Ogrevanje za današnje predavanje: 10 domiselnih načinov trženja

Čeprav so morda vaši proizvodi ali storitve odlični, pa jih nihče ne pozna, boste težko dosegli večji uspeh. Lahko si pomagate s trženjem, ki bo povečalo prepoznavnost vašega podjetja in s tem tudi njegovo uspešnost. V naslednji novici si lahko preberete nekaj domiselnih načinov trženja.
Ogrevanje za današnje predavanje: 10 domiselnih načinov trženja

Povečajte prodajo s pomočjo trženja

1. Prvi vsem znan princip trženja pravi, da seks prodaja. Helaine Smith, ki se ukvarja s kozmetičnim zobozdravstvom v Bostonu je ta princip uporabila tako, da je napisala elektronsko knjigo o tem, kako lahko dobra oralna higiena pripelje do boljšega seksa. Ta se je hitro razširila po spletu. Na tak način je zacvetela njena kariera in je brez večjega vlaganja v trženje potrojila svoje prihodke.

2. Veliko trženjskih kampanj propade, ker so preveč osredotočene le na prodajo. Raje se prikupite potrošnikom z zanimivo in zabavno predstavitvijo vašega izdelka ali storitve. Lahko recimo posnamete zabaven video in ga objavite na YouTubu.

3. Privabite pozornost uporabnikov s tem, da z njimi delite svoje znanje. Ne glede na to kaj delate, veste o tem več kot oni, torej postanite nekakšen guru.

4. Čim prej se bo vaša spletna stran pokazala pri iskanju preko Googla, tem večji obisk bo dosegla. To dosežete tako, da povečate število povezav do svoje spletne strani iz drugih spletnih strani. Tako lahko recimo ponudite blogerjem, da jim v zamenjavo za objavo linka do vaše spletne strani vrnete uslugo npr. v obliki vaše storitve ali izdelka.

5. Veliko podjetnikov uporablja e-mail marketing, vendar se dostikrat zgodi, da vaš email roma direktno v koš. Potrebno ga je narediti privlačnega, da ga potencialne stranke sploh pogledajo. Uporabljajte jasne naslove ter popestrite sporočilo z grafiko in logotipom.

6. Če se pojavite v medijih med novicami je to za vaše podjetje velika prednost. V ta namen si pomagajte s PR-om,  ki mu mnogi še vedno posvečajo premalo pozornosti.

7. Gostite svoj virtualni šov. Virtualne stojnice lahko postavite brez problemov, programska oprema pa vam omogoča, da jih opremite s svojimi logotipi in dodate slike in videe svojih proizvodov oz. storitev . Pregled imate tudi nad obiskom in zanimanjem potrošnikov. Če se vam zdi ideja zanimiva obiščite strani http://goexhibit.com/ ali http://www.clickexpo.co.uk/.

8. Naslednji način je, da poskusite prepričati druge naj vas tržijo. V zameno ponudite nekaj kar bo tudi njim prineslo koristi. Chris Linland je npr. tako prepričal lastnika lokalnega puba, da je na svoj meni dodal pijačo z imenom njegovega podjetja.

9. Vključite se v eno izmed spletnih skupnosti, ki združujejo različna podjetja in na tak način postanite bolj vidni.

10. Za konec pa še nasvet, naj bo marketing pomemben del vašega poslovanja in strategije. Vaše podjetje naj že po zunanjosti izraža svoj namen in privlači ciljne uporabnike.

Čeprav se gospodarstvo nahaja v recesiji, to ni pravi čas, da zmanjšate vlaganja v marketing, ker vas bodo ljudje v tem primeru hitro pozabili. Uporabite katerega izmed nasvetov, saj mnogi ne zahtevajo velikih vlaganj.

Več o učinkovitem marketingu boste iz prve roke izvedeli na današnjem predavanju magistra Roberta Roliha.

Vir: Forbes

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje