10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Avtor Manca Korelc — 02.09.2015
Komentiraj!
Družabna omrežja so se v marketing prikradla razmeroma hitro. Nekateri so mnenja, da niso vredna svoje pozornosti in da se vložek v komunikacijo na Facebooku in drugih omrežjih ne povrne. Statistika sicer govori nasprotno.
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)

Po raziskavi Hubspota je 92 % tržnikov v letu 2014 označilo družabna omrežja kot pomembna za njihov posel, 80 % pa jih je potrdilo povečanje števila obiskov na spletno stran zaradi prisotnosti na teh omrežjih.

10 načinov, kako lahko družabna omrežja pomagajo pri poslu

1. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – družabna omrežja so novi kanali, na katerih lahko izpostavimo svoje vsebine; s tem postanemo bolj dosegljivi za nove kupce in bolj domači in prepoznavni za že obstoječe;

2. Pospeševanje zvestobe blagovni znamki – raziskave kažejo, da blagovne znamke, ki komunicirajo na družabnih omrežjih, uživajo večjo zvestobo svojih kupcev;

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

3. Več priložnosti za konverzijo – vsaka pozitivna objava na družabnem omrežju je nova priložnost za konverzijo, saj z objavo pridemo v stik z našimi sledilci, ki so nove, nedavne ali stare stranke;

4. Višja stopnja konverzije – poosebljanje blagovne znamke skozi pogovore na družabnih omrežij je ključni dejavnik, ko gre za višanje stopnje konverzije; naj vaša blagovna znamka komunicira kot oseba, saj ljudje radi poslujemo z ljudmi (tudi če delujemo v B2B okolju);

5. Večja avtoriteta blagovne znamke – redna interakcija s kupci na družabnih omrežjih daje vedeti, da je blagovna znamka vredna zaupanja; več uporabnikov bo govorilo o blagovni znamki, večjo vrednost in zaupanje bo imela;

6. Povečanje obiska strani – brez družabnih omrežij pridobimo obisk le tistih, ki že poznajo podjetje ali prispejo na spletno stran prek iskalnikov; vsak račun na družabnih omrežjih je nov vir potencialnega obiska strani in vsaka objava je priložnost za nov obisk na stran;

7. Majhen strošek za trženje – po Hubspotu je 84 % tržnikov ugotovilo, da je že 6 ur na teden za komunikacijo in vodenje oglaševanja na družabnih omrežjih dovolj za povečanje obiska strani;

8. Boljše pozicije na Googlu – redne objave na blogu in vpisani meta podatki na spletni strani niso več dovolj za dobre pozicije na iskalnikih; družabna omrežja so relativno nov, a pomemben faktor za rangiranje spletnih strani; če se želite s spletno stranjo za določene ključne besede pojavljati visoko, je uspešna komunikacija na družabnih omrežjih obvezna;

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe na spletni trgovini

9. Večje zadovoljstvo kupcev – komunikacija na družabnih omrežjih je z vsako objavo priložnost, da javno prikažete odnos s strankami in s tem poglobite odnose z njimi; če se na primer kupec pritožuje na Twitterju, se mu takoj opravičite in reagirate, da rešite težavo;

10. Večji vpogled v stranke – z družabnimi omrežji lahko prek komentarjev zelo dobro spoznate, kaj zanima vaše kupce in kako se vedejo.

S komunikacijo na družabnih omrežjih se posel seveda ne bo povečal sam od sebe. Z rednimi in koristnimi objavami se bo povečal obisk spletne strani, podjetje/blagovna znamka bo postala vredna zaupanja, to pa se bo seštelo v povečanje števila konverzij in končno tudi v prodajo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!