10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo.
10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Kako uporabnika prepričati, da vam bo ob prvem obisku podaril elektronski naslov (Vir slike: Bigstockphotos)?

Email marketing je kar za 40-krat bolj učinkovit od pridobivanja novih strank prek Facebooka in Twitterja. V povprečju je nakup, opravljen prek emaila, za 17 odstotkov višji od zneska, ki ga prinašajo nakupi prek družabnih omrežij.

Ko oseba obišče vašo spletno stran, jo lahko vsaj za nekaj sekund zmotite in jo prepričate v to, da vam zaupa svoj elektronski naslov. Sliši se preprosto, a sleherni marketingaš vam bo povedal, da je to sila zahtevna naloga.

Zbrali smo nekaj predlogov, za katere smo prepričani, da vam bodo olajšali pot do uporabnikovega elektronskega naslova.

Ponudite jim bonbonček

Večina obrazcev, prek katerih lahko oddamo svoj elektronski naslov, se osredotoča na obliko, kako optimizirati postopek in kje ga lahko uporabimo. Vendar pa vam ti obrazci ne bodo prav nič služili, če vaša vsebina ne bo privlačna.

Tu pride na vrsto bonbonček.

Ponudite jim brezplačne vodiče, poročila, dostop do webinarjev, e-tečajev in kuponov. Vaš cilj mora biti izboljšanje življenje uporabnika s tem, ko mu rešujete težavo.

Pristajalna stran naj bo takšna, kot mora biti

Vaše vodilo mora biti raziskovanje. Zato je pomembno, da testirate, uporabljate t.i. klice k akciji (a zgolj enega), ustvarjate privlačno vsebino, ki bo vašemu obiskovalcu prinesla želeno dodano vrednost, ter ustvarjati jasno, preprosto in redno prisotnost na spletu.

Ne pozabite na prilagoditev za mobilne naprave, ki so v izjemnem vzponu.

Ponudite »srečne« gumbe

Znebite se zapisov, kot sta »Prijavite se« ali »Prijava na e-novice«. Namesto tega uporabite zapis, napisan v prvi osebi ednine. Poskusite z »Pošljite mi novosti« ali pa »Prijavite me na e-novice«. Uporabljajte aktivne glagole in konkretne primere, kaj bo uporabnik prejel z oddanim elektronskim naslovom. Izpostavite prednosti. Povejte jim tudi, kolikokrat jim boste sporočilo poslali.

Preizkusite t.i. dvojni opt-in

Mnoga podjetja ga uporabljajo, in sicer vam v prvem koraku ponudijo brezplačen vodič, v drugem pa morate zanj zapisati svoj elektronski naslov. Podjetja so nad to možnostjo navdušena, saj je stopnja vpisov večja tudi za okoli 60 odstotkov.

Bistvo dvojnega opt-ina je pridobivanje bolj kakovostnih naročnikov. A pozor, raziskave kažejo, da kar 9 od 10 naročnikov zapiše izmišljeno ime in elektronski naslov.

Vendar pa je stopnja odpiranja elektronskih sporočil pri naročnikih, ki jih pridobite z dvojnim opt-inom, kar za dvakrat višja kot pri tistih, ki so ga oddali ob enojnem opt-inu.

Naučite se email marketinga na naši delavnici >>

Uporabite vstopni pop-up, a pazljivo

Pop-up okno se odpre, ko obiskovalec vstopi na vašo spletno stran. Ta okna običajno zakrivajo pogled na vsebino na pristajalni strani, zato se v večini primerov zgodi, da obiskovalec formo zapre. Obiskovalec bo naredil nekaj od tega: zaprl pop-up okno in ignoriral klic k akciji, zapustil vašo stran ali pa pridobil informacije brez da bi vam oddal elektronski naslov.

Verjetnost, da bo oddal elektronsko sporočilo, se najbolj poveča po 5 sekundah. Najmanj možnosti pa boste imeli, če se bo pop-up okno odprlo takoj, ko bo vstopil na stran.

Izstopna pop-up okna pogosto prinašajo boljše rezultate kot vstopna okna (Vir slike: Bigstockphotos).

Izstopna pop-up okna za dobre rezultate

Ko obiskovalec želi zapustiti stran, se mu odpre pop-up okno. Ta možnost se aktivira, ko se z miško približa možnosti za zaprtje strani. Rezultati so lahko res dobri, preizkusite.

Ko boste oblikovali izstopno pop-up okno, bodite iskreni in zgovorni. Obiskovalcu priznajte, da je izstopno pop-up okno pač izstopno okno.

»Odhajaš? To je razlog, zakaj nas vsak dan obišče kar 1.500 obiskovalcev!«

»Preden odideš, zgrabi še tole (brezplačna ponudba)!«

»Nisi našel nič zanimivega? Naj ti pomagamo!«

Testirajte gumbe, ki bolijo

Zdaj, ko smo spoznali pop-up okna, je čas, da spoznamo, kakšni gumbi so boleči. Te lahko uporabite tako za primer vstopnih kot tudi izstopnih pop-up oblik.

Bistvo teh gumbov je, da jih oblikujete tako, da boli oziroma uporabnika prizadanete. Seveda ne v fizičnem smislu. Poglejmo si primer bolečega gumba (točka b):

»Želite več obiskovalcev na svoji strani?

a) Da, pokažite mi.

b) Ne, rad imam, da sem edini obiskovalec na svoji strani.« / »Ne, dovolj obiskovalcev imam.«

Povabilo umestite znotraj vsebine

Opt-in lahko umestite tudi med vsebino. Svojemu uporabniku pokažite čudovito vsebino, nato pa ga ob koncu prepričajte v oddajo elektronskega naslova v zameno za še več takšnih vsebin.

Najboljše oblike znotraj vsebine so tiste, zapisane v pogovornem jeziku. »Mimogrede, če ti je všeč to, kar bereš zdaj .. potem ti bodo noro všeč tudi ostale naše stvari. Do teh pa te loči le tale korak (oddaja elektronskega naslova).«

Izkoristite prostor ob stran s stolpiči

Stolpiči, ki jih enostavno umestite na rob svoje spletne strani, morajo vsebovati vse potrebne podatke. Ne dodajte vprašanj, ki vam ne koristijo in bodo obiskovalca zgolj prepričale v to, da čim prej zapustijo vašo spletno stran.

Ne podcenjujte kontaktnega obrazca

Ne zanemarite očitnega. Ne podcenjujte moči kontaktnih obrazcev. Manj vrstic, v katere morajo obiskovalci zapisati svoje podatke, pomeni višjo stopnjo konverzije. Pomislite tudi na to, da vse več vaših uporabnikov do vaše spletne strani dostopa prek mobilnih naprav. Bodite (mobilno) prijazni!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje