24 uporabnih statističnih podatkov na temo socialnih omrežij za podjetnike

Nove raziskave so pokazale, da socialna omrežja skrivajo številne priložnosti za podjetnike. Na primer, da socialna omrežja niso več zgolj za generacijo Y in da tudi ljudje po 50. letu starosti smatrajo socialna omrežja kot del njihovega vsakdana.
24 uporabnih statističnih podatkov na temo socialnih omrežij za podjetnike

24 uporabnih statističnih podatkov na temo socialnih omrežij za podjetnike. (Vir slike: sxc.hu)

24 uporabnih novih statističnih podatkov glede uporabe socialnih omrežij, ki bodo prišli prav predvsem manjšim podjetnikom:

Novi uporabniki interneta in socialnih omrežij

  • Facebook je imel v prejšnjem letu več kot 800 milijonov aktivnih uporabnikov, letošnje leto bo po napovedih prineslo še dodatnih 200 milijonov aktivnih uporabnikov.
  • Preko 80% vseh prebivalcev ZDA uporablja socialna omrežja.
  • Američani več časa preživijo na Facebooku, kot na katerikoli drugi spletni strani.
  • Približno 40% vseh uporabnikov socialnih omrežij do njih dostopa preko mobilnih telefonov.
  • Skoraj 23% časa, ki ga ljudje preživijo na internetu ga namenijo socialnim omrežjem.
  • Američani preživijo 10 krat več časa na Facebooku, kot na ostalih socialnih omrežjih.
  • Ljudje, ki so aktivni na socialnih omrežjih, so aktivni tudi v realnem življenju.

Facebook o svojih uporabnikih:

  • Več kot polovica Facebook uporabnikov se logira vsak dan (to je več kot 400 milijonov ljudi).
  • Povprečen Facebook uporabnik ima 130 prijateljev in je povezan z 80 skupinami, stranmi ali dogodki.
  • Na Facebooku najdete 7 milijonov aplikacij in uporabniki si jih vsakodnevno naložijo (download) kar 20 milijonov.
  • 75% uporabnikov Facebooka ni Američanov in imajo možnost prevoda socialnega omrežja v 70 različnih jezikov.
  • Podjetja, ki vsakodnevno objavljajo novice na Facebook straneh bodo v 1 tednu dosegla 22% svojih oboževalcev.

Kako ljudje uporabljajo socialna omrežja

  • Ena izmed raziskav je pokazala, da 91% vseh odraslih Američanov (približno 129 milijonov) dostopa do socialnih omrežij vsaj enkrat na mesec.
  • 98% mladih iz ZDA mesečno dostopa do socialnih omrežij.
  • Univerzitetna mesta (in kampusi) številčno največkrat dostopajo do socialnih omrežij.
  • Povprečen aktiven Facebook uporabnik ob vsakem obisku preživi dobrih 20 minut na svojem profilu. Twitter uporabnik pa približno 13 minut.
  • Večina uporabnikov obišče Facebook 3 do 4 krat tedensko.
  • Eden od petih uporabnikov socialnih omrežij bo po tem, ko zapusti eno socialno omrežje, obiskal še drugo.

Vstop manjših podjetji v socialna omrežja

  • 3 najpomembnejša dejstva, zakaj je socialno omrežje dobro za manjša podjetja: stik s strankami, opaznost in samo-promocija podjetja.
  • V ZDA 44% vodij majhnih in srednje velikih podjetji uporablja socialna omrežja. Od teh jih Facebook uporablja 86%, LinkedIn 41% in Twitter 31%.

Manjša podjetja pridejo do rezultatov brez večjih finančnih izdatkov

  • 50% podjetnikov (manjših podjetij) v ZDA je pridobilo stranke s pomočjo socialnih omrežij (predvsem preko Facebooka in Twitterja).
  • 51% Facebook uporabnikov in 64% Twitter uporabnikov raje kupi izdelke ali storitve od podjetij, ki jim sledijo.

Še več dobrih novic za manjša podjetja

  • V ZDA 60% manjših podjetnikov zapravi za aktivnosti na socialnih omrežjih manj kot 100 USD.
  • 74% manjših podjetnikov v ZDA ne zaposluje nikogar, ki bi se ukvarjal zgolj z aktivnostmi na socialnih omrežjih.

Kljub temu, da se večino statističnih podatkov nanaša na ZDA, pa to še ne pomeni, da stara celina ne sledi trendom.

Vir: linkedin.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje