Obiskanost ni vedno dovolj

Avtor Borut Borštnik — 17.03.2007
Komentiraj!
Če bi radi postavili spletno stran s poljubno vsebino in letnim zaslužkom 50 milijonov dolarjev, ki bi živela od oglasov, bi potrebovali veliko uporabnikov. Vas zanima koliko?
Obiskanost ni vedno dovolj

Tudi majhnost je včasih dobra.

Jeremy Liew, podjetnik, ki se ukvarja s tveganimi naložbami, je napravil analizo o omenjeni temi. V njej je ugotovil, da bi za tak zaslužek potrebovali ogromno število uporabnikov, četudi bi bili oglasi med bolje plačanimi. Stran, ki bi bila sposobna dosegati take zaslužke, bi morala ustvarjati velika ekipa strokovnjakov. Investicija bi bila torej velika, potrebno bi bilo pridobiti tvegani kapital.

V tem tiči razlog, zakaj se podjetniki raje odločajo za enostavnejše, cenejše strani, ki so morda celo v obliki blogov. Tu so namreč vložki majhni. Potrebnih je le nekaj oblikovalcev strani in manjša investicija za strežniški prostor.

Te strani lahko oglašujejo preko enostavnih sistemov za oglaševanje, kot je naprimer Google AdWords.

Vrnimo se k strani, ki prinese 50 milijonov dolarjev zaslužka letno. Recimo, da je tema, ki jo stran obravnava povezana s kitarami. Liew je ocenil, da bi za uspešno delovanje take strani, ob predpostavki, da bi imeli "radodarne" oglaševalce iz posla s kitarami, potrebovali preko 200 milijonov ogledov strani na mesec.

Stran z bolj splošnimi vsebinami pri katerih so postavke oglaševalcev dosti nižje, bi mesečno potrebovala kar 4 milijarde ogledov, da bi dosegla zastavljen cilj. Tak obisk bi stran uvrstil med najbolj obiskanih 10 na internetu.

Velikost očitno ni vse. Liewa raziskava kaže, da lahko tudi majhni preživijo v internetnem poslu.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice