10 novoletnih zaobljub

Zaposleni so največje bogastvo podjetja. Naučite se jih motivirati in vzpodbujati, da bo novo leto še uspešnejše kot prejšnje. V nadaljevanju si preberite deset načinov, kako iz zaposlenih izvabiti najboljše.
10 novoletnih zaobljub

Do uspeha z večjo produktivnostjo delavcev.

Poleg polletne ocene dela vsakega zaposlenega, se z njimi srečajte tudi osebno in jim predlagajte, da izberejo katerega od naslednjih načinov in povečajo svojo delovno produktivnost.

1. Delajte pametneje. Ali obstajajo področja, kjer bi zaposleni lahko povečali učinkovitost dela, npr. porabili manj časa za telefonske pogovore, e-maile? Neučinkovitosti včasih niso takoj opazne, a ko se jih zavemo jih lahko odpravimo in tako izboljšamo produktivnost.

2. Povečajte delovno socialno mrežo. S povezovanjem z drugimi ljudmi lahko izveste kaj delajo, na kakšen način opravljajo naloge, kaj naredijo za povečanje produktivnosti, lahko pa jih vključite tudi v svoje delo ali med poslovne kontakte v primeru, da jih boste kdaj potrebovali.

3. Postanite nenadomestljivi. Vprašajte se zakaj naj vas podjetje zaposluje tudi v prihodnosti, kaj vas dela dobre pri delu, ali se delodajalci zavedajo vaših sposobnosti in podobno. Če na katerem področju niste najboljši, ga izboljšajte. Tako se vam ne bo treba bati za službo niti v času odpuščanj.

4. Izboljšajte odnose s sodelavci in šefom. Ali si želite več oz. manj nadzora, napotkov, svobode, odgovornosti pri delu? O tem spregovorite s šefom in morda vam bo ugodil. Prav tako izrazite svoje mnenje, če menite, da bi lahko sodelavci počeli kaj drugače, da bi izboljšali delovno okolje.

5. Pridružite se delovni skupini ali odboru podjetja. Tako boste spoznali kaj se dogaja v drugih sektorjih podjetja, razširili socialno mrežo in dobili različne priložnosti, da se izkažete.

6. Pridružite se kateri od organizacij. Na ta način boste spoznali ljudi s podobnimi interesi in morda dobili kakšno priložnost.

7. Udeležite se seminarja. Tema naj bo povezana z vašim delom. Naučili se boste novih tehnik in uporabe novih orodij ter postali bolj manj nadomestljivi za podjetje.

8. Postanite boljši delavec. Stagnacija je v okolju, kjer grozijo odpuščanja nevarna, zato si določite štiri cilje, s pomočjo katerih boste postali boljši pri delu. Morda lahko izboljšate proizvode, postopek dela ali prevzamete več odgovornosti. Bodite kreativni.

9. Ocenite svoj prispevek v podjetju. Naredite seznam treh prednosti in treh omejitev pri vašem razvoju in poiščite poti za izboljšanje vseh šestih področij. Morda vam pri tem lahko pomagajo nadrejeni in administracija.

10. Izboljšajte odnos z vsaj eno osebo s katero se ne razumete. Bodite pobudnik in se pogovorite s to osebo o težavah v vajinem odnosu. Tako lahko izboljšate produktivnost, saj so slabi odnosi ovira pri uspehu.

 

 

Vir: Msnbc

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje