10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Družabna omrežja so se v marketing prikradla razmeroma hitro. Nekateri so mnenja, da niso vredna svoje pozornosti in da se vložek v komunikacijo na Facebooku in drugih omrežjih ne povrne. Statistika sicer govori nasprotno.
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)

Po raziskavi Hubspota je 92 % tržnikov v letu 2014 označilo družabna omrežja kot pomembna za njihov posel, 80 % pa jih je potrdilo povečanje števila obiskov na spletno stran zaradi prisotnosti na teh omrežjih.

10 načinov, kako lahko družabna omrežja pomagajo pri poslu

1. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – družabna omrežja so novi kanali, na katerih lahko izpostavimo svoje vsebine; s tem postanemo bolj dosegljivi za nove kupce in bolj domači in prepoznavni za že obstoječe;

2. Pospeševanje zvestobe blagovni znamki – raziskave kažejo, da blagovne znamke, ki komunicirajo na družabnih omrežjih, uživajo večjo zvestobo svojih kupcev;

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

3. Več priložnosti za konverzijo – vsaka pozitivna objava na družabnem omrežju je nova priložnost za konverzijo, saj z objavo pridemo v stik z našimi sledilci, ki so nove, nedavne ali stare stranke;

4. Višja stopnja konverzije – poosebljanje blagovne znamke skozi pogovore na družabnih omrežij je ključni dejavnik, ko gre za višanje stopnje konverzije; naj vaša blagovna znamka komunicira kot oseba, saj ljudje radi poslujemo z ljudmi (tudi če delujemo v B2B okolju);

5. Večja avtoriteta blagovne znamke – redna interakcija s kupci na družabnih omrežjih daje vedeti, da je blagovna znamka vredna zaupanja; več uporabnikov bo govorilo o blagovni znamki, večjo vrednost in zaupanje bo imela;

6. Povečanje obiska strani – brez družabnih omrežij pridobimo obisk le tistih, ki že poznajo podjetje ali prispejo na spletno stran prek iskalnikov; vsak račun na družabnih omrežjih je nov vir potencialnega obiska strani in vsaka objava je priložnost za nov obisk na stran;

7. Majhen strošek za trženje – po Hubspotu je 84 % tržnikov ugotovilo, da je že 6 ur na teden za komunikacijo in vodenje oglaševanja na družabnih omrežjih dovolj za povečanje obiska strani;

8. Boljše pozicije na Googlu – redne objave na blogu in vpisani meta podatki na spletni strani niso več dovolj za dobre pozicije na iskalnikih; družabna omrežja so relativno nov, a pomemben faktor za rangiranje spletnih strani; če se želite s spletno stranjo za določene ključne besede pojavljati visoko, je uspešna komunikacija na družabnih omrežjih obvezna;

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe na spletni trgovini

9. Večje zadovoljstvo kupcev – komunikacija na družabnih omrežjih je z vsako objavo priložnost, da javno prikažete odnos s strankami in s tem poglobite odnose z njimi; če se na primer kupec pritožuje na Twitterju, se mu takoj opravičite in reagirate, da rešite težavo;

10. Večji vpogled v stranke – z družabnimi omrežji lahko prek komentarjev zelo dobro spoznate, kaj zanima vaše kupce in kako se vedejo.

S komunikacijo na družabnih omrežjih se posel seveda ne bo povečal sam od sebe. Z rednimi in koristnimi objavami se bo povečal obisk spletne strani, podjetje/blagovna znamka bo postala vredna zaupanja, to pa se bo seštelo v povečanje števila konverzij in končno tudi v prodajo.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje