10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Avtor — 02.09.2015
Družabna omrežja so se v marketing prikradla razmeroma hitro. Nekateri so mnenja, da niso vredna svoje pozornosti in da se vložek v komunikacijo na Facebooku in drugih omrežjih ne povrne. Statistika sicer govori nasprotno.
10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel (Vir: Pixabay.com)

Po raziskavi Hubspota je 92 % tržnikov v letu 2014 označilo družabna omrežja kot pomembna za njihov posel, 80 % pa jih je potrdilo povečanje števila obiskov na spletno stran zaradi prisotnosti na teh omrežjih.

10 načinov, kako lahko družabna omrežja pomagajo pri poslu

1. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – družabna omrežja so novi kanali, na katerih lahko izpostavimo svoje vsebine; s tem postanemo bolj dosegljivi za nove kupce in bolj domači in prepoznavni za že obstoječe;

2. Pospeševanje zvestobe blagovni znamki – raziskave kažejo, da blagovne znamke, ki komunicirajo na družabnih omrežjih, uživajo večjo zvestobo svojih kupcev;

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

3. Več priložnosti za konverzijo – vsaka pozitivna objava na družabnem omrežju je nova priložnost za konverzijo, saj z objavo pridemo v stik z našimi sledilci, ki so nove, nedavne ali stare stranke;

4. Višja stopnja konverzije – poosebljanje blagovne znamke skozi pogovore na družabnih omrežij je ključni dejavnik, ko gre za višanje stopnje konverzije; naj vaša blagovna znamka komunicira kot oseba, saj ljudje radi poslujemo z ljudmi (tudi če delujemo v B2B okolju);

5. Večja avtoriteta blagovne znamke – redna interakcija s kupci na družabnih omrežjih daje vedeti, da je blagovna znamka vredna zaupanja; več uporabnikov bo govorilo o blagovni znamki, večjo vrednost in zaupanje bo imela;

6. Povečanje obiska strani – brez družabnih omrežij pridobimo obisk le tistih, ki že poznajo podjetje ali prispejo na spletno stran prek iskalnikov; vsak račun na družabnih omrežjih je nov vir potencialnega obiska strani in vsaka objava je priložnost za nov obisk na stran;

7. Majhen strošek za trženje – po Hubspotu je 84 % tržnikov ugotovilo, da je že 6 ur na teden za komunikacijo in vodenje oglaševanja na družabnih omrežjih dovolj za povečanje obiska strani;

8. Boljše pozicije na Googlu – redne objave na blogu in vpisani meta podatki na spletni strani niso več dovolj za dobre pozicije na iskalnikih; družabna omrežja so relativno nov, a pomemben faktor za rangiranje spletnih strani; če se želite s spletno stranjo za določene ključne besede pojavljati visoko, je uspešna komunikacija na družabnih omrežjih obvezna;

14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe na spletni trgovini

9. Večje zadovoljstvo kupcev – komunikacija na družabnih omrežjih je z vsako objavo priložnost, da javno prikažete odnos s strankami in s tem poglobite odnose z njimi; če se na primer kupec pritožuje na Twitterju, se mu takoj opravičite in reagirate, da rešite težavo;

10. Večji vpogled v stranke – z družabnimi omrežji lahko prek komentarjev zelo dobro spoznate, kaj zanima vaše kupce in kako se vedejo.

S komunikacijo na družabnih omrežjih se posel seveda ne bo povečal sam od sebe. Z rednimi in koristnimi objavami se bo povečal obisk spletne strani, podjetje/blagovna znamka bo postala vredna zaupanja, to pa se bo seštelo v povečanje števila konverzij in končno tudi v prodajo.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje