Strast bo še posebej nalezljiva

Avtor Maruša Žibert — 09.10.2015
Komentiraj!
Ekipa, osredotočena k enem cilju, predana in zagnana, deluje kot popolna celota. Ena takšnih ekip na slovenskem območju je tudi ekipa aMaze, katera najbolj vidna člana sta najboljša slovenska smučarka Tina Maze in Andrea Massi.
Strast bo še posebej nalezljiva

Uvodni govorec dogodka bo Andrea Massi (Vir slike: Mediaspeed).

Kdaj 13.10.2015, od 08:00 AM do 15:00 PM
Kje Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju
Koledar
vCal   iCal

Ravno slednji, Massi, bo uvodni govorec prihajajočega Bisnodovega dogodka, ki bo v torek, 13. oktobra. »Iskali smo malce drugačno teamsko zgodbo in nekako se je sama od sebe porajala zgodba Tine Maze in teama aMaze,« nam je zaupala Aleksandra Brank, direktorica marketinga Bisnode. Takšne ekipe, kljub svoji raznolikosti, stremijo k enem cilju, dodaja.

Massi je po njenem mnenju »pravi primer, kaj vse lahko dosežeš, če znaš povezati ljudi, da nastopajo kot eno. Skupaj so osredotočeni k enemu cilju in delujejo kot popolna celota, kjer vsak prispeva svoje – najbolje, kar zmore«, prav to sporočilo pa je tisto, ki bi ga radi poslali v poslovni svet – skupaj zmoremo več.

Strastna podjetja so nadpovprečno uspešna

Strast je po mnenju Brankove izredno pomembna gonila sila, brez katere je težko uspeti. »Vendar brez inovativnega pristopa, znanja, mreže poznanstev in na konec koncev varnega poslovanja težko posluješ uspešno.« Prepričana pa je, da je tudi nalezljiva, kar je vidno tudi na njihovih dogodkih: »Gane te, ko vidiš, kako se občinstvo smeji z govorcem in z njim joče. In s kakšnim zanosom ljudje odhajajo iz dogodka. Ne vem, koliko dejansko ta strast pripomore k rezultatom podjetij obiskovalcev, lahko pa povem, da ob predhodnem obisku nastopajočih podjetij začutiš izjemno predanost, energičnost in nadpovprečno spoštujoč govor o sodelavcih in podjetju. Ta so po naših kazalnikih vsa tudi nadpovrečno uspešna

Svojo zgodbo bodo predstavili tudi predsednik uprave Postojnske jame, Judita Železnik iz podjetja Kozmetika Afrodita, Rok Gorjup iz Si.mobila, Damjan Burger iz M TOM-a in Lior Kochavy (Odprta kuhna), ki bo predstavil recept za kulinarično revolucijo.

Tretjina udeležencev sklene posel

Nujno je tudi povezovanje, povezuje se tudi Bisnode, tudi s startupovci in mladi podjetniki. »Najbolj organiziran način povezovanja so vsekakor naši Bisnode Speed Networkingi, dogodki mreženja po principu ameriških speed datingov,« kjer imajo podjetniki možnost spoznati od 15 do 20 potencialnih partnerjev. Po besedah sogovornice že po prvem obisku s 36-odstotno verjetnostjo sklenejo posel.

Motiv za najbolj drzne ideje za svoj posel

Bisnodovih dogodkov se namreč vsako leto udeleži 500 udeležencev, nekaj jih žal ostane tudi na čakalni listi. »Primarni namen dogodka je darilo našim strankam, oziroma kot ime dogodka B4B pove, Bisnode for Business. Stranke želimo z zelo pozitivnimi, predvsem pa strastnimi zgodbami navdušiti in jih dodatno zmotiviati za najbolj drzne ideje za svoj posel,« med udeleženci pa opažajo veliko stalnih obiskovalcev.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!