17 nasvetov za mlade podjetnike – 1. del

Podjetnik Chris Guillibeau se je lotil zanimive naloge - podal se je na pot okoli sveta z namenom, da poišče najboljšo idejo za ustanovitev podjetja. Na svojem popotovanju - obiskal je prek 150 držav - je odkril 17 naukov, ki pridejo prav vsakemu mlademu podjetniku.

Želel je slišati predvsem mnenja podjetnikov, ki svojega vstopa v podjetništvo niso načrtovali. Raziskal je, kaj je bilo tisto, kar jim je prineslo uspeh, kako so sploh začeli s poslovanjem in kako jim je uspelo zgraditi uspešno podjetje.

V raziskavi je sprva sodelovalo prek 1500 podjetnikov, a je vzorec skrčil na 70 enot. Prav vsem izmed njih pa je podjetništvo popolnoma spremenilo način življenja. In kateri so ti nauki? Preberite si v nadaljevanju.

1. Luknja v trgu predstavlja poslovno priložnost

Gary Leff je uspel s preprosto idejo. Ker je preletel večino Združenih držav v prvem razredu zgolj s pomočjo “nabiranja milj v zraku”, so ga prijatelji venomer spraševali za nasvete, kako bi tudi njim uspelo kaj podobnega. Odločil se je, da bo ustvaril spletno stran, na kateri bo svoje nasvete ponujal kot storitev. Danes ima njegovo podjetje več kot 100 tisoč dolarjev dobička na leto.

Nauk: Strankam ponudite dokaze o vašem uspehu in jim ponudite nekaj, česar sami ne znajo, ne morejo narediti ali pa se preprosto ne želijo ukvarjati s tem.

2. Poenostavite uporabo priljubljenih in že uveljavljenih produktov in storitev

Brett Kelly se je znašel drugače. Napisal je Evernote Essentials, prvi priročnik v angleščini za uporabo priljubljenih produktov Evernote. Upal je, da bo zaslužil dovolj denarja, da bo poplačal nekaj računov, a v zgolj dveh dnevih od lansiranja produkta je zaslužil kar 10 tisoč dolarjev in ponudbe so začele deževati. Danes letno zasluži prek 160 tisoč dolarjev.

Nauk: Poenostavite stvari in jih ponudite trgu. Brett je ustvaril preprosta in jasna navodila z veliko slikovnimi prikazi in podrobnostmi.

3. Za začetek poslovanja ne potrebujete denarja

Najverjetneje ne potrebujete nobene zunanje investicije, da bi začeli s podjetništvom. Večina podjetnikov, na katere je naletel Guillibeau, je svoje podjetje ustanovilo z manj kot tisoč dolarji začetnega kapitala, še več – kar polovica od njih je imela zgolj 100 dolarjev ali manj začetnega kapitala. Večina izmed njih je namreč potrebovala le stroške nakupa domene in prostora za spletno gostovanje.

Tudi tista podjetja, ki ne poslujejo prek spleta, lahko zaživijo z majhnim denarnim vložkom. Michael Hanna je odprl trgovino z vzmetnicami po tem, ko so ga odpustili iz prejšnje službe. Od prijatelja je dobil tovornjak vzmetnic, ki bi šle drugače v odpad, hkrati je naletel na izredno ugodno ponudbo za najem prostora in njegova trgovina je zaživela. Kljub temu, da o svojem poslu ni vedel ničesar, njegovo podjetje 3 leta kasneje služi prek 3 milijone dolarjev letno.

Nauk: Začnite hitro in z malo stroški, če je le mogoče. In vedite, da večino časa JE mogoče.

4. Če že potrebujete denar, boste našli način.

Emma Reynolds je želela odpreti podjetje, ki bi se ukvarjalo s svetovanjem glede zaposlovanja in najema zunanjih sodelavcev. Za začetek je potrebovala 17 tisoč dolarjev, a pri svojih 23 letih bi težko dobila posojilo. S poslovnim partnerjem Bruce-om sta našla drug način – najela sta kredit za avto v višini 17 tisoč dolarjev in ga investirala v podjetje. Kredit sta odplačala čez 10 mesecev, banka pa ni nikoli ugotovila, da v resnici nista kupila avtomobila. Podjetje danes zaposluje 20 ljudi in ima pisarne v 4 državah.

Shannon Oakey pa se je znašla drugače. Imela je odličen poslovni načrt, a so njeno prošnjo za kredit vseeno zavrnili. Ni se vdala in je poiskala drugo banko, ki je je odobrila posojilo.

Nauk: Če zares potrebujete posojilo, ne sprejmite “ne” kot odgovor. Poiščite alternative.

5. Čimprej prodajte prvi izdelek

Nick Gatens je napravil spletno stran, kjer je prodajal svoje fotografije. Vzelo mu je kar nekaj časa, preden se je zadovoljil z obliko spletne strani in ko je prodal svojo prvo fotografijo, se je zavedel, da je čakal brez pravega vzroka.

Nauk: Ima vaša spletna stran že gumb za nakup? Če ne, ga dodajte takoj!

6. Kontroverzne ideje so lahko odlična poslovna priložnost

Jason Glaspey je sledil kontroverzni dieti, imenovani Paleo. Ker je imel z načrtovanjem veliko težav, je ustvaril podjetje Paleo Plan, ki članom nudi priporočila in pomoč pri nakupu hrane. Projekt mu danes prinese prek 5 tisoč dolarjev mesečno.

Nauk: Pri kontroverznih stvareh se pogosto pojavita dve skupini ljudi – ljubitelji in nasprotniki. Zadaj pa se skoraj vedno skriva ideja za poslovni model.

7. Izkoristite avtomatizacijo

Nathalie Lussier je težo izgubila s pomočjo uspešne diete. Svoje podjetje je ustanovila na ideji, da bi prek spletnih seminarjev, tečajev in osebnega svetovanja učila ljudi, kako bi jim uspelo to, kar je uspelo njej. Iz hudomušne ideje o čarovnici je ustvarila nov lik, ki je hitro postal priljubljen. Ker je bila izkušena programerka, je ustvarila odlično bazo podatkov in avtomatizirala izvajanje spletnih seminarjev, sama pa se je posvetila osebnemu svetovanju. V zgolj enem letu je zaslužila 60 tisoč dolarjev.

Nauk: Ni nujno, da delate več, pomembno je, da delate premišljeno.

8. Ugotovite kaj vas moti in najdite način, kako bi to odpravili

Sarah Young je podjetje ustanovila sredi recesije in brez prejšnjih podjetniških izkušenj. Imela pa je izkušnje z nakupovanjem. Motilo jo je predvsem to, da ni bilo prostora, kjer bi ljudje lahko ob druženju pletli, zato je odprla prostor Happy Knits. Otrokom je omogočila prostor za igro, partnerjem, ki ne želijo plesti, pa dostop do spleta. Podjetje ima danes 6 zaposlenih in stalen prihodek.

Nauk: Ste opazili, da nekaj manjka? Najbrž niste edini. Bodite oprezni, saj lahko iz tega napravite odlično poslovno priložnosti.

Nadaljevanje nasvetov in zanimivih zgodb: 17 nasvetov za mlade podjetnike 2. del >>

Vir: Four Hour Work Week

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje