25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del
25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del (Vir: Pixabay.com )
Primer uporabe ustrezne pristajalne strani
Mojca ima spletno trgovino z ženskimi oblačili in obutvijo. Odločila se je za Facebook oglaševanje, s katerimi bo tržila 3 kategorije izdelkov: škornje, plašče in krila.
Slaba praksa: ustvari 5 splošnih oglasov s povezavo na vstopno stran spletne trgovine (www.spletnatrgovinamojca.si).
Dobra praksa: pripravi 3 skupine oglasov, ki prodajajo škornje, plašče in krila, ter uporabnike usmeri na podstrani s temi izdelki (www.spletnatrgovinamojca.si/skornji, www.spletnatrgovinamojca.si/plasci, www.spletnatrgovinamojca.si/krila).
Kaj moramo vedeti, preden oblikujemo pristajalno stran?
Kaj je cilj pristajalne strani?
Kaj želite, da obiskovalec stori, ko obišče vašo pristajalno stran? Opravi spletni nakup? Izpolni obrazec? Se prijavi na e-novice? Prenese e-vodič? Prvi korak uspešne pristajalne strani je konkretno določen cilj.
Kdo so moji konkurenti?
Ugotovite, s kom tekmujete in kako lahko kopirate njihove metode. To ne pomeni, da dobesedno kopirate njihova besedila in podobno; če se izkaže, da uspevajo z določenim tržnim kanalom, pa lahko to preizkusite tudi sami.
Kdo so moji ciljni kupci?
Bolj kot boste razumeli svoje ciljne stranke, bolje boste lahko s svojim produktom/storitvijo rešili njihov problem. Če ne boste poznali njihovih interesov in želja, boste težko napisali prepričljivo besedilo za pristajalno stran.
Od kod pristanejo na mojo stran?
Napišite različno besedilo glede na to, ali pridejo z Googla, Twitterja in drugih kanalov. Idealno bi bilo imeti za vsako skupino oglasov svojo pristajalno stran.
Pravilo »NSAMCWADLP«
Pristajalne strani so tako pomembne, da se je za marketing oblikovalo posebno pravilo: NSAMCWADLP. To je kratica za »Never Start A Marketing Campaign Without A Dedicated Landing Page« (nikoli ne začni marketinške kampanje brez pristajalne strani).
Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>
Kako narediti pristajalno stran, na kateri bodo obiskovalci dosegli vaš cilj?
Ko odgovorite na vsa zgornja vprašanja, lahko pričnete z ustvarjanjem pristajalne strani. Spoznajmo prvih 7 nasvetov za učinkovito pristajalno stran.
Vpadljiv naslov
Z naslovom pritegnete pozornost, v podnaslovu pa dodate glavno korist za obiskovalca.
Prodajno sporočilo
Sporočilo naj spodbudi obiskovalca k akciji. Uporabite besede, ki bodo sporočilo naredile osebno, kot sta»ti« in »vi«.
Kratko in jedrnato sporočilo
Na pristajalni strani ni prostora za dolga besedila (ki jih ne bo nihče bral), ampak zgolj za bistvene informacije, ki bodo prepričale obiskovalca.
Vse poti naj vodijo k cilju
Dobre pristajalne strani imajo karseda malo povezav, ki bi pomagale, da obiskovalec zapusti našo pristajalno stran, preden doseže naš cilj.
Brezhibna informacijska arhitektura
Preprosta navigacija brez pojavnih oken.
Preprost način za konverzijo
Naš cilj je uporabniku omogočiti najlažjo pot do našega cilja. Vse informacije morajo biti na vidnem mestu in le nekaj klikov mora uporabnika ločiti od konverzije.
Jasen poziv k akciji
Uporabniku jasno povejte, kaj želite od njega. Pristajalna stran ne bo učinkovita brez ukazov, kot so »Prenesi e-vodič«, »Prijavi se za več informacij« ali »Kupi zdaj«.
V naslednjem prispevku bomo spoznali še 18 priporočil, ki jih uporabite za svoje pristajalne strani.
Vir: wordstream.com
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.