12,7 milijona evrov za socialno podjetništvo

Vlada bo za razvoj in spodbujanje socialnega podjetništva namenila 12,7 milijona evrov, hkrati pa bo povečala število ukrepov, usmerjenih nasproti socialnim podjetjem, na 15 in 39 aktivnosti. Nadaljnjemu razvoju socialnega podjetništva bo naklonjen tudi Operativni program za 2014 - 2020.
3 nasveti za širjenje posla izven meja

3 nasveti za širjenje posla izven meja (Vir: Freeimages.com)

V Sloveniji je vedno več socialnih podjetij. V zadnjem obdobju je število slednjih naraslo iz 7 na 54. Temu je prispevala tudi lani sprejeta strategija socialnega podjetništva in program ukrepov za izvajanje strategije razvoja socialnega podjetništva. V pripravi pa je Operativni program za 2014 – 2020, namenjen razvoju socialnega podjetništva.

Socialno podjetništvo je ena izmed oblik podjetništva, katerega osnovni moto je biti družbeno odgovoren. Biti družbeno odgovoren pomeni, da ravnanje podjetja presega zgolj izpolnjevanje zakonskih obveznosti. Pomeni, da podjetja več investirajo v zaposlene, v okolje in odnose z ostalimi udeleženci, kot od njih zahteva zakonodaja, je v uvodnem nagovoru na konferenci Dnevi socialne ekonomije poudarila Martina Vuk, državna sekretarka na Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.

Steber družbene ekonomije

Socialna podjetja predstavljajo najmočnejši steber družbene ekonomije, katerega center so ljudje, dobiček pa je namenjen vlaganju v nadaljnji razvoj podjetja in zaposlenih.

Preberite tudi članek Socialno podjetništvo.

Za razvoj in spodbujanje socialnega podjetništva bo Vlada namenila 12,7 milijonov evrov sredstev. Število ukrepov pa povečala na 15 ukrepov in 39 aktivnosti. Nadaljnjemu razvoju socialnega podjetništva bo naklonjen tudi Operativni program za 2014 – 2020, ki je trenutno še v pripravi.

Državna sekretarka Martin Vuk je pozdravila tudi Natečaj družbenih inovacij, kjer se iščejo inovativne rešitve za družbene probleme s katerimi se srečujejo uporabniki socialnovarstvenih storitev, saj se s tem po besedah državne sekretarke izboljšuje kakovost in učinkovitost tovrstnih javnih storitev.

Vir: MDDSZ

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje