Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Avtor — 04.03.2017 — 06.03.2017

Karierni centri Univerze v Ljubljani organizirajo dogodek 3P: Pripravljeni na podjetniško pot?, na katerem bodo udeleženci lahko prisluhnili podjetniškim zgodbam uspešnih posameznikov. Na dogodku podjetniki zainteresiranim razkrili svoje izkušnje in nasvete.

Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Ste iz pravega testa? Udeležite se dogodka 3P. (Vir slike: Karierni centri Univerze v Ljubljani)

Kdaj 07.03.2017 od 16:00 do 20:00
Kje Fakulteta za družbene vede
Koledar

Vabljeni na 3P: Pripravljeni na podjetniško pot? 7. marca ob 16.00 v Veliki konferenčni dvorani Fakultete za družbene vede. Na dogodku bodo predstavniki različnih vrst podjetništev s svojimi izkušnjami in nasveti, podporna okolja in strokovnjaki za mreženje.

Prisluhnite zgodbam s podjetniških popotovanj

Ličila.si

Gregor Koprivnik je direktor in soustanovitelj podjetja Konverzija d.o.o., v Sloveniji bolj poznanega pod blagovno znamko Ličila.si. Skupaj s soustanoviteljico Majo Švener sta leta 2010 začela z minimalno kapitala in maksimalno želje po samostojni poti. Ta pot se je leta 2013 razširila tudi v tujino, kjer nastopa pod blagovno znamko PINK PANDA, večinski delež podjetja se je v letu 2016 prodal skupini Studio Moderna.

Skuhna

Maxa Zimanija, rojenega v Zimbabveju, je pot pripeljala v Slovenijo, kjer je doštudiral računalništvo in informatiko. Ob zaposlitvi v računalniškem podjetju je bil ves čas aktiven na nevladnem in medkulturnem področju, saj se ga je vedno dotaknila družbena problematika, predvsem migrantov. Ustanovil je Zavod Global,v njem pa ustvaril idejo Skuhne, danes uspešnega socialnega podjetja.

Optiweb

Miha Lavtar je začel kot mnogi z nešteto hobiji in študentskimi deli, a s pomočjo vizije in gore samoiniciative pristal na čelu podjetja s skoraj 40 zaposlenimi. Podjetje združuje zavzete programerje in oblikovalce, marketinške navdušence, administratorje in vodje projektov: ekipo, ki že nekaj let več kot uspešno vzpostavlja in optimizira spletna mesta.

e-Branjevka

Tadej Grm skupaj z bratom Gregorjem vodi podjetje, ki pod blagovno znamko e-Branjevka dostavlja sadje v podjetja za zaposlene. e-Branjevka je spletna trgovina, ki ponuja čim širšemu krogu ljudi svežo in kakovostno sadje in zelenjavo. Z razvojem poslovne ideje je pričel že med študijem podjetništva na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Moderator 3P-a

Rok Stritar se je po 12 letih predavateljskega dela na Ekonomski fakulteti lotil podjetniške poti. Ustanovil je Kibubo, podjetje, ki ga je skupaj s prijatelji začel pred 12 leti in danes zaposluje že več kot 50 sodelavcev. Zelo aktiven je tudi pri pomoči drugim podjetnikom, ki se srečujejo z izzivi samostojne poti in pomoči uveljavljenim podjetjem pri vzpostavljanju bolj podjetniškega načina delovanja.

Več informacij o programu dogodka je na voljo na povezavi.

Dogodek je za prijavljene udeležence brezplačen. Prijavite se lahko prek prijavnice. Več informacij o dogodku je na voljo tudi prek elektronske pošte kc@uni-lj.si ali telefonske številke 01 5892 751.

Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Avtor — 02.02.2012 — 02.02.2012

Ustanovitev podjetja v času gospodarske krize je lahko zastrašujoča stvar, a prav nenadni preobrati v ekonomiji prinašajo nove in nove poslovne priložnosti. Mnoga podjetja, ki niso imela dobro zastavljene strategije poslovanja, so propadla. In tu se odpira nov prostor.

Ste iz pravega testa za podjetništvo?

Ste iz pravega testa za podjetništvo? (slika: sxc.hu)

Za uspešno vodenje podjetja potrebujete določene spretnosti. Če jih nimate, si še vedno lahko poiščete poslovnega partnerja, ki bo pokrival področja, na katerem ste vi šibkejši in s sodelovanjem vodite zelo uspešno podjetje. In katere so spretnosti, ki jih mora imeti uspešen podjetnik?

Ključnega pomena je, da znate ravnati z denarjem. To pomeni, da morate znati načrtovati prihodke in odhodke, poznati področje najemanja kredita in hkrati ohranjati dobro poslovno razmerje s svojo banko in računovodjem. Podjetniki morajo vedeti, da nikoli ne smejo sprejeti prve ponudbe, ki jo dobijo. Barantanje za ceno z večimi ponudniki naenkrat vam lahko prinese velik prihranek, zato je zelo koristno, da se izpilite na tem področju.

Delati morate tudi na izboljšanju sposobnosti na področju prodaje in marketinga. Pravilen marketinški pristop vam bo pomagal razširiti poslovanje, analizirati trg in poiskati področja, na katerih bi bili lahko uspešni. Trgovska žilica pa vam bo pomagala razširiti prodajo, poiskati potencialne stranke in jih kasneje tudi spremeniti v kupce.

Pomembno je tudi, da znate ravnati z ljudmi. Vsak človek, ki ga srečate, vam lahko pomaga razširiti posel zgolj s širjenjem dobre besede. Nikoli ne veste, na koga boste naleteli in kako vam bo ta oseba lahko pomagala. Iščite ljudi, ki so na področju podjetništva bolj izkušeni kot vi in sprejmite njihove nasvete. Zavedajte se, da kljub temu, da ste ustanovitelj podjetja, o svojem področju ne morete vedeti vsega in, da se vedno lahko naučite nekaj novega. Bodite odprti za nasvete in nova mnenja. Pomembno je tudi to, da s svojimi zaposlenimi ravnate spoštljivo in jih poskušate motivirati, saj podjetje brez dobrega osebja ne more funkcionirati.

Upoštevajte tudi mnenje strank in mnenja ljudi, ki o vašem podjetju pišejo na spletnih blogih ali socialnih omrežjih, kot so Facebook, Twitter in podobno. Morda celo dobite novo idejo in popolnoma na novo zastavite svoje poslovanje.

Vir: New Business

Oznake: , , , , , , , ,