17. START-UP CAFE: Kako učinkovito napasti tuje trge?

Avtor Egon Ravbar — 30.10.2014
Komentiraj!
Kako povečati prodajo in poiskati vzvode za rast podjetja na tujih trgih je eden izmed največjih izzivov startup podjetij. Povpraševanje na domačem dvomilijonskem trgu namreč ne more podpreti vse podjetniške kreativnosti, ki jo ustvarja vedno bolj aktivna slovenska startup skupnost.
17. START-UP CAFE: Kako učinkovito napasti tuje trge?

17. START-UP CAFE: Kako učinkovito napasti tuje trge?

Spoznali boste 3 startup podjetnike, ki so se širjenja na tuje trge lotili na različne načine. 5. novembra ob 8.00 bo pogovor z njimi vodil Iztok Hočevar iz podjetniške mreže CEED Slovenija :

Prodaja prek spleta:
Tadej Jevševar iz Nollie Apps Chipolo bo zaupal izkušnje s prodajo prek spleta končnim uporabnikom in zakaj se vse bolj osredotočajo na prodajo prek partnerjev.

Neposredna investicija:
Rok Kragelj, direktor prvega slovenskega podjetja Kaymu , ki ga je investicijsko podprl nemški internetni velikan Rocket Internet, bo izpostavil prednosti in izzive podjetništva v zaledju tujega investitorja.

Prodaja prek B2B partnerjev:
Damjan Matičič, CEO podjetja Koofr , ki je osvojilo ugleden naziv slovenski startup leta 2013, bo pojasnil, kako so v podjetju do prvih uspešnih poslov v tujini prišli s pomočjo strateških B2B partnerjev.

Prijave na dogodek >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!