10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

Kako prodati svojo idejo, produkt ali podjetje je ena najbolj zahtevnih nalog start-up podjetnikov. Nihče vam ne obljublja, da bo lahko, vseeno pa si lahko stvari olajšate in se naučite osnov s pomočjo 10 korakov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)

10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti:

1. Bodite sproščeni. Nič ni narobe, če želite nekomu nekaj prodati – dokler boste dvomili vase in v vaše prodajne sposobnosti bodo to stranke opazile. Naj vam ne bo škoda zapraviti nekaj evrov za dober tečaj prodaje.

2. Opredelite ciljno skupino. Vaš izdelek, pa naj bo še tako univerzalen, ni namenjen vsem. Zato si določite ciljno skupino, jo natančno opredelite in nato vse prodajne aktivnosti usmerite v to skupino kupcev.

3. Preučite nakupne navade vaših kupcev. Ko boste imeli opredeljeno ciljno skupino, se lahko lotite opazovanja le-te. Opazujte način nakupa, dodatne proizvode, ki jih kupci kupujejo, kaj jih najbolj zanima, itd.

4. Razvajajte svojo prvo stranko. Ko boste pričeli s prodajo, se potrudite, da bo vaša prva stranka kar se da zadovoljna. Prve stranke vam bodo omogočile, da boste začeli graditi na slovesu podjetja.

5. Vzemite si čas in gradite na odnosih s strankami.

6. Bodite pozorni. Ko vam bo posel stekel nikar ne zaspite, vedno iščite nove ideje in priložnosti ter ostanite v stiku s strankami preko vaše spletne strani, osebnih elektronskih sporočil, Facebooka, bloga, itd.

7. Nikar ne sklepajte prehitro. Vse prevečkrat se zgodi, da podjetniki predvidevajo, da vedo kaj njihove stranke želijo in si s tem uničijo prodajo.

8. Držite se urnika. Hitro se zgodi, da podjetniki pozabijo na iskanje novih priložnosti za prodajo. Določite si urnik (npr.: 1 uro na dan), ko boste iskali nove priložnosti in določali kratkoročne cilje za prodajo.

9. Kredibilnost. Vaša spletna stran je največkrat prvi in edini stik kupca s podjetjem, zato naj bo le-ta izdelana profesionalno in naj vsebuje članke, pričanja in ostale dokaze o vašem uspehu.

10. Postanite strokovnjak za industrijo, kjer ste prisotni. Izobražujte se, raziskujte in berite članke, ki so pomembni za vašo industrijo. Ko boste imeli dovolj znanja pa se lotite pisanja lastnih prispevkov in člankov.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje