10 načinov kako biti bolj podobni Richardu Bransonu

Milijarder, podjetnik, lastnik Virgin imperija in avtor knjižne uspešnice, Richard Branson, je postal nekakšna ikona za mlade podjetnike in vse, ki se spogledujejo s podjetništvom. V nadaljevanju vam predstavljamo 10 načinov, kako ste lahko bolj podobni temu izjemnemu podjetniku.
10 načinov kako biti bolj podobni Richardu Bransonu

10 načinov kako biti bolj podobni Richardu Bransonu. (Vir slike: entrepreneur)

1. Bodite neustrašni in sledite svojemu instinktu.

Pričeti s poslom zahteva od posameznika veliko poguma in inovativnosti. Denar, ugled in odnosi s prijatelji so velikokrat pomaknjeni na stranski tir.

Ko je Branson ustanovil Virgin Atlantic airlines leta 1984 in Virgin Australia leta 2000 so bili njegovi kolegi skeptični, vendar se ni dal prepričati, saj je v tem poslu videl priložnost in vztrajal.

2. Ne pustite, da bi vas ovire v zasebnem življenju omejevale.

Bransonu so v mladosti zdravniki potrdili, da trpi za disleksijo, zato je pri 16 letih prenehal je s šolanjem, saj ni uspel slediti pouku. Kot dislektik je Richard imel probleme z branjem in s pisanjem. Dislektični ljudje namreč pogosto pomešajo med seboj črke ali besede med branjem ali pisanjem ali ne opazijo določenih črk oziroma besed. Ljudje z disleksijo drugače rešujejo probleme kot ostali, saj razmišljajo z desno polovico možganov. In prav to drugačno razmišljanje je Bransonu prišlo še kako prav.

3. Ustvarite si mrežo kontaktov.

Dobra poslovna ideja vam bolj malo koristi, če zanjo nihče ne izve in če ne poznate vplivnih ljudi, ki bi vam pri uresničevanju ideje pomagali.

V kolikor imate željo postati uspešen podjetnik, morate z mreženjem pričeti že zelo zgodaj in nadaljevati ne glede na to, kako uspešno postane podjetje. Pričnete lahko tako, da se pogosto udeležujete konferenc in seminarjev, povezanih z vašim poslom, ter postanete aktivni na družbenih omrežjih (Facebook, Twitter in LinkedIn).

4. Ne bojte se sprememb.

S spreminjanjem gospodarske slike in z bliskovitim razvojem tehnologije se spremembe dogajajo in se bodo dogajale – ne glede na to, ali vam je to všeč ali ne.

Pri Virgin Records je bil Branson tisti, ki je podjetje vodil k spremembam: od kaset do CD-jev in od majhnih trgovin k velikim centrom.

5. Prosite za pomoč.

Ne glede na starost veliko podjetnikov misli, da vedo vse. Kljub temu pa so tudi podjetniki zgolj ljudje in vsega preprosto ne zmore nihče.

Pri 19 letih je Branson ustanovil podjetje za prodajo glasbenih plošč preko pošte. Takrat ni nikogar prosil za pomoč pri pisanju poslovnega načrta in je tako naredil veliko napako, saj se je odločil, da glasbenih plošč ne bo prijavljal carini. Bransonu so hitro prišli na sled cariniki in iz ječe je prišel s finančno pomočjo svoje mame, ki je kasneje postala njegov najtesnejši poslovni zaupnik.

6. Poslušajte svoje stranke.

Ne glede na to, ali uporabljate družbena omrežja ali klasičen telefon – ključnega pomena je, da ste v stiku s strankami. Naj vaše stranke vedo, da jih poslušate in da boste zadovoljili njihove potrebe.

7. Ko vaš posel raste, ostanite osredotočeni.

Podjetnik lahko hitro izgubi osredotočenost na dolgoročne cilje in posledično sprejme kakšno odločitev, ki ni skladna s cilji podjetja.

8. Bodite optimistični.

V kolikor stvari ne gredo najbolje, se lahko zgodi, da podjetnik postane agresiven in jezen na svoje stranke, poslovne partnerje, zaposlene in konkurente. Imejte v mislih, da si nihče ne želi delati z diktatorjem ali nasilnežem – uspešen podjetnik mora do ljudi, s katerimi dela in s katerimi prihaja v stik, izkazovati spoštovanje in hvaležnost.

“Upam, da smo pri Virgin uspešni zato, ker vsakega obravnavamo s pozitivno energijo in s spoštovanjem,” pravi Branson.

9. Spodbujajte timsko delo in zabavo.

Ekipe, ki se zabavajo in dobro sodelujejo, lahko dosežejo odlične stvari.

10. Ne bojte se prodaje posla.

Težko je presoditi, kdaj je čas, da podjetje prodate. Še posebej, če ste podjetje ustanovili in ste nanj čustveno navezani. V takih trenutkih je najbolj pametno poiskati pomoč in mnenje ljudi, ki jim zaupate (vašim svetovalcem).

Branson je prodal že veliko svojih podjetij, najbolj odmevna prodaja pa je vsekakor bila prodaja Virgin Records podjetju EMI. »Zame je bil to zelo čustven dan, v enem trenutku sem se razjokal. Ko gledam nazaj vem, da je bila to prava odločitev in da smo Virgin Records prodali v pravem trenutku, saj je to koristilo podjetju Virgin kot celoti,« pravi Branson.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje