1st Hand Wearhouse – ‘vintage’ pridih, ki navdušuje

Inovativno zasnovan 1st Hand Wearhouse, pod okriljem grafičnega oblikovalca Borjana Bojičiča, v svoji esenci ponuja oblačila iz preteklosti z 'vintage' pridihom, ki vključujejo visoki pas hlač, kratke majice ter nenavadne pletenine in niso bila še nikoli nošena!
1st Hand Wearhouse – 'vintage' pridih, ki navdušuje

1st Hand Wearhouse – ‘vintage’ pridih, ki navdušuje (Foto: Borjan Bojičić, Model: Andriana Brćina)

»Zamisel o 1st Hand Wearhouse-u se je rodila, ko sem nekega dne pregledoval očetovo skladišče in ugotovil, da se v njem skriva neverjetna zakladnica posebnih krojev oblačil iz izrednih materialov, ki jih nisem videl nikjer drugje. Oče je namreč nekje do konca 90-ih let uspešno vodil več butičnih trgovin. Ob prihodu tekstilnih velikanov pa je bila tovrstna prodaja žal obsojena na hiter propad. Tako so oblačila, ki so po svoji kvaliteti močno presegala novodobne kose množične prozivodnje, videla le še pokrove kartonastih škatel, ki so bile pospravljene v očetovo skladišče in tam čakale na boljše čase. Saj vem … sliši se zelo poetično, a morate vedeti, da je čisto vsak kos oblačila izbral oče sam,« rojstvo ideje o zasnovi 1st Hand Wearhouse razloži njen ustanovitelj, 29-letni Borjan Bojičić.

Visoki pas hlač, kratke majice, široke srajce in nenavadne pletenine

»Ob odpiranju škatel sem ugotovil, da se trendi vseskozi ponavljajo. Visoki pas hlač, kratke majice, široke srajce, nenavadne pletenine … vse to trenutno vidiš na modnih pistah velikih oblikovalcev. Poleg tega pa so bili številni kosi narejeni iz zelo finih materialov (svila, pašmina volna, dodatki s pravimi biseri … ) Zato sem se odločil sestaviti nekaj modnih kombinacij, vanje obleči mojo prijateljico Andriano Brčino, mojo 1st Hand muzo in objaviti izdelke na Facebooku. Odziv je bil neverjeten. Ljudje so se začeli zanimati, kaj 1st Hand Wearhouse pravzaprav je, kako funkcionira, dobil sem celo nekaj naročil. Odločil sem se, da postavim tudi spletno stran. Tam so objavljeni številni izdelki, nabor pa se iz tedna v teden veča,« razvoj inovativne ideje razlaga Bojičič.

Foto: Borjan Bojičić; Model: Andriana Brćina

Odločitev, kako oblikovati politiko cen za izdelke

Z očetom sta tako začela oblikovati tudi politiko cen za izdelke. Odločila sta se, da bosta denar, ki bi ga načeloma vložila v oblikovanje prodajnega prostora, raje namenila za nižanje cen izdelkom. Kupec ima tako na razpolago dve možnosti: lahko kupi izdelek preko spleta ali pa se oglasi v njunem skladišču, kjer skupaj poiščete najbolj zabavne in zanimive kombinacije. »Gre za neke vrste nakupovalno izkušnjo, ki sledi principu butičnih individualiziranih nakupov, značilnih za prodajo izdelkov visoke mode. Le, da so pri nas cene veliko nižje,« pojasnjuje mladi grafični oblikovalec.

Edina (anti) finančna težava, ki se trenutno poraja pri 1st Hand Wearhouse

»Trenutno je edina finančna (anti) težava ta, da vse funkcionira po principu ničelnih stroškov. Želel sem dokazati, da je z dobrim mreženjem na družabnih omrežjih in pravo mero osredotočenosti mogoče ustvariti nekaj zanimivega in novega, ob tem pa čisto nič zapraviti. Ker se ukvarjam s fotografijo in dizajnom, za obdelavo grafičnega materiala poskrbim sam. Spletna stran je narejena na predlogi brezplačnega ponudnika internetnega prostora, glavno oglaševanje pa trenutno poteka preko Facebooka in principa ‘od ust do ust’,« izvemo v pogovoru.

»Kriza nas je pripravila do tega, da zopet cenimo preteklost, kvaliteto, klasiko«

» Kriza pa nas je pripravila do tega, da zopet cenimo preteklost, kvaliteto, klasiko. Mislim, da je ta gospodarski preobrat izredno spodbuden za ljudi z domišljijo, saj na nek način briše vsa pravila prejšnjega reda in dopušča posameznikom, da postavijo nova. Ker je naš posel nastal v času krize, težko sklepam, kako bi vse skupaj funkcioniralo pred njo. Zdi pa se mi, da so ljudje trenutno veliko bolj odprti za povsem nove oblike nakupovanja.

Foto: Borjan Bojičić; Model: Andriana Brćina

Seveda bomo v prihodnje namenili tudi nekaj sredstev oglaševanju in ureditvi skladišča, ker pa želim, da cene izdelkov ostanejo ugodne, bom raje nekoliko več časa posvetil iskanju kreativne, a cenovno ugodne oblike oglaševanja. Ker pripravljam tudi diplomo iz komunikologije, bo 1st Hand Wearhouse neke vrste študijski projekt celovite izgradnje blagovne znamke z minimalnimi stroški in usmerjenotjo k kupcu in ne le profitu. Idealno pa bi bilo, če bi se na nas obrnila tudi podjetja iz tujine in bi s tem prodrli na globalni trg,« še sklene Bojičić.

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje