10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

Avtor Saba Resnik — 13.01.2012
Komentiraj!
Kako prodati svojo idejo, produkt ali podjetje je ena najbolj zahtevnih nalog start-up podjetnikov. Nihče vam ne obljublja, da bo lahko, vseeno pa si lahko stvari olajšate in se naučite osnov s pomočjo 10 korakov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti:

1. Bodite sproščeni. Nič ni narobe, če želite nekomu nekaj prodati - dokler boste dvomili vase in v vaše prodajne sposobnosti bodo to stranke opazile. Naj vam ne bo škoda zapraviti nekaj evrov za dober tečaj prodaje.

2. Opredelite ciljno skupino. Vaš izdelek, pa naj bo še tako univerzalen, ni namenjen vsem. Zato si določite ciljno skupino, jo natančno opredelite in nato vse prodajne aktivnosti usmerite v to skupino kupcev.

3. Preučite nakupne navade vaših kupcev. Ko boste imeli opredeljeno ciljno skupino, se lahko lotite opazovanja le-te. Opazujte način nakupa, dodatne proizvode, ki jih kupci kupujejo, kaj jih najbolj zanima, itd.

4. Razvajajte svojo prvo stranko. Ko boste pričeli s prodajo, se potrudite, da bo vaša prva stranka kar se da zadovoljna. Prve stranke vam bodo omogočile, da boste začeli graditi na slovesu podjetja.

5. Vzemite si čas in gradite na odnosih s strankami.

6. Bodite pozorni. Ko vam bo posel stekel nikar ne zaspite, vedno iščite nove ideje in priložnosti ter ostanite v stiku s strankami preko vaše spletne strani, osebnih elektronskih sporočil, Facebooka, bloga, itd.

7. Nikar ne sklepajte prehitro. Vse prevečkrat se zgodi, da podjetniki predvidevajo, da vedo kaj njihove stranke želijo in si s tem uničijo prodajo.

8. Držite se urnika. Hitro se zgodi, da podjetniki pozabijo na iskanje novih priložnosti za prodajo. Določite si urnik (npr.: 1 uro na dan), ko boste iskali nove priložnosti in določali kratkoročne cilje za prodajo.

9. Kredibilnost. Vaša spletna stran je največkrat prvi in edini stik kupca s podjetjem, zato naj bo le-ta izdelana profesionalno in naj vsebuje članke, pričanja in ostale dokaze o vašem uspehu.

10. Postanite strokovnjak za industrijo, kjer ste prisotni. Izobražujte se, raziskujte in berite članke, ki so pomembni za vašo industrijo. Ko boste imeli dovolj znanja pa se lotite pisanja lastnih prispevkov in člankov.

Vir: entrepreneur.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!