25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej.
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del (Vir: Pixabay.com )

Primer uporabe ustrezne pristajalne strani

Mojca ima spletno trgovino z ženskimi oblačili in obutvijo. Odločila se je za Facebook oglaševanje, s katerimi bo tržila 3 kategorije izdelkov: škornje, plašče in krila.

Slaba praksa: ustvari 5 splošnih oglasov s povezavo na vstopno stran spletne trgovine (www.spletnatrgovinamojca.si).

Dobra praksa: pripravi 3 skupine oglasov, ki prodajajo škornje, plašče in krila, ter uporabnike usmeri na podstrani s temi izdelki (www.spletnatrgovinamojca.si/skornji, www.spletnatrgovinamojca.si/plasci, www.spletnatrgovinamojca.si/krila).

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Kaj moramo vedeti, preden oblikujemo pristajalno stran?

Kaj je cilj pristajalne strani?

Kaj želite, da obiskovalec stori, ko obišče vašo pristajalno stran? Opravi spletni nakup? Izpolni obrazec? Se prijavi na e-novice? Prenese e-vodič? Prvi korak uspešne pristajalne strani je konkretno določen cilj.

Kdo so moji konkurenti?

Ugotovite, s kom tekmujete in kako lahko kopirate njihove metode. To ne pomeni, da dobesedno kopirate njihova besedila in podobno; če se izkaže, da uspevajo z določenim tržnim kanalom, pa lahko to preizkusite tudi sami.

Kdo so moji ciljni kupci?

Bolj kot boste razumeli svoje ciljne stranke, bolje boste lahko s svojim produktom/storitvijo rešili njihov problem. Če ne boste poznali njihovih interesov in želja, boste težko napisali prepričljivo besedilo za pristajalno stran.

Od kod pristanejo na mojo stran?

Napišite različno besedilo glede na to, ali pridejo z Googla, Twitterja in drugih kanalov. Idealno bi bilo imeti za vsako skupino oglasov svojo pristajalno stran.

Pristajalna stran, konverzija

Še preden oblikujemo pristajalno stran, moramo odgovoriti na določena vprašanja. (Vir slike: Pixabay)

Pravilo »NSAMCWADLP«

Pristajalne strani so tako pomembne, da se je za marketing oblikovalo posebno pravilo: NSAMCWADLP. To je kratica za »Never Start A Marketing Campaign Without A Dedicated Landing Page« (nikoli ne začni marketinške kampanje brez pristajalne strani).

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?

Ko odgovorite na vsa zgornja vprašanja, lahko pričnete z ustvarjanjem pristajalne strani. Spoznajmo prvih 7 nasvetov za učinkovito pristajalno stran.

Vpadljiv naslov

Z naslovom pritegnete pozornost, v podnaslovu pa dodate glavno korist za obiskovalca.

Prodajno sporočilo

Sporočilo naj spodbudi obiskovalca k akciji. Uporabite besede, ki bodo sporočilo naredile osebno, kot sta»ti« in »vi«.

Kratko in jedrnato sporočilo

Na pristajalni strani ni prostora za dolga besedila (ki jih ne bo nihče bral), ampak zgolj za bistvene informacije, ki bodo prepričale obiskovalca.

Vse poti naj vodijo k cilju

Dobre pristajalne strani imajo karseda malo povezav, ki bi pomagale, da obiskovalec zapusti našo pristajalno stran, preden doseže naš cilj.

Brezhibna informacijska arhitektura

Preprosta navigacija brez pojavnih oken.

Preprost način za konverzijo

Naš cilj je uporabniku omogočiti najlažjo pot do našega cilja. Vse informacije morajo biti na vidnem mestu in le nekaj klikov mora uporabnika ločiti od konverzije.

Jasen poziv k akciji

Uporabniku jasno povejte, kaj želite od njega. Pristajalna stran ne bo učinkovita brez ukazov, kot so »Prenesi e-vodič«, »Prijavi se za več informacij« ali »Kupi zdaj«.

V naslednjem prispevku bomo spoznali še 18 priporočil, ki jih uporabite za svoje pristajalne strani.

Vir: wordstream.com

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje