10 podjetniških pravil Reida Hoffmana

Reid Hoffman je ustanovitelj poslovno usmerjenega socialnega omrežja LinkedIn, ki beleži več kot 100 milijonov uporabnikov. V okviru nedavnega govora o tem, kako podjetniki lahko izumijo prihodnost, je naštel tudi 10 podjetniških pravil.
10 podjetniških pravil Reida Hoffmana

10 podjetniških pravil Reida Hoffmana (slika: sxc.hu).

  1. Skušajte prispevati h korenitim spremembam in ustvarite nekaj, kar bo spremenilo celotno panogo.
  2. Vodenje malega podjetja navadno zahteva prav toliko dela, kot ga terja vodenje velikega podjetja. Podjetniki naj zato skušajo ustvariti velika podjetja, ki bodo revolucionizirala panogo, v kateri nastopajo.
  3. Zgradite omrežje investitorjev, svetovalcev, zaposlenih, strank in drugih, ki bo razširilo vpliv vašega podjetja.
  4. Planirajte tako, da boste lahko izkoristili priložnosti takrat, ko se pojavijo, brez da bi morali pred tem spremeniti svoj poslovni načrt. Hoffman za ilustracijo navaja PayPal, kjer so se sprva skušali osredotočiti na več različnih proizvodov, preden so ugotovili, da njihove storitve izkorišča nezanemarljivo število uporabnikov eBaya.
  5. Naučite se, kdaj je potrebno biti vztrajen in kdaj fleksibilen – razvijte veščino fleksibilne vztrajnosti.
  6. Proizvod predstavite na trgu dovolj zgodaj, da vas bo kasnejši spomin na prvo različico izdelka spravljal v zadrego. Podjetniki se o svojih proizvodih vsaj delno motijo, vseh napak pa ni mogoče preučiti, dokler ljudje teh produktov ne pričnejo uporabljati. Hoffman kot zanimiv primer navaja lansiranje omrežja LinkedIn, ko so soustanovitelji želeli počakati na implementacijo orodja za iskanje stikov. Ta funkcionalnost tudi po osmih letih uspešnega delovanja še ni bila dodana, saj se je izkazalo, da ni ključnega pomena.
  7. Vedno si zastavite visoke in ambiciozne cilje, a hkrati ne izgubite objektivnosti.
  8. Pomembno je imeti dobro idejo za proizvod, še bolj pomembno pa je imeti dobro idejo za distribucijo novih izdelkov.
  9. Namenite dovolj pozornosti vašim zaposlenim in kulturi okolja, v katerem delujete.
  10. Ta podjetniška pravila niso zakoni narave. Lahko jih kršite, saj je bistvo podjetništva v tem, da se nečesa lotevate prvič.

Vir: Ha, Anthony. LinkedIn founder Reid Hoffman’s 10 rules of entrepreneurship. Venturebeat.com, 15.3.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje