Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani

Ljubljanski univerzitetni inkubator Rektorjevo nagrado za naj inovacijo Univerze v Ljubljani organizira z namenom, da se podpre čim več inovacij in inovativnih podjetniških idej. Izbor poteka vsako leto od decembra do marca prihodnjega leta.
Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani

Rektorjeva nagrada za naj inovacijo Univerze v Ljubljani

Kdaj 10.03.2016 od 0:00 do 23:59
Koledar

Prijavijo se lahko vsi, ki imajo že razvite tehnološke in netehnološke inovacije (to so lahko izdelki in storitve) kot tudi inovativne podjetniške ideje, za katere smatrajo, da imajo tržni potencial. Pogoj je tudi povezava z Univerzo v Ljubljani – sodelujejo lahko zaposleni na UL, študenti UL ter diplomanti UL, za katere velja, da od zaključka študija ni minilo več kot eno leto. Člani tima so lahko tudi zaposleni na drugih inštitucijah ali študenti drugih univerz, vendar mora biti vodja skupine v tem primeru z UL.

Prijavni postopek poteka od 25. 11. 2015 do 15. 1. 2016 do 23:59.

Udeleženci so deležni brezplačnih izobraževanj in usposabljanj s področja komercializacije inovacije, svetovanja iz upravljanja in zaščite intelektualne lastnine in pomoči pri pripravi predstavitve ter treninga učinkovite in kratke predstavitve.

Izmed vseh prijavljenih, ki so izpolnjevali pogoje, po končanih usposabljanjih, komisija izbere finaliste. Končni izbirni postopek zmagovalca poteka pred častno komisijo, v kateri so investitorji, gospodarstveniki, podjetniki in predstavniki državnih institucij. Izbirni postopek zmagovalca poteka 10.3. 2016 popoldne.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Iščete zaposlitev? Si želite spremembe? V nadaljevanju predstavljamo seznam slovenskih podjetij, ki iščejo nove okrepitve! Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

Davčne novosti v letu 2018

Davčne novosti v letu 2018

S prvim dnem novega leta so se pričele uporabljati nekatere spremembe na davčnem področju, ki so bile sprejete že leta 2017. Vlada je spremenila štiri zakone s tega področja, med bolj opaznimi pa so spremembe, ki jih uvaja novela Zakona o dohodnini. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

ICT akademija: Blokovne verige in bitcoin

Zanimanje za kriptovalute, predvsem bitcoin, se v zadnjih letih povečuje. Na ICT akademiji boste spoznali tehnične in druge vidike priljubljenosti kriptovalut. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje