14 vročih startupov financiranih s strani znanih podjetnikov

Kreativni ljudje nikoli ne spijo. Vedno iščejo nove izzive in priložnosti. Predstavljamo vam 9 podjetnikov, ki so prišli do uspeha in bogastva s svojim poslom in sedaj z zasluženim denarjem investirajo v druga startup podjetja.

Navsezadnje, v čem je smisel obogateti, če tega denarja ne moreš investirati v nekaj, kar ti bo prineslo še več bogastva?

1. Kevin Rose, investiral v Foursquare in Fab

Rose je ustanovitelj spletne strani Digg, kjer uporabniki sami objavljajo zgodbe in novice.

Investicija v startup Foursquare: Digg je bil leta 2009 eden izmed devetih investitorjev z investicijo v višini 1,35 milijonov dolarjev.

Investicija v startup Fab.com: Leta 2001 je bil omenjeni podjetnik eden izmed osemnajstih investitorjev z investicijo 7,7 milijonov dolarjev.

2. Peter Thiel, investiral v Facebook in Zyngo

Peter je soustanovitelj spletne strani za denarne transakcije Paypal.

Investicija v startup Facebook: Bil je eden izmed prvih investitorjev, del ekipe dveh poslovnih angelov z investicijo v višini 500.000 dolarjev leta 2004.

Investicija v startup Zynga: V letu 2008 je bil Thiel eden izmed desetih investitorjev, ki so v Zyngo investirali 10 milijonov dolarjev.

3. Reid Hoffman, investiral v Shopkick

Hoffman je soustanovitelj poslovnega družbenega omrežja LinkedIn.

Investicija v startup Shopkick: Hoffman je bil eden izmed štirih investitorjev z investicijo v višini 2,5 milijonov dolarjev leta 2010.

4. Kevin Hartz, investiral v Pinterest in Milo

Hartz je soustanovitelj spletne strani za promocijo dogodkov in prodajo vstopnic Eventbrite.

Investicija v startup Pinterest: Hartz je bil leta 2010 eden izmed desetih poslovnih angelov, ki so investirali skupaj 500.000 dolarjev, in nato še leto kasneje eden izmed sedmih investitorjev, ki so investirali znesek v višini 10 milijonov dolarjev.

Investicija v startup Milo: V omenjeni startup je prav tako investiral dvakrat, leta 2008 kot eden izmed sedmih investitorjev z zneskom 950.000 dolarjev in nato še leto kasneje kot eden izmed sedemnajstih investitorjev, ki so skupaj investirali 4 milijone dolarjev.

5. Eduardo Saverin, investiral v ShopSavvy

Saverin je nekdanji direktor in soustanovitelj Facebooka, ki je med drugim investiral tudi v interaktivno video spletno stran Qwiki in podjetje za verifikacijo plačil preko mobilnih telefonov Jumio. Investicija v startup podjetje ShopSavvy je znašala 7 milijonov dolarjev.

6. Chris Sacca, investiral v Twitter, Kickstarter in Instagram

Sacca je ustanovitelj podjetja Lowercase Capital, ki se ukvarja z upravljanjem startup podjetij, ki so na samem začetku.

Investicija v startup Twitter: Sacca je bil leta 2007 eden izmed devetih investitorjev, ki so investirali 5 milijonov dolarjev.

Investicija v startup Kickstarter: Tukaj je bil Sacca eden izmed osemnajstih investitorjev, ki so leta 2011 investirali kar 10 milijonov dolarjev.

Investicija v startup Instagram: Bil je tudi eden izmed petih investitorjev, ki so v Instagram leta 2011 investirali znesek v višini 7 milijonov dolarjev.

7. Caterina Fake, investirala v Esty

Podjetnica, soustanoviteljica spletne strani za objavljanje fotografij Flickr, je leta 2006 investirala v startup Etsy kot ena izmed petih investitorjev, ki so investirali 1 milijon dolarjev.

8. Chris Dixon, investiral v Voxer

Dixon je soustanovitelj aplikacije za priporočila Hunch. Letos aprila je bil eden izmed šestih investitorjev, ki so v startup Voxer investirali kar 30 milijonov dolarjev.

9. Timothy Ferriss, investiral v Twitter in Posterous

Ferriss je uspešen podjetnik in avtor knjižne uspešnice The 4-Hour Workweek.

Investicija v startup Twitter: Ferriss je bil eden izmed šestih investitorjev, ki so leta 2008 v Twitter investirali znesek v višini 15 milijonov dolarjev.

Investicija v startup Posterous: Leta 2008 je bil eden izmed osmih investitorjev, ki so v startup investirali 725.000 dolarjev.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje