10 podjetniških pravil Reida Hoffmana

Reid Hoffman je ustanovitelj poslovno usmerjenega socialnega omrežja LinkedIn, ki beleži več kot 100 milijonov uporabnikov. V okviru nedavnega govora o tem, kako podjetniki lahko izumijo prihodnost, je naštel tudi 10 podjetniških pravil.
10 podjetniških pravil Reida Hoffmana

10 podjetniških pravil Reida Hoffmana (slika: sxc.hu).

  1. Skušajte prispevati h korenitim spremembam in ustvarite nekaj, kar bo spremenilo celotno panogo.
  2. Vodenje malega podjetja navadno zahteva prav toliko dela, kot ga terja vodenje velikega podjetja. Podjetniki naj zato skušajo ustvariti velika podjetja, ki bodo revolucionizirala panogo, v kateri nastopajo.
  3. Zgradite omrežje investitorjev, svetovalcev, zaposlenih, strank in drugih, ki bo razširilo vpliv vašega podjetja.
  4. Planirajte tako, da boste lahko izkoristili priložnosti takrat, ko se pojavijo, brez da bi morali pred tem spremeniti svoj poslovni načrt. Hoffman za ilustracijo navaja PayPal, kjer so se sprva skušali osredotočiti na več različnih proizvodov, preden so ugotovili, da njihove storitve izkorišča nezanemarljivo število uporabnikov eBaya.
  5. Naučite se, kdaj je potrebno biti vztrajen in kdaj fleksibilen – razvijte veščino fleksibilne vztrajnosti.
  6. Proizvod predstavite na trgu dovolj zgodaj, da vas bo kasnejši spomin na prvo različico izdelka spravljal v zadrego. Podjetniki se o svojih proizvodih vsaj delno motijo, vseh napak pa ni mogoče preučiti, dokler ljudje teh produktov ne pričnejo uporabljati. Hoffman kot zanimiv primer navaja lansiranje omrežja LinkedIn, ko so soustanovitelji želeli počakati na implementacijo orodja za iskanje stikov. Ta funkcionalnost tudi po osmih letih uspešnega delovanja še ni bila dodana, saj se je izkazalo, da ni ključnega pomena.
  7. Vedno si zastavite visoke in ambiciozne cilje, a hkrati ne izgubite objektivnosti.
  8. Pomembno je imeti dobro idejo za proizvod, še bolj pomembno pa je imeti dobro idejo za distribucijo novih izdelkov.
  9. Namenite dovolj pozornosti vašim zaposlenim in kulturi okolja, v katerem delujete.
  10. Ta podjetniška pravila niso zakoni narave. Lahko jih kršite, saj je bistvo podjetništva v tem, da se nečesa lotevate prvič.

Vir: Ha, Anthony. LinkedIn founder Reid Hoffman’s 10 rules of entrepreneurship. Venturebeat.com, 15.3.2011.

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje