100 novih zaposlitev za mlade

Glavni cilj platforme Challenge Future, ki je bila ustanovljena leta 2009 v Sloveniji, je vzpodbuditi mlade k iskanju konkretnih rezultatov, predvsem pa, da se tem v čim večjem številu omogoči dostop do pripravništev in zaposlitve.
Dileme ZDR, ZDOH-2, ZPIZ-2 in ZUTD

(Vir slike: sxc.hu)

Ta teden so na Challenge Future v sodelovanju s partnerji objavili kar 3 nova tekmovanja za mlade od 18 do 30 let.

Finalisti omenjenih treh tekmovanj bodo imeli zagotovljeno udeležbo na zaposlitvenih delavnicah in na zaključnem dogodku Challenge Future Summit 2013, kjer bo podeljenih več kot 100 zaposlitev in štipendij za nadaljnje izobraževanje.

Partnerji Challenge Future

Letošnji projekt podpirajo mednarodno združenje za razvoj managementa CEEMAN, svetovalno podjetje A.T. Kearney, Univerza v Mariboru, RAZ:UM ter Evropska Unija s podporo sredstev Youth in Action “Creating Future with Creating Jobs”.

Tekmovanja

Tekmovanja izzivajo mlade k razvijanju idej za nove oblike zaposlovanja, povezovanja z zaposlovalci, razvoja znanj in veščin ter k iskanju poslovnih rešitev za dvig konkurenčnosti srednje in vzhodne Evrope.

Kar 30 od 80 mest na zaključnem dogodku je namenjenih slovenskim tekmovalcem, od tega 20 študentom fakultet članic Univerze v Mariboru.

Ustanoviteljica in predsednica Challenge Future mag. Andreja Kodrin komentira: “Brezposelnost mladih dosega rekordne ravni po vsem svetu. V Evropski uniji je vsak peti mlajši od 26 let brez zaposlitve. Žal se bo razkorak med potrebami in razpoložljivimi zaposlitvami še poglabljal. Strokovnjaki World Business Foruma pričakujejo kar od 600 do 900 milijonov brezposelnih oseb, mlajših od 26 let, in sicer že v prihodnjih desetih letih. Odgovor na te izzive ponuja Challenge:Future (C:F), ki bo letos že tretjič izzval mlade k samoaktivaciji in k soustvarjanju prihodnosti. Prav zato je boj proti brezposelnosti mladih in ustvarjanje novih delovnih mest osrednja tema letošnjega tekmovanja.”

Čas za prijavo imate samo še do konca meseca

Mladi med 18 in 30 letom lahko sodelujejo na tekmovanju skupaj z mentorji kot posamezniki ali kot ekipa. K tekmovanju morajo pristopiti do 18. februarja 2013 in nato najkasneje do konca tega meseca oddati svoje predloge.

Zaposlitveni bootcami po celem svetu

Kar osemdeset izbranih mladih z najvišjimi dosežki s tekmovanja se bo med 20. in 26. septembrom 2013 udeležilo dogodka C:F Summit 2013, ki bo v Mariboru, Ljubljani in na Bledu. V sklopu tega dogajanja bo izpeljan tudi štiridnevni zaposlitveni bootcamp, kamor bo povabljenih tudi trideset slovenskih udeležencev.

Ob robu tekmovanja Challenge Future v letu 2013 izvaja še deset zaposlitvenih bootcampov. Do sedaj so ti potekali že v Turčiji, Latviji in Indiji, v prihodnjih mesecih pa se bodo odvijali še v Nigeriji, Ugandi, Ruandi, Romuniji, na Danskem in v Singapurju.

Vir: challengefuture

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje