Tečaj: Startup Marketing (LJ)

Avtor Maja Borštnik — 01.04.2016
Komentiraj!
Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost, ta deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa.
Tečaj: Startup Marketing (LJ)

Tečaj: Startup Marketing (LJ)

Kdaj 04.05.2016, od 17:00 PM do 20:00 PM
Kje Kreativni center Poligon, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana
Koledar
vCal   iCal

Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora podjetje hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Torej, kakšen bo tvoj »Startup Marketing«?

Potek tečaja:

Prvo srečanje - 4.5.2016 (17.00-20.00)

  • Osnove: Kaj je startup marketing in »Growth hacking«?
    • Marketing strategije
    • Triki za milijardo $
  • Content Marketing
    • Blog
    • Vsebina
    • Distribucija
  • Press & PR
    • Kako delujejo mediji?
    • Triki
    • Analitika

Drugo srečanje - 10.5.2016 (17.00-20.00)

  • Social Media (brezplačne in plačljive kampanje od A do Ž)
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Instagram
  • Email Marketing
    • Orodja
    • A-B testiranje
    • Triki
  • WWW & SEO
    • Orodja
    • Triki

EKSTRA: Case study: vsak udeleženec lahko (če želi) dobi konkretno analizo (A4) in ideje za svoj startup marketing (growth hacking) od mojstra Jureta Dolerja.

Preveri podrobnejše informacije tukaj >>

Kaj boš odnesel/a od tečaja? 

  • Spoznal/a boš kaj pravzaprav je startup marketing.

  • Videl/a boš, kakšen startup marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.

  • Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj startup marketing opravljal/a boljše in hitreje.

  • Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi startup marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.

Komu je tečaj namenjen?

Vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na “naziv”, ki ga imajo (CMO, CEO ...). Ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršenkoli produkt - in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo; lahko so povsem na začetku svojega delovanja, lahko pa tudi ne, a doslej niso našli svojega “secret saucea”, ki bi deloval.

In za konec, že res, da se je startup marketing rodil iz startupov, a uveljavljati bi ga moral vsak pameten vodja marketinga, ne glede na velikost in obseg podjetja, v katerem deluje.

Klikni za več informacij >>

Predavatelj: Jure Doler

Navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Ex-soustanovitelj in CMO startupa Fieldoo nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Danes se posveča predvsem startup marketingu, »growth hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge. Med drugim tudi za TheNextWeb, enega vodilnih svetovnih tech blogov. Po izobrazbi magister ekonomije, ki je del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler.

Preveri tudi ostale tečaje:
- Web development 1 >>
- Web development 2 >>
- Vikend programiranja >>
- Uvod v SQL in baze podatkov >>
- iOS development >>
- Android development >>
- Angular JS >>

Več informacij o tem dogodku...

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice