Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

Avtor Manca Korelc — 29.12.2014
Komentiraj!
V prejšnjem prispevku ste si lahko prebrali, kakšne so smernice za čim bolj natančno ciljanje uporabnikov s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci.
Dva brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov

2 brezplačna načina za učinkovito ciljanje Facebook uporabnikov (Vir slike: David Castillo Dominici, FreeDigitalPhotos.net)

V prejšnjem prispevku o oglasih na Facebooku smo začrtali smernice, kako natančno ciljati uporabnike s Facebook oglasi, tokrat pa bomo šli še korak dlje pri doseganju točno tistih uporabnikov, ki lahko postanejo vaši kupci.

Ciljne skupine po meri in sorodne ciljne skupine (ang. Custom and Lookalike Audiences)

Facebook omogoča kreiranje dveh tipov ciljnih skupin: ustvarjene ciljne skupine po meri in sorodne ciljne skupine. Ti dve metodi ciljanja sta pokazali izjemno dobre prodajne rezultate, saj je stopnja konverzije tudi do 5 odstotkov. Dobra novica je tudi, da lahko ustvarite vaše ciljne skupine povsem brez dodatnih stroškov.

Kaj je ustvarjena ciljna skupina in kako jo ustvarim?

Ciljna skupina po meri so kontakti iz vaše obstoječe baze kupcev ali potencialnih kupcev. To pomeni, da lahko iz vašega seznama elektronskih naslovov ustvarite skupino na Facebooku in nanje ciljate oglase oz. ponovno ciljate glede na aktivnosti, ki jih naredijo na mobilni aplikaciji ali vaši spletni strani (ang. retargeting). Lahko pa uporabite skupino po meri tudi za izključitev iz vaše oglasne kampanje, če želite doseči samo tiste, ki vas še ne poznajo.

Svojo ciljno skupino lahko ustvarite z orodjem Power Editor, do katerega dostopate na tej povezavi: Power Editor. Pripravite seznam elektronskih naslovov v .csv formatu in v spustnem meniju na levi strani izberite »Audiences«. Nato kliknite na gumb »Create a Custom Audience« in sledite nadaljnjim navodilom.

1. korak:

2. korak:

3. korak: 

Ko naložite seznam kontaktov, se vse informacije hranijo varno, torej jih nihče ne more prebrati ali dešifrirati. Facebook bo združil uporabnike s seznama in Facebook uporabnike v novo ciljno skupino na osnovi elektronskega naslova, torej tistega, s katerim je uporabnik prijavljen v Facebook račun. Ta proces združitve lahko traja do ene ure.

Kaj je sorodna ciljna skupina in kako jo ustvarim?

Sorodna ciljna skupina so uporabniki Facebooka, ki so podobni ciljni skupini, ki je zanimiva za vaš posel. Omogoča vam, da z oglasi dosežete uporabnike, ki bodo zainteresirani za vaše izdelke ali storitve. Sorodno ciljno skupino lahko zgradite na osnovi sledilcev vaše Facebook strani, kontaktnih podatkov (na primer e-mail ali telefonska številka), obiskovalcev vaše spletne strani in lokacije.

Za to obliko oglaševanja na Facebooku morate biti nekoliko spretnejši, toda glede na učinkovitost se vsekakor splača vzeti kakšno minuto več časa za nastavitev oglasne kampanje. Na dolgi rok lahko na tak način veliko prihranite, se prikupite novim sledilcem na Facebooku in pospešite spletno prodajo.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice