Strast bo še posebej nalezljiva

Ekipa, osredotočena k enem cilju, predana in zagnana, deluje kot popolna celota. Ena takšnih ekip na slovenskem območju je tudi ekipa aMaze, katera najbolj vidna člana sta najboljša slovenska smučarka Tina Maze in Andrea Massi.
Strast bo še posebej nalezljiva

Uvodni govorec dogodka bo Andrea Massi (Vir slike: Mediaspeed).

Kdaj 13.10.2015 od 8:00 do 15:00
Kje Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju
Koledar

Ravno slednji, Massi, bo uvodni govorec prihajajočega Bisnodovega dogodka, ki bo v torek, 13. oktobra. »Iskali smo malce drugačno teamsko zgodbo in nekako se je sama od sebe porajala zgodba Tine Maze in teama aMaze,« nam je zaupala Aleksandra Brank, direktorica marketinga Bisnode. Takšne ekipe, kljub svoji raznolikosti, stremijo k enem cilju, dodaja.

Massi je po njenem mnenju »pravi primer, kaj vse lahko dosežeš, če znaš povezati ljudi, da nastopajo kot eno. Skupaj so osredotočeni k enemu cilju in delujejo kot popolna celota, kjer vsak prispeva svoje – najbolje, kar zmore«, prav to sporočilo pa je tisto, ki bi ga radi poslali v poslovni svet – skupaj zmoremo več.

Strastna podjetja so nadpovprečno uspešna

Strast je po mnenju Brankove izredno pomembna gonila sila, brez katere je težko uspeti. »Vendar brez inovativnega pristopa, znanja, mreže poznanstev in na konec koncev varnega poslovanja težko posluješ uspešno.« Prepričana pa je, da je tudi nalezljiva, kar je vidno tudi na njihovih dogodkih: »Gane te, ko vidiš, kako se občinstvo smeji z govorcem in z njim joče. In s kakšnim zanosom ljudje odhajajo iz dogodka. Ne vem, koliko dejansko ta strast pripomore k rezultatom podjetij obiskovalcev, lahko pa povem, da ob predhodnem obisku nastopajočih podjetij začutiš izjemno predanost, energičnost in nadpovprečno spoštujoč govor o sodelavcih in podjetju. Ta so po naših kazalnikih vsa tudi nadpovprečno uspešna

Svojo zgodbo bodo predstavili tudi predsednik uprave Postojnske jame, Judita Železnik iz podjetja Kozmetika Afrodita, Rok Gorjup iz Si.mobila, Damjan Burger iz M TOM-a in Lior Kochavy (Odprta kuhna), ki bo predstavil recept za kulinarično revolucijo.

Tretjina udeležencev sklene posel

Nujno je tudi povezovanje, povezuje se tudi Bisnode, tudi s startupovci in mladi podjetniki. »Najbolj organiziran način povezovanja so vsekakor naši Bisnode Speed Networkingi, dogodki mreženja po principu ameriških speed datingov,« kjer imajo podjetniki možnost spoznati od 15 do 20 potencialnih partnerjev. Po besedah sogovornice že po prvem obisku s 36-odstotno verjetnostjo sklenejo posel.

Motiv za najbolj drzne ideje za svoj posel

Bisnodovih dogodkov se namreč vsako leto udeleži 500 udeležencev, nekaj jih žal ostane tudi na čakalni listi. »Primarni namen dogodka je darilo našim strankam, oziroma kot ime dogodka B4B pove, Bisnode for Business. Stranke želimo z zelo pozitivnimi, predvsem pa strastnimi zgodbami navdušiti in jih dodatno zmotiviati za najbolj drzne ideje za svoj posel,« med udeleženci pa opažajo veliko stalnih obiskovalcev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje