena v številnih evropskih državah, pred kratkim pa se je uveljavila tudi na hrvaškem trgu. Zaradi velikega števila start up podjetij v Sloveniji se je Ljubljanska borza odločila, da platformo Funderbeam SEE razširi tudi v Slovenijo in s tem omogoči številnim mladim podjetjem s potencialom možnost pridobitve kapitala za njihov uspešen razvoj in poslovanje.

Funderbeam SEE želi mladim podjetjem v zgodnji fazi omogočiti dostop do prepotrebnega kapitala skozi skupno financiranje. Želijo si, da so start up podjetja usposobljena za delo v okolju, v katerem so nastala, in da postanejo glavna gonilna sila gospodarstva v desetletjih, ki prihajajo. S tem inovativnim modelom zbiranja kapitala bodo podprli razvoj njihovih poslovnih idej in omogočili profesionalnim vlagateljem, da sodelujejo in investirajo v podjetja, v uspeh katerih verjamejo.

Funderbeam je crowdfunding platforma za podjetja v razvoju, s katerimi lahko vlagatelji takoj po inicialni fazi trgujejo s svojimi deleži – na enak način, kot če bi bili uvrščeni na borzo. Trgovanje poteka v valuti EUR. V prvi fazi bo platforma Funderbeam dostopna podjetjem iz Slovenije, Hrvaške in Srbije, kasneje pa se pričakuje širitev tudi na celotno regijo. Že od samega začetka bodo imeli dostop do podjetij tudi investitorji iz celotnega sveta.

Ob razširitvi platforme na slovenski trg bo glavna gostja okrogle mize generalna direktorica Funderbeama Kaidi Ruusalepp iz Estonije. Ga. Ruusalepp s svojimi večletnimi izkušnjami poudarja, da je Funderbeam posrednik v združevanju kapitala in start up podjetij. S svojim delovanjem Funderbeam ruši meje in na enostaven način omogoča pridobitev kapitala številnim nadobudnim podjetjem, ki na začetku nimajo veliko možnosti za pridobitev zadostnega kapitala za razširitev delovanja in uresničitev svojih podjetniških sanj.

Program dogodka

11.00–12.00 Okrogla miza ”Predstavitev platforme Funderbeam SEE – nov način financiranja start up podjetij”

Sodelujoči

  • Kaidi Ruusalepp, CEO, Funderbeam,
  • Damir Bićanić, direktor, Funderbeam SEE
  • predstavnik ABC pospeševalnika
  • Iztok Lesjak, direktor Tehnološkega parka.
  • mag. Aleš Ipavec, Ljubljanska borza

Okroglo mizo bo vodil: Karel Lipnik, Finance

12.00–13.00 Druženje ob prigrizku

Prijave na okroglo mizo potekajo do 17. marca 2017. Prijavite se lahko preko elektronske pošte ajda.novak@ljse.si ali telefona 01 471 02 12.

Več informacij o dogodku je na voljo na povezavi, kjer je na voljo tudi dokument s splošnimi informacijami in najpogostejšimi vprašanji o novi platformi. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Dehidracija ima lahko različne negativne posledice na posameznika. Povzroča lahko zmedenost, vrtoglavico, zaradi pomanjkanja vode pade tudi koncentracija. Preberite več >>

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje